Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który z Was jeździ na 60/40 i kołach r18? FOTO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zobaczymy. Mam całą zimę na wyhaczenie czegoś fajnego. Celuje w KW albo AP.


Panowie a jak radzicie dokręcać wahacze? Wydaje mi się , że nie będę nic odmierzał bo to nie daje 100% pewności. Będę wszystko wymieniał jednak w garażu. Auto podniosę na koziołkach i wymienię dwie strony nie dokręcając wahaczy do końca. Następnie z dwóch stron podłoże po bloczku pod piasty tarczy i opuszczę auto żeby się na nich oparły. Wtedy dowalę śruby od wahaczy i gra gitara. Dobrze myślę?


Dobra. Zawias wymieniony. Fotek jeszcze nie mam ale jutro chyba już będą. Po pierwsze ten zawias to nie beton. Wywaliłem gały jak zobaczyłęm , że jest z cieńszego drutu niż pro kit i da się je łatwiej ugiąć rękoma. Druga sprawa jest mniej przyjemna. Czemu przód mi mało siadł? Tył jest lalka ale ogólnie wyszło dokładnie odwrotnie niż wszyscy tu pisali. Tył jest niżej niż przód. Krew mnie zalała jak to zobaczyłem. Pół dni ana mrozie a efektu ne ima. Gdzie do cholery te -60? Sprężyny niby pod 1.8t a na fotce wyżej był bodaj 1.9tdi. U mnie to nie siadło tak nisko. Chyba żeby mieć -60 muszę założyć -80. Jaja jakieś.

I jeszcze jedno. Te springi są wygodniejsze niż pro kit i ręczę za to głową. Na necie są opinie że Weitec jest raczej komfortowy a wszystkie opinie mówiące o betonie i braku komfortu biorą się ze złego dopasowania sprężyn do wagi auta. Niedowiarków zapraszam do mnie na jazdę.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Ja miałem dobrze dobrane, siadlo jqk trzeba i był beton piekielny. To jak to jest?:)

Opublikowano

Nie wiem o co chodzi. Springi pracują pięknie i w końcu przestałą mi d*pa podskakiwać. ładnie i dość miękko wybiera nierówności. Jestem bardzo zadowolony. Tylko czemu mi tak siadło? Przed montażem specjalnie oglądałem tylne springi i nic cięte nie było wsio oryginał. Ogólnie dla mnie wygląda jakbym z przodu może -40 założył. Amory sachsy czerwone na razie a z tyłu zwykłe kyb gazowe nowe. Jutro zrobię foty i zmierzę wysokość. Co do betonu to przesiadłem się z pro kita który uważany jest za komfortowy a nie jakiegoś gwinta i jestem zadowolony wiec coś jest nie tak. Mówie Ci , że trzymałem w ręku dwie sprężyny i weitec rękoma łatwiej się uginał niż pro kit. Drut w eibachu na oko o 1/4 grubszy ale za to mniej zwoi bynajmniej z przodu.

Ogólnie przednie springi pasują w dwie strony więc założyłem gęściejszym uzwojeniem do góry. Mam nadzieje , ze dobrze.


Nie wytrzymałem i zmierzyłem. Seryjnie jest ok 68.5-69cm przód/tył. W tej chwili u mnie 65cm przód i 63.5 tył. Co jest kur..a mać?Tył mi siadł względem fabryki o 5mm a przód o 3.5-4mm przy zawiasie 60/40? Zaraz dostane wylewu. Jak na to patrzę to mi niedobrze.

Opublikowano

Masz jakas fotke tych springow? Zaciekawila mnie ta grubosc "drutu"

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/kpl-sprezyn-weitec-audi-a4-b5-avant-okazja-german-tuning-CID5-ID7LYvf.html

Na zdjęciach tak mocno się to w oczy nie rzuca a nawet wygląda normalnie ale po porównaniu bezpośrednim jest różnicy sporo.


Ja pierdziele. Zapomniałem o oponach. Z przodu mam 3mm 225/40 a z tyłu 8mm 235/40. Jak założę z przodu takie same to jeszcze sie podniesie i różnica będzie większa. Kur..a f*ck!

Opublikowano

faktycznie troche dziwna sprawa, numery sa na tych przednich springach ? jestes pewny że to od -60?

Opublikowano

No tak -60. Poza tym na focie widać jak mu ta B5 siadła i to na bank -60. Porównywałem z innym ogłoszeniem i ilość zwojów oraz średnica drutu się zgadza. Nr jako tako widoczne są na zdjęciu. Teraz ich nie spisze bo musiałbym wszystko rozbierać.

Opublikowano

qwa nie wiem, poczekaj niech Ci jakieś mózgi pomogą, może da się to odwrotnie wsadzić :dontknow:

Opublikowano (edytowane)

Da się odwrotnie bo pasuje. No ale wydawało mi sie, że gęstym zwojem ma iść do góry. Tym bardziej , że jak tak włożyłem to napisy były ok nie do góry nogami choć tym do końca sugerować się nie można.


Tylko że to nie ma prawa mieć wpływu jak wysoko auto stoi

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Jak będziesz miał czas to wstaw foty, może jacyś magicy w tym czasie coś pomogą

Opublikowano (edytowane)

Foty wstawię ale one nic nie wniosą bo przecież wysokości podałem. Może jak pojeżdżę to siądzie czy to tylko z nowymi tak jest? Na chłopski rozum to już nie siądzie. Nawet gdyby to były springi pod v6 to powinno zejść niżej. U Eibacha między 1.8 a 2.8 jest ok 5 do 8mm różnicy na tych samych springach. U mnie siadł na ok -35-40mm jak to ma się do -60?


Fota na równym podłożu : http://i58.tinypic.com/nl1vms.jpg

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Sławek trzeba dokładnie sprawdzisz oznaczenia sprężyn i amorów

kiedys miałem podobny problem, zakąłdałem do B5, przód był ok a tył na ziemi

po dokładnym sprawdzeniu okazało sie że tylne sprezyny były nieodpowiednie

ktos je wrednie podmienił

Opublikowano

Tył wydaje mi się , że usiadł prawidłowo bo według specyfikacji miał siąść ok 40mm ale z racji wieku mógł klapnąć o te 5mm więcej. To przód źle siadł. Miało być -60 a wyszło może -40. Springi są na pewno do B5 i nawet gdyby były pod 2.4-2.8 to by różnica raczej 1cm nie przekroczyła. U mnie brakuje minimum 2 cm albo lepiej. Widziałeś fotki w ogłoszeniu jak kolesiowi siadły w 1.9 tdi? On twierdzi , że miał z przodu jakieś sport amory a z tyłu seryjne ale juz nie pamięta bo przód wylał i poszły na śmieci.

Opublikowano

jak to przód to raczej od V6ki a róznica pomiedzy 1.8T jest ogromna

Opublikowano

Tył wydaje mi się , że usiadł prawidłowo bo według specyfikacji miał siąść ok 40mm ale z racji wieku mógł klapnąć o te 5mm więcej. To przód źle siadł. Miało być -60 a wyszło może -40. Springi są na pewno do B5 i nawet gdyby były pod 2.4-2.8 to by różnica raczej 1cm nie przekroczyła. U mnie brakuje minimum 2 cm albo lepiej. Widziałeś fotki w ogłoszeniu jak kolesiowi siadły w 1.9 tdi? On twierdzi , że miał z przodu jakieś sport amory a z tyłu seryjne ale juz nie pamięta bo przód wylał i poszły na śmieci.


To są moje amory z tego ogłoszenia (patrz foto)

http://olx.pl/oferta/kpl-sprezyn-weitec-audi-a4-b5-avant-okazja-german-tuning-CID5-ID7LYvf.html


A to identyczne z innego ogłoszenia :

http://olx.pl/oferta/zawieszenie-sportowe-weitec-sprezyny-a4-b5-tuning-sport-gleba-CID5-ID6mPhH.html#e5d4d2d401

Też jest foto jak mu siadło. O co chodzi? Na próbę posadziłem te springi na seryjnych amorach na których miałem pro kita -30 i względem nich przód na Weitecu praktycznie nie opadł.


Ustawienie wahaczy chyba nie ma nic z tym wspólnego bo auta same w górze by nie przytrzymały prawda? Nie ustawiałem ich na opuszczonym aucie bo już mi łapy z zimna odpadały. Ustawiłem je na oko w domu. Dałem je dość wysoko do tego stopnia , że przy składaniu na podniesionym aucie musiałem je mocno naciągać do dołu żeby sięgnęły zwrotnicy. Ogólnie mam komplet do wymiany więc ich nie żałowałem.

Opublikowano

http://a4-klub.pl/in...ednich-wahaczy/ też mu przód poszedł do góry przez wahacze. A skoro Ty ustawiałeś wahacze na oko tak jak mi napisałeś to mogły unieść przód. Wahacze muszą same się ułożyć po opuszczeniu przodu na klockach i skręcić je na maxa przy pozycji roboczej.

Opublikowano

Wszystko wiadomo sprawa i znam temat ale ja już serio nie miałem sił na to. Wszystko robiłem na podwórku a wiało jak cholera przy -5. Jak pisałem wyżej wahacze do wymiany i miałem to gdzieś a teraz widzę , że to może być przez nie. Oprócz poluzowania 4 wahaczy i dokręcenie ich na glebie nic więcej chyba nie trzeba robić?


Ustawienie wahaczy na glebie nic nie dało. Nie opadł nawet 0.5 cm. Ludzie pomóżcie. Wymiana amorów na sportowe pomoże? Amory w ogóle różnią się wysokością łoża na sprężynę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...