Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi odcinające turbo.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , czy mogę prosić o sprawdzenie logów ? co jest z nimi nie tak ? odcina mi non-stop turbo . Pacjent Audi a4 b5 AFN .

Błędy który mi wywaliło po odcięciu turbo :

3 BLEDY !!
65535 - Sterownik Uszkodzony - Wymienic na nowy sterownik
37-10 - Usterka - Intermittent
00575 - Przeplywomierz powietrza
17-10 - Roznica doregulowana - Intermittent
00519 - Czujnik cisnienia w kolekt. dolotowym -G71
28-00 - Zwarcie do Plusa

A tutaj logi :

http://vaglog.pl/log_194980.html

http://vaglog.pl/log_194979.html

Proszę o pomoc

Opublikowano

mam to samo :P podmieniłem nawet n i dalej jest ta kochana przypadłość,a turbo mam dwa miesiące

Opublikowano

mam to samo :P podmieniłem nawet n i dalej jest ta kochana przypadłość,a turbo mam dwa miesiące

To pocieszyłeś ...

co jest tego przyczyną zapieczone łopatki turbo czy jak ?? dlaczego wywala przepływkę czy to przepływka wrzuca go w tryb awaryjny?

Opublikowano

u mnie nie ma tylko tego pierwszego,ja dwa pozostałe rozumuje jako przeładowanie,nie miałem dzisiaj czasu żeby dalej sprawdzać co i jak,w poniedziałek będę główkował o co chodzi,muszę zrobić test sztangi na vagu i sprawdzić jako ona pracuje,

Opublikowano

zrobić test sztangi na vagu i sprawdzić jako ona pracuje,

no u mnie ona robi ruch ok 0,5cm.. nie wiem czy to normalne

Opublikowano

włączałem grupę 11 i obserwowałem sztangę na przemian pracujac pokazuje on of i 0% i 99,6% wiec chyba wszystko okey, u mnie porusza się na pewno więcej niź 0,5 może 1cm albo 1.5 mniej więcej tyle co na filmikach na internecie,a dalej łapie notlaufa na 4,na trójce mogę kręcić do oporu auto,mam podejrzenia że jednak może braknie minimalnie do pełnego wysterowania łopatek i nie może przez to zbić ciśnienia podczas dużego obciążenia,nie uśmiecha mi się teraz na mrozie wyciągać turbo ale chyba będę zmuszony chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły,ręcznie jestem wstanie poruszać sztangą,dodam że mam tubo awx i auto po chipie

Opublikowano

zrób przynajmniej jeszcze 010d

sztanga powinna wykonywać ruch 11mm, odkręć gruszkę od wspornika i poruszaj nią góra dół z 15min by rozruszać żaluzje, potem zapakuj 5 osób na pokład, zaczep przyczepkę i jazdą pod wielką górę na 5 biegu z pedałem w podłodze by temp spalin osiągnęła max temp., ten zabieg może na jakiś czas załatwi problem a jak nie zostaje czyszczenie turbo lub psikanie na żaluzje chemii po odkręceniu wydechu od turbo

Opublikowano (edytowane)

dzięki Damianie :decayed: jestem tylko ciekaw czy dostanę się do zabezpieczenia gruszki na włożonej turbinie,ciasnowato tam niestety, będę próbował dzisiaj rozruszać to ręcznie,a jaką chemię masz na myśli?płyn do czyszczenia kominków?

Edytowane przez pandamix
Opublikowano

sam wczoraj się skromnie mówiąc wkurwiłem zdejmując tą zawleczkę:)

poczytaj w necie jaki płyn bo nie pamiętam

Opublikowano

Podobno nafta daje rade na czyszczenie turbo, przynajmniej mój znajomy bardzo chwalił, osobiście nie stosowałem...

Opublikowano

przegoniłem auto porządnie przez kilka kilometrów,po przeciągałem na biegach i chodziło w ten sam dzień okey już się cieszyłem że przeszło i nie będę musiał się męczyć z wyjęciem jego,a tutaj dzisiaj niespodzianka jak zaczynam dynamicznie jechać to znowu tryb awaryjny,teraz żałuje że nie zostałem przy serii turbo przynajmniej nie miało się co zapiec :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...