speed22 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Wczoraj miałem okazję wpaść na hamownie i nawet miło się zaskoczyłem wynikiem Pacjent to praktycznie seryjne 1.8t AEB z wyciętym katem i przelotem zakończonym tłumikiem WM sport. Silnik wygląda na zdrowy Na wiosnę jest plan na wymianę turbo na większe i jakieś wtryski. Ogólnie założenie jest żeby osiągnąć 240km.
gregor10 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Typowy dobry wynik przy takich modach AEB
Dev Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 musisz dac jeszcze wiekszego ICka żeby osiagnąc taką cyfre, metalowy TIP tez dobra sprawa a potem sprzegło, hamulce itd itp, konca nie widac....
speed22 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Tipa już mam tylko trzeba go założyć. Wcześniej miałem założony filtr powietrza ITG pod ori rurę ale nie wiem czemu ale przy butowaniu turbo łapało laga i ładowało 0 bara ;/ zmieniłem filtr na ori i wszytsko ustało. ;/ Typ co hamował mnie mówił, żebym turbo zmienił na większe np z 2.0TFSI ale nie wiem czy nie leiej jakąs hybrydę założyć.
Imhotet Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 no to widać, że gość ma pojęcie
gregor10 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Typ co hamował mnie mówił, żebym turbo zmienił na większe np z 2.0TFSI ale nie wiem czy nie leiej jakąs hybrydę założyć. a co Ty na to ?
speed22 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Ja zastanawiam się nad k03s. Chyba, że mi coś doradzicie Nie wiem jak z tymi hybrydami jest do końca czy lepiej nową k03s czy hybrydę??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się