goldi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Mateusz problemy które mozesz napotkać to jezeli sruby ktore trzymaja turbo n7e będą zardzewiale i klucz się nie obroci to już jest sukces .Jak już wyjmiesz turbo drugi problem który możesz napotkać to rozdzielenie czesci gorącej jak bedziesz pukal to przez drewno jeżeli ci nie pójdzie to zostaje palnik i grzanie i ostatni problem śruby ktore trzymaja całą flansze z lopatkami sa to trzy srubki na torx lub imbus musisz je puknac przez klucz aby zruszyc nie zapomnij o nowej uszczelce spływu oleju resztę masz na forum
mantix Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Kolega Hezen ma podobno sprawdzony sposób na rozpołowienie turbawki więc możesz spróbować. Nie wiem, czy działa bo nie próbowałem ale spróbować warto .Poczytaj;http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295114-afn-110-kmh-i-zdycha-moc/page-4
Leopold27 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Nie przestawiałem dawki 2,8 mg raz, że przywróciłem turbo do pełnej sprawności i tak jak mowiliscie, jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Po drugie auto przy tej dawce jest zywsze i bardziej elestyczne. Mam porównanaie z tescia passatem z AFN który ma ustawione 4,8 mg i czuc troche różnice. Codo spalania to przy obecnej temp. otoczenia nie podchodzi mi powyżej 5,5 litra To bardzo delikatnie jeżdzisz. Edytowane 18 Lutego 2015 przez Leopold27
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się