Goldeq Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam , czy mogę prosić o sprawdzenie logów ? co jest z nimi nie tak ? odcina mi non-stop turbo . Pacjent Audi a4 b5 AFN . Błędy który mi wywaliło po odcięciu turbo : 3 BLEDY !!65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik 37-10 - Usterka - Intermittent00575 - Przeplywomierz powietrza 17-10 - Roznica doregulowana - Intermittent00519 - Czujnik cisnienia w kolekt. dolotowym -G71 28-00 - Zwarcie do Plusa A tutaj logi : http://vaglog.pl/log_194980.html http://vaglog.pl/log_194979.html Proszę o pomoc
pandamix Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 mam to samo podmieniłem nawet n i dalej jest ta kochana przypadłość,a turbo mam dwa miesiące
Goldeq Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 mam to samo podmieniłem nawet n i dalej jest ta kochana przypadłość,a turbo mam dwa miesiące To pocieszyłeś ...co jest tego przyczyną zapieczone łopatki turbo czy jak ?? dlaczego wywala przepływkę czy to przepływka wrzuca go w tryb awaryjny?
pandamix Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 u mnie nie ma tylko tego pierwszego,ja dwa pozostałe rozumuje jako przeładowanie,nie miałem dzisiaj czasu żeby dalej sprawdzać co i jak,w poniedziałek będę główkował o co chodzi,muszę zrobić test sztangi na vagu i sprawdzić jako ona pracuje,
Goldeq Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Opublikowano 29 Listopada 2014 zrobić test sztangi na vagu i sprawdzić jako ona pracuje, no u mnie ona robi ruch ok 0,5cm.. nie wiem czy to normalne
pandamix Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 włączałem grupę 11 i obserwowałem sztangę na przemian pracujac pokazuje on of i 0% i 99,6% wiec chyba wszystko okey, u mnie porusza się na pewno więcej niź 0,5 może 1cm albo 1.5 mniej więcej tyle co na filmikach na internecie,a dalej łapie notlaufa na 4,na trójce mogę kręcić do oporu auto,mam podejrzenia że jednak może braknie minimalnie do pełnego wysterowania łopatek i nie może przez to zbić ciśnienia podczas dużego obciążenia,nie uśmiecha mi się teraz na mrozie wyciągać turbo ale chyba będę zmuszony chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły,ręcznie jestem wstanie poruszać sztangą,dodam że mam tubo awx i auto po chipie
ciahciah Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 zrób przynajmniej jeszcze 010d sztanga powinna wykonywać ruch 11mm, odkręć gruszkę od wspornika i poruszaj nią góra dół z 15min by rozruszać żaluzje, potem zapakuj 5 osób na pokład, zaczep przyczepkę i jazdą pod wielką górę na 5 biegu z pedałem w podłodze by temp spalin osiągnęła max temp., ten zabieg może na jakiś czas załatwi problem a jak nie zostaje czyszczenie turbo lub psikanie na żaluzje chemii po odkręceniu wydechu od turbo
pandamix Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) dzięki Damianie jestem tylko ciekaw czy dostanę się do zabezpieczenia gruszki na włożonej turbinie,ciasnowato tam niestety, będę próbował dzisiaj rozruszać to ręcznie,a jaką chemię masz na myśli?płyn do czyszczenia kominków? Edytowane 4 Grudnia 2014 przez pandamix
ciahciah Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 sam wczoraj się skromnie mówiąc wkurwiłem zdejmując tą zawleczkę poczytaj w necie jaki płyn bo nie pamiętam
kamda89 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Podobno nafta daje rade na czyszczenie turbo, przynajmniej mój znajomy bardzo chwalił, osobiście nie stosowałem...
pandamix Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 przegoniłem auto porządnie przez kilka kilometrów,po przeciągałem na biegach i chodziło w ten sam dzień okey już się cieszyłem że przeszło i nie będę musiał się męczyć z wyjęciem jego,a tutaj dzisiaj niespodzianka jak zaczynam dynamicznie jechać to znowu tryb awaryjny,teraz żałuje że nie zostałem przy serii turbo przynajmniej nie miało się co zapiec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się