error1 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Witam Auto ciężko mi odpala po nocy i strasznie dymi, ale tylko jak nie jest rozgrzany potem już jest OK. http://www.iv.pl/ima...76126963382.jpg http://www.iv.pl/ima...15784215802.jpg http://www.iv.pl/ima...56107036081.jpg http://www.iv.pl/ima...14661581144.jpg http://www.iv.pl/ima...65203473848.jpg http://www.iv.pl/ima...44066174994.jpg http://www.iv.pl/ima...14335773120.jpg http://www.iv.pl/ima...24478259549.jpg http://www.iv.pl/ima...40144312384.jpg Edytowane 27 Listopada 2014 przez error1
KrzysiekA4 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam,po pierwsze zrób dobre logi a nie screeny(sekundowe obrazki ) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/221779-prosze-o-analize-logow/ Na ten czas to mogę powiedzieć że wtryski do sprawdzenia dwa leją okropnie,3 do 2 jest to sterujący,6 do 2 i 4 do 2, są ponad skalą 1.5 max. Tak jak pisałem wyżej,zrób konkretne logi linka jakie wszystkie logi powinieneś zrobić masz wyżej(akurat na moim przykładzie) Pozdrawiam Krzysiek Aha i jakie błędy Ci wyskakują na silniku
error1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Witam I dzięki Krzysiek za zainteresowanie się moim tematem Więc tak logi zrobiłem i wklejam , a co do twojego pytania obledy to mam tylko 1 od poduszki pod silnikiem (strona pasażera) Logi 001 http://vaglog.pl/log_195071.html 003 http://vaglog.pl/log_195072.html 004 http://vaglog.pl/log_195073.html 007 http://vaglog.pl/log_195074.html 011 http://vaglog.pl/log_195075.html 013 http://vaglog.pl/log_195076.html 014 http://vaglog.pl/log_195077.html 018 http://vaglog.pl/log_195078.html mam nadzieje że nie jest tak źle aha świece żarowe są nowe. Edytowane 29 Listopada 2014 przez error1
slawinio Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 kąt wtrysku mógłbyś przyspieszyć w okolice 0 lub 1ATDC. powinien lepiej odpalać. Natomiast coś się dzieje z wtryskiwaczami lub z wałkami . trzeba by zdjać pokrywy i sprawdzić czy dzwigienki nie pospadały bo masz masakrycznie wysokie korekcje.
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Kąt wtrysku powinien załatwić sprawę odpalania(pomijając aku i rozrusznik) ja na blokadach przy wymianie rozrządu i wałków miałem 1.6ATDC ale slawinio rozmawiał na ten temat z piotrusiem z AKP i że niby lepiej odpala na 0-1ATDC ja sprawdzilem i nie odczulem jakiejs tam wielkiej roznicy jak dla mnie to 0-2ATDC maxx i powinno być .a jak się to ustawia to juz znajdziesz w necie nie ma wielkiej filozofii Następna sprawa wtryski no niestety trzeba tam kiedyś zajrzeć bo nie wygląda to najlepiej(najlepiej po świętach jak sobie kase uzbierasz ) Co do pestek i dźwigienek,masz słyszalne w którejś z głowic chrobotanie bądź w obydwóch??Tak czy siak i tak się dowiesz przy wyjmowaniu wtrysków bo dekiel musi być zdjęty i będziesz miał wszystko na talerzu
error1 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Dzięki Pany za odpowiedź Po niedzieli wymieniam rozrząd, to po tym zabiegu jeszcze raz go zloguję i zobaczymy czy coś się zmieni i jak te wtryski będą się zachowywać. A i jeszcze pytanko, na których cylindrach jest najgorzej z tymi wtryskami bo nie kumam tego ( 1 vs 2 ) ? Tu fota jak wyglada pasek http://www.iv.pl/images/45185633670856403634.jpg
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Korekcje powyżej 1.5 na logach masz opisane który ,po zdjęciu dekli wszystko wyjdzie na jaw czy hydro czy wtrysk praktycznie każdy mechanik ma maszynkę do sprawdzania wtrysków a czy hydro padnięte też będzie widać jak na dłoni.Po zdjęciu dekli tak czy siak będzie jasność bo inaczej nie sprawdzisz(wyjmiesz) wtrysków Porządne hydro 1.1k zł,wtryski około 300zł za szt.jeśli się nie mylę Sterujący drożej Ano i pasek ja jebi.......
kudalty66 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 co sie tak tych dzwigieniek uczepiliscie, w profilu ma BDG przecież to nowszy motor,. czujnik temp też jak dla mnie rano do sprawdzenia,.
KrzysiekA4 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Napisano wczoraj, 20:22 co sie tak tych dzwigieniek uczepiliscie, w profilu ma BDG przecież to nowszy motor,. czujnik temp też jak dla mnie rano do sprawdzenia,. Ja??
Rekomendowane odpowiedzi