Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybór DV-ki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Da Ci fajne psssyt, ja teraz mam wlasnie tego Forga 007 na seryjnej mocy 150 koni.

Opublikowano

A ja mam juz i smar syntetyczny i grafitowy :-) w niedziele smarowanie

U mnie raz psyt a czasem tak

FORGE 007 SOUND 1.8 TURBO:

Opublikowano

hmm on użył wazeliny :] to tez mam i to dobrej jakości na razie kładę smar grafitowy :)

Opublikowano

Czy każda dv jest rozbieralna, i jak często ją się czyści?

Opublikowano

Seryjny jest nie rozbieralny a z tego co pisza to forge co 5 tys

Opublikowano

hmm on użył wazeliny :] to tez mam i to dobrej jakości na razie kładę smar grafitowy :)

Tylko syntetyk, grafit zeżre Ci gumowe uszczelniacze.

Musisz wypolerować tloczek i gniazdo w zaworze.

Opublikowano

Mnie irytowałby taki dzwięk, moze to tylko moje zdanie ale takie mam :)

zdecydowanie wolałbym słyszeć świst Turbiny niż pszhh :decayed:

Opublikowano

informuje ze po ponownym przesmarowaniu smarem pełen syntetyk wszystko wróciło do normy i zawór pracuje jak nowy :)

Opublikowano

Ciekawe....

Opublikowano

Zrobilem dzisiaj 120 km i nawet razu sie nie przycial :-)

Opublikowano

Dobra pierdu pierdu, ale jak narazie Dev wyraził swoją opinię, a temat dotyczył wyboru DV-ki, a nie czy ktoś wyczyścił czy nie :D Czekam na opinie

Opublikowano

Po zdobyciu smaru nadal polecam forge 007 :-)

Opublikowano (edytowane)

Zwykła z końcóką 710N.

w ASO ponoć juz sie konczą te z "N" i dają te z koncówka "P",

Potwierdzam, właśnie wymieniłem tą samą DVkę w A3 1.8T, zamówiłem "N" a dostałem "P", miła pani powiedziała że N wycofali. Cena w ASO ok. 150zł.

Gdzieś słyszałem że 1.8T za bardzo się nie lubią z BOVami. Może właśnie Gregor to pisał na forum A3.

Edytowane przez marcelm
Opublikowano

No ja właśnie rozmawiałem z gregorem i mówi zeby założyć orginał 710P.

Dev logicznie mówi, ze alu lepsze od plastiku. Ale czy tylko w wykonaniu, czy w działaniu tez?

Opublikowano

plus jest taki ze jak 710p sie zacznie zacinać to go możesz tylko wyrzucić a forge rozkręcasz smarujesz i jedziesz dalej :)

Opublikowano

I tym o to prostym sposobem mamy specjalistę od DVek :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

no skomplikowane to nie jest, poradził by sobie z tym 5 letni chlopczyk wiec do specjalisty DEV nie wysyłałem :D

Opublikowano

Panowie a jakie są objawy niedziałającej poprawnie DVki?

oryginalne tez normalnie padają?

Opublikowano

no skomplikowane to nie jest, poradził by sobie z tym 5 letni chlopczyk wiec do specjalisty DEV nie wysyłałem :D

Gdybym Ci nie podpowiedział to nadal byś był w czarnej d....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...