Awra Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Wymieniałem ostatnio olej i ogólnie oglądałem auto na kanale. Zauważyłem, że po lewej stronie (pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego) jest poduszka silnika i była trochę usyfiona w jakiejś czerwonej mazi. Doczytałem w necie, że to objaw, że puściła - poza tym nie słyszę żadnego brzdąkania, czy przy redukcji czy na dołkach... no ogólnie nic, ale właśnie znalazłem na forum w starym temacie że ktoś miał problem z wbiciem jedynki, wchodziła do połowy. Ja mam ten sam problem od dłuższego czasu, jedynka wchodzi do połowy to muszę wrzucić dwójkę trzymając sprzęgło i potem pierwszy bieg wchodzi gładko. Nie wiem czy akurat ta poduszka ma wpływ na zmianę biegów bo podobno jest jeszcze jedna w okolicy skrzyni biegów a ja nie wiem gdzie ona jest. 1. Czy czerwony/fioletowy olej, takie skrzepy w niewielkiej ilości to objaw walniętej poduszki? 2. Czy ta poduszka pod zbiorniczkiem wyrównawczym może mieć wpływ na zmianę biegów? 3. Wymieniać? Czy ten olej który jest w bardzo małej ilości może świadczyć że jeszcze coś innego padło? Od góry nic nie jest brudne, tylko to jakby ramię/podstawa od spodu w tych zagłębieniach brudna.
Krzysztof27 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Podpinam się pod temat, mam błąd poduszek pod silnikiem, nie zaglądałem pod spód, ale komputer pokazuje błąd, mam multitronic 3.0 tdi quattro, i zaczęło mi dziwnie szarpać przy zmianie biegu z 1 na 2 i z redukcji 3 na 2.... podobno sterownik tak mówi mechanik, ale błędów żadnych skrzynia nie pokazuje :/
Awra Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 Dojrzę z kanału tę poduszkę pod skrzynią biegów? Może ktoś pomoże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się