dynamiquedci Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 Da Ci fajne psssyt, ja teraz mam wlasnie tego Forga 007 na seryjnej mocy 150 koni.
krzysiekvtec Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 A ja mam juz i smar syntetyczny i grafitowy :-) w niedziele smarowanie U mnie raz psyt a czasem tak FORGE 007 SOUND 1.8 TURBO:
krzysiekvtec Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 hmm on użył wazeliny :] to tez mam i to dobrej jakości na razie kładę smar grafitowy
jacek70 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Czy każda dv jest rozbieralna, i jak często ją się czyści?
krzysiekvtec Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Seryjny jest nie rozbieralny a z tego co pisza to forge co 5 tys
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 hmm on użył wazeliny :] to tez mam i to dobrej jakości na razie kładę smar grafitowy Tylko syntetyk, grafit zeżre Ci gumowe uszczelniacze. Musisz wypolerować tloczek i gniazdo w zaworze.
przemek11 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Mnie irytowałby taki dzwięk, moze to tylko moje zdanie ale takie mam zdecydowanie wolałbym słyszeć świst Turbiny niż pszhh
krzysiekvtec Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 informuje ze po ponownym przesmarowaniu smarem pełen syntetyk wszystko wróciło do normy i zawór pracuje jak nowy
krzysiekvtec Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Zrobilem dzisiaj 120 km i nawet razu sie nie przycial :-)
dynamiquedci Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dobra pierdu pierdu, ale jak narazie Dev wyraził swoją opinię, a temat dotyczył wyboru DV-ki, a nie czy ktoś wyczyścił czy nie Czekam na opinie
krzysiekvtec Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Po zdobyciu smaru nadal polecam forge 007 :-)
marvel.marv Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Zwykła z końcóką 710N. w ASO ponoć juz sie konczą te z "N" i dają te z koncówka "P", Potwierdzam, właśnie wymieniłem tą samą DVkę w A3 1.8T, zamówiłem "N" a dostałem "P", miła pani powiedziała że N wycofali. Cena w ASO ok. 150zł. Gdzieś słyszałem że 1.8T za bardzo się nie lubią z BOVami. Może właśnie Gregor to pisał na forum A3. Edytowane 9 Grudnia 2014 przez marcelm
dynamiquedci Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 No ja właśnie rozmawiałem z gregorem i mówi zeby założyć orginał 710P. Dev logicznie mówi, ze alu lepsze od plastiku. Ale czy tylko w wykonaniu, czy w działaniu tez?
krzysiekvtec Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 plus jest taki ze jak 710p sie zacznie zacinać to go możesz tylko wyrzucić a forge rozkręcasz smarujesz i jedziesz dalej
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 I tym o to prostym sposobem mamy specjalistę od DVek :polew:
krzysiekvtec Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 no skomplikowane to nie jest, poradził by sobie z tym 5 letni chlopczyk wiec do specjalisty DEV nie wysyłałem
przemek11 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Panowie a jakie są objawy niedziałającej poprawnie DVki? oryginalne tez normalnie padają?
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 no skomplikowane to nie jest, poradził by sobie z tym 5 letni chlopczyk wiec do specjalisty DEV nie wysyłałem Gdybym Ci nie podpowiedział to nadal byś był w czarnej d....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się