worm87 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zawsze uważałem, że nadwozie Avant jest wystarczające, żeby pomieścić wszystko i nie ma od tego wyjątku. Zmieniłem zdanie po pierwszej podróży z nowo narodzonym potomkiem nawet nie chodzi o wyjazd na narty tylko w ogóle (wózki z gondolami to naprawdę gruby gabaryt). Nie przedłużając, trzeba sobie kupić bagażnik dachowy. Na pierwszy strzał idzie oczywiście baza. Przejrzałem trochę wątków i główne co mnie interesuje to żeby nie hałasował za bardzo. Oto co mi wyszło z przemyśleń: 1. Thule WingBar Edge 9584 - link - ok 900 PLN 2. Whispbar S53 - http://www.whispbar.pl/ - ok 700PLN Jak widać z budowy technologia praktycznie chyba taka sama. Plusem Thule jest to, że jest bardziej popularny dlatego ew dodatkowe elementy są łatwiej dostępne. Macie jakieś doświadczenia z tymi modelami? Najlepiej jakby ktoś przymierzał oba. Chyba, że macie do polecenia coś lepszego
tomekhxc Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 ja bym ci polecal bardziej cos takiego http://allegro.pl/bagaznik-dachowy-audi-a4-b5-b6-b7-avant-aguri-i4788043832.html cena przystepna , polski producent, a wygladowo praktycznie tak samo , a hałasował to kazdy cos bedzie do poki nie zalozysz boxa
worm87 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 A używasz takiego bagażnika? Bo widzę, że różni się od Whispbar m.in. tym, że whispbar ma metalowy uchwyt do relingu, więc chyba jest różnica w jakości wykonania.
tomekhxc Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Tak używam i jestem zadowolony z niego , aguri tez ma metalowe uchwyty tylko ze są one zalane w plastyku
worm87 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Znalazłem na stronie sklep.cubik.pl fajne porównanie Thule i Aguri, dorzuciłem do tego ręcznie Whispbar. Oto co wyszło: Biorąc pod uwagę te wszystkie elementy chyba jestem coraz bardziej przekonany do Whispbar-a, jest identyczny jak thule, może nawet lepszy bo Wingbar to chyba odpowiedź Thule po wejściu firmy Whispbar na rynek europejski.
tomekhxc Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 posiadam Aguri i nie kosztuje tyle co tam pisze i gwarancje mam na 3 lata , ale oczywiscie mozesz kupowac co chcesz twoje pieniadze twoj wybor
85Misiek Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam, ja mam pytanie troche innego rodzaju, Czy baza z A4 b6 sedan pasuje do A4 b7 sedan ? Mam na myśli orginał .
thing3 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zawsze uważałem, że nadwozie Avant jest wystarczające, żeby pomieścić wszystko i nie ma od tego wyjątku. Zmieniłem zdanie po pierwszej podróży z nowo narodzonym potomkiem nawet nie chodzi o wyjazd na narty tylko w ogóle (wózki z gondolami to naprawdę gruby gabaryt). Nie przedłużając, trzeba sobie kupić bagażnik dachowy. Na pierwszy strzał idzie oczywiście baza. Przejrzałem trochę wątków i główne co mnie interesuje to żeby nie hałasował za bardzo. Oto co mi wyszło z przemyśleń:[...] Chyba, że macie do polecenia coś lepszego Powiem Ci szczerze, że osobiście krozystam ze zwykłego WingBara na stopach 757 - różni się od wersji Edge wyłącznie mocowaniem (stopami). Jestem zadowolony w pełni, a często przewożę na dachu m.in. rowery.
worm87 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Byłem już zdecydowany na tego Whispbar'a. Ale podjechałem do sklepu stacjonarnego, żeby rozeznać się jeszcze w temacie i trafiłem na dobrze ogarniętego gościa. W 5 min mi to wypersfadował Skończyło się na kupieniu właśnie Wingbara zwykłego + łapy 757 i do tego wziąłem Taurus Xtreme II 450. Co do bagażnika bazowego to zwykły Wingbar pasuje do ok 80% samochodów, ten w relingi do 1-2 modeli. Kolejną niepodważalną zaletą jest to, że po dorzuceniu wpomnianego wyżej boxa mogę jeszcze wziąć dwa rowery spokojnie, a przy WingBar Edge mogę o tym zapomnieć. Już trochę z nim jeździłem - dopiero przy ok 140km/h można zauważyć, że się ma bagażnik, ale trzeba się wsłuchać. Zresztą z każdym boxem od takiej prędkości będzie go słychać. Jestem bardzo zadowolony z takiego wyboru. Sam Box też jest mega fajny. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez worm87
Coltrane Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) witam a co polecacie na narty ? tzn. potrzebny mi bedzie bagaznik dachowy + uchwyt na narty ? jaki zestaw do avanta bedzie odpowiedni ? zastnawiam sie nad http://allegro.pl/aguri-bagaznik-na-relingi-volksvagen-passat-b7-i4940220064.html ale to nie jest na zadnym "podwyzszeniu" - stopach. Lepiej ze stopami czy tak jak w tym modelu ? Edytowane 21 Stycznia 2015 przez Coltrane
worm87 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Bagażnik "w relingi" jak pokazałeś jest bardzo mało praktyczny. W sumie jedynym jego plusem jest wygląd. Plusy bagażnika na łapy: - różnicy w hałasie praktycznie nie odczujesz - pasuje do większości samochodów, wystarczy, że masz relingi - wymieniasz łapy i pasuje do 80% innych samochodów z relingami wbudowanymi/bez relingów itp. - jest sporo szerszy i zmieścisz na nim dużo więcej Też byłem napalony na taki model ja Ty, ale kupiłem wersję na łapach i jestem zadowolony.
Coltrane Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Bagażnik "w relingi" jak pokazałeś jest bardzo mało praktyczny. W sumie jedynym jego plusem jest wygląd. Plusy bagażnika na łapy: - różnicy w hałasie praktycznie nie odczujesz - pasuje do większości samochodów, wystarczy, że masz relingi - wymieniasz łapy i pasuje do 80% innych samochodów z relingami wbudowanymi/bez relingów itp. - jest sporo szerszy i zmieścisz na nim dużo więcej Też byłem napalony na taki model ja Ty, ale kupiłem wersję na łapach i jestem zadowolony. masz mozliwosc zrobienia fotek na Twoim avancie jak to sie prezentuje ?
worm87 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Wiesz co zdjęć samego bagażnika bazowego nie mam, ale tu masz razem z boxem.
Coltrane Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 w porządku, widzę właśnie że zaletą "NA RELINGI" jest to ze jest większa przestrzeń miedzy dachem a poprzeczkami co ułatwia montaż tego typu boxa.
tomekhxc Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Wiesz co zdjęć samego bagażnika bazowego nie mam, ale tu masz razem z boxem. i tu masz racje , u mnie z belkami na relingi miedzy boxem a dachem nie ma zbyt wiele miejsca , ale zamontowac sie spokojnie da tragedii nie ma no i poza boxem juz nic innego nie wsadzisz , plus wygląda dużo estetyczniej
hutch1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Ja posiadam fabryczny bagażnik Audi(poprzedni właściciel dorzucił przy sprzedaży auta ) do modelu B6/B7 + box Thule M800 i jestem bardzo zadowolony. W aucie nie jest głośno przestrzeń między dachem a boxem jest na tyle duża że szyberdach uchyla się i jest luz. Jeździłem z nim ok 180km/h i jest spoko.
mravel Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Mam baze Aguri Prestige i powiem, ze oprocz wygladu - d*py nie urywaja. Moze jesli masz boxa to sa ok, ale gdy masz na dachu dwa rowery to baza dosc mocno sie rusza. Plus jest taki, ze jest w miare cichy. Edytowane 2 Marca 2015 przez mravel
tomekhxc Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 rusza się? no nie wiem rowerów nie woziłem jeszcze na aguri , w jakim sęsie sie rusza ? przesuwa się na relingach ?
mravel Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 nie przesuwa sie, rowery nie sa sztywne, przesla aguri pracuja i rowery sie kolysza.
trezor4 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Czy baza z a4 b5 mocowana na relingi pasuje do a4 b7?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się