Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Takie tam B5 quattro... :)


Linarr

Rekomendowane odpowiedzi

silnik jest aluminiowy, nie ma ciezkich zeliwnych turbin i rur zwiazanych z dolotem i ickiem wiec podejrzewam ze caly silnik z osprzetem moze byc lzejszy od kompletnego 2.7bit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik z osprzętem podobno 200kg waży

Toż to tyle co nic :grin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 2,5 waży ze 20kg więcej albo mniej, nie pamiętam w którą stronę


więc jak na 8 garów to nie ma tragedii :)


trzeba odkopać nieco temat :)

upgrade hebli, mniej więcej tak to będzie wyglądać

WP_20160613_003.jpg


a tu mały bonus

WP_20160613_004.jpg

Edytowane przez Linarr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze obydwie takie same ? jak nie to zalozyles ją odwrotnie ;D

to 320x30 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze są takie same, nie ma rozróżnienia na prawą/lewą

345mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie musiałeś coś skrobnąć zacisk ? czy weszły na styk na grubość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk jest poszerzony ale nie skrobaniem ;)


między 2 połówki jest wstawiona blaszka 3mm i nowe kołki na klocki dotoczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk jest poszerzony ale nie skrobaniem ;)

między 2 połówki jest wstawiona blaszka 3mm i nowe kołki na klocki dotoczone

sprytne, zwrotnice masz z b5 czy eSowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykłe żeliwniaki z diesla


Poka flansze czy cokolwiek to bylo co mi chopacy pokazywaly :naughty:

ten sam sssV co i gdzie indziej? :naughty: o co pytasz bo nie wiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno takie same są w jakimś evo?

dajcie mi 2tys to kupie porshawki i nie będziecie marudzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na głowę chyba Ci siadło :facepalm:

Daj zwykle S4 B6/7 345/30mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, parę fotek będzie :)

WP_20160628_002.jpg

wpadły pouliretany na tył :) (AKMotorsport) , twardość 85sha póki co tylko w górne wahacze, dolne w późniejszym terminie. Do tego odnowione mocowanie amorów bo pogniło jak w każdym, no i poszło do proszku na czarno. Trochę pokręciłem gwintem
WP_20160701_006.jpg

to chyba będzie mój docelowy setup niewiem.gif może dam więcej dystansu, zobaczymy jak się będzie jeździć. A tak będą wyglądać hamowniki na zimowym kole

WP_20160701_008.jpg

wiem, mało widać :P letnie alusy będą 5cio ramienne

WP_20160701_010.jpg

wsadziłem przedłużkę 1/2" z ciekawości, teoretycznie fela 17 weszła by dosłownie na styk, ale wymóg to płaski bęben. Może kiedyś jakąś przymierzę, zobaczymy. Na ten moment felunek musi być 18+ :)

Edytowane przez Linarr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ori 17stki z b6 kazde sa prawie plaskie, albo avusy z s4 b5 lub lepiej s6 c5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam te zaciski, ale na tarczy 312mm... dają też radę :)

Jeśli masz możliwość dorobienia adapterów to myślę, że by się bez problemu rozeszły ;)

ps. pomaluj je i zamaluj napis alfy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to bym chociaż zapolerował ten napis z alfy, a podobne zaciski były pchane do peugeot, bmw starszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...