Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci po odpalenu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślę że to coś z grzaniem świec lub ogólnie coś z ustawieniami silnika

Opublikowano

chmurkę może puścić z rana ale jak telepie to coś jest na rzeczy, pewnie świece nie równo grzeją i po odpaleniu nie pracuje na wszystkich grach

Opublikowano

To ze rano przy odpalaniu wchodzi na wyższe obroty,norma

Opublikowano

Do 1k obr/min jest ok ale jeśli wydaje dziwne dźwięki i telepotania to coś z nie paleniem na wszystkie gary

Opublikowano

To chyba w twoim,w BDG wchodzi na prawie 1.1,a jak jest większy mróz,dokładnie na 1.1

Kolego,ewidentne masz walnieta swiece,przynajmniej jedna,musisz je wykręcić i sprawdzić czy grzeja,bo sposób na "iskrzenie" kabelkiem,jest do d*py

Moim zdaniem,masz co najmniej 2 niedziałajace

Opublikowano

tomeks dobrze mowi w bgd jak jest mroz tak ponizej -10 to wchodzi na 1.1 na 5-10s

Opublikowano

Nie tylko BDG w AKE jest tak samo...

Opublikowano

Dokładnie ...czasem się i u mnie tak zdarzy ,że obroty jak jest bardzo zimno przekroczą 1,1 k

Opublikowano (edytowane)

napisze krotko do dobrego mechanika ktory zna sie na tych sterownikach od pompy paliwowej bo to ich jest wina :D! zadne swiece itp

Edytowane przez lasy22
Opublikowano

Z tego co udało mie się dowiedzieć to tak; swiece ok, czujniki temperatury ok. Jeden z zekomo dobrych speców u mie w rejonie stwirdził iż, silnik puszcza olej na uszczelniaczach zaworowych przez noc olej skapuje na tłoki z tad kopcenie z rana na niebiesko. Do tego usłyszałem ze naprawa tego to szkoda zachodu :facepalm: . Gdzie ja chce te auto sobie zostawic bo wiem co mam lecz nie ukrywam ze juz mnie osłabia ta sytuacja z tym dymieniem.


Z tego co udało mie się dowiedzieć to tak; swiece ok, czujniki temperatury ok. Jeden z zekomo dobrych speców u mie w rejonie stwirdził iż, silnik puszcza olej na uszczelniaczach zaworowych przez noc olej skapuje na tłoki z tad kopcenie z rana na niebiesko. Do tego usłyszałem ze naprawa tego to szkoda zachodu :facepalm: . Gdzie ja chce te auto sobie zostawic bo wiem co mam lecz nie ukrywam ze juz mnie osłabia ta sytuacja z tym dymieniem.

Sorki za zwłokę lecz życie nie oszczędza i miałem mase problemów.

Opublikowano

nie wiem czy marka swiec tu coś pomoże (NGK)

Kolego jeżeli masz założone świece NGK Y501U i nadal problem siwo-niebieskiego dymu z rana i nierównej pracy to nie słuchaj wszystkich magików od uwalonych uszczelniaczy w głowicy, padniętej pompy albo ch... wie czego jeszcze. Wymień świece na oryginalny typ i jak pomoże to flacha dla mnie ;)

Opublikowano

zmierz kompresje. Dobrze Ci radze.

Opublikowano

nie wiem czy marka swiec tu coś pomoże (NGK)

Kolego jeżeli masz założone świece NGK Y501U i nadal problem siwo-niebieskiego dymu z rana i nierównej pracy to nie słuchaj wszystkich magików od uwalonych uszczelniaczy w głowicy, padniętej pompy albo ch... wie czego jeszcze. Wymień świece na oryginalny typ i jak pomoże to flacha dla mnie ;)
A jak nie pomoże? :naughty:
Opublikowano

To niech to rozpije sam do lusterka z żalu ☺ Wiadomo 100% gwarancji nie ma, można zwalać głowicę albo robić generalkę. Ale jeśli świece dają się wyciągnąć, warto sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...