X18XET Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Panowie, dzisiaj odebrałem moje OOOO od mechaniora. Wymienione wszystkie wahacze i łączniki stabilizatora na Lem'a + drążki z końcówkami na Ruville. Po tej operacji auto stało się dwa razy twardsze niż było, a przód stoi niemiłosiernie wysoko. Ustawienie geometrii zawiasu ma jakiś większy wpływ na tę magiczną odmianę? Bo jeszcze nie ustawiona... Nadmienię też, że mam zawias 1BE . Edytowane 26 Listopada 2014 przez X18XET
Robero321 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Skręcał wahacze na opuszczonych kołach na ziemi czy na podniesionych ?
X18XET Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Właśnie też mnie to zastanawia...chyba będę musiał do niego jutro zadzwonić i zapytać, bo coś mi tutaj nie gra .
Robero321 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Jeśli skręcał na podnośniku i dokręcił fest to tak będzie ze samochód będzie wyżej ale to akurat poza wyglądem to nie wszystko. gorzej że tak skręcone zawiezienie pourywa się w chwile moment i pomimo że to lem to pójdzie na śmietnik po bardzo krótkim czasie
karol18183 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 oooo kurde to teraaz wiem dlaczgo moj tak wysoko stoi i kazdy s ie dziwi czemu on taka zyrafa z przodu ;/ i zgadza sie zauwazyłem jakis czasem temu ze wszystkie tulejki gumowe przy amorach mam pozrywane ;/
Robero321 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Standardowe lenistwo u części mechaników partaczy Lub nie wiedza
Magicbattle Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 jak na podniesionym to zeby nie bylo ze zaraz gumy pozrywane i wahacze do wyrzucenia
karol18183 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 peknac od rzau nie pekna ja tak jezdze 2 lata i poza tym ze widze ze sa pozrywane i buja go przy skrecaniu na parkingu to nic innego sie nie dzieje jedz jutro to poprawic!!!
X18XET Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Gadałem z mechem i mówił, że przykręcił tak jak zawsze, czyli po opuszczeniu auta. Dzisiaj zrobiłem geometrię i twardość mniej-więcej wróciła do normy, ale dalej stoi jak koza w porównaniu do starych wahaczy . Przy okazji, ktoś wie, jakie są różnice w nastawach geometrii między 1BA a 1BE? Pytam, bo mówiłem mechesom, że mam obniżony zawias, a na wydruku mam wpisane 1BA. P.S. Górne wahacze miałem jeszcze ORI Lem'a i były w całkiem dobrym stanie (na liczniku 195 tys. km, w rzeczywistości pewnie pod 300).
Mesiah Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Jak kolego w końcu z tą wysokością? Rozwiązałeś zagadkę?
X18XET Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jeszcze nie. Jestem umówiony z mechaniorem, bo coś tam nie gra. Najpierw mi coś strzelało przy skręcie, a teraz coś się tłucze...czyżby czegoś nie dokręcił? No chyba, że "mechesy" z Norauto coś spartolili, bo geometrii to oni porządnie ustawić nie potrafią.
Mesiah Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 A wahacze w końcu ustawiłeś na glebie?
X18XET Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 Wahacze były dokręcane na stojącym aucie, więc teoretycznie powinno być ok, ale trzeba wszystko sprawdzić.
Mesiah Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Czyli reasumując dokręcenie wahaczy nie miało u Ciebie wpływu na wysokość auta? U mnie po wymianie sprężyn przód nie usiadł jak powinien i stoi o jakieś 2-3cm za wysoko. U kolesia u którego kupowałem było ok. U siebie nie ustawiłem z pośpiechu wahaczy (są do wymiany więc miałem to gdzieś) i kolega z forum podpowiedział mi , że to może być ich wina. Tak czy siak muszę je dokręcić jak człowiek.
X18XET Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) No właśnie wciąż jest to dla mnie zagadką. Jak pisałem wcześniej, mechanior twierdzi, że dokręcał, jak auto było już na kołach, czyli tak jak powinno się to robić. Ale przód wciąż stoi jakoś tak wysoko, chociaż mam wrażenie, że trochę niżej niż na początku. Tak czy siak, będziemy sprawdzać co tam się dzieje, bo coś na pewno nie jest tak, jak powinno być. Edytowane 4 Grudnia 2014 przez X18XET
Mesiah Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dziwna sprawa. Jak rozwiążesz problem daj znać bo może to pomóc paru osobom i ewentualnie ustrzec przed błędami przy wymianie wahaczy.
greg2505 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 może nie chce się przyznać że dokręcał na podnośniku ,jak u siebie wymieniłem zawiechę to nawet 0,5 cm nie podniosło się
Mesiah Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 A ja właśnie sam ustawiłem swoje na glebie i jest tak jak myślałem , auto nie opadło nawet 5mm więc ustawienie wahaczy nie ma nic do wysokości auta. Robi się to tylko ze względu na gumy.
X18XET Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Byłem u mechaniora i wszystko ok. Coś mi się ostatnio niemiłosiernie tłukło w przednim zawiasie. Co się okazało, niektóre śruby od wahaczy lekko popuściły i trzeba było je dokręcić. Podobno często tak jest, że po jakimś czasie od wymiany lubią popuścić i trzeba je dokręcić .
piwoszek28 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 A jak z wysyokoscia auta ? Dalej stoi wysoko czy jest jak być powinno ? Mam podobny problem. Nowe amory i wahacze wszystkie i przód stoi około 10 cm nad opona a tyl jakieś 4 cm. Co to za przypadłość ? Miałem też nowe sprezyny ale założyłem Stare i jest tak samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się