Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podwójny wydech


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie czy ktoś z Was zastanawiał się kiedyś nad dołożeniem drugiego wydechu z prawej strony auta. Niestety jest tam mało miejsca na wstawienie dodatkowych rur (oczywiście widziałem A4 z dołożona samą końcówką ale nie wygląda to dobrze gdy tylko jedna strona kopci).

Przerabialiście może ten temat?

Opublikowano

może powiem nie to co chcesz usłyszeć, ale w dizlu jaki Ty masz będzie wyglądać to obciachowo. To wygląda ok w silnikach V6 (2.5TDI).

Ale wiem, że temat jest jak najbardziej do zrobienia...

Opublikowano

Zależy mi tylko na optycznym tuningu. Chce cos jeszcze dorzucić a to mogłoby nieźle wyglądać. Wiem że to diesel, który nie porywa na kolana. Mam z tyłu spojler pod zderzakiem i mam obawy czy go nie przytopi od temperatury. Tam naprawdę nie ma miejsca. Można tez obejść bak dookoła. Ale prowadzenie rury pod przewodem wlewu paliwa też nie jest chyba dobrym rozwiązaniem.

Opublikowano

Rozumiem , że chodzi ci o dołożenie drugiego sportowego wydechu,

Ale prowadzenie rury pod przewodem wlewu paliwa też nie jest chyba dobrym rozwiązaniem.
moim zdaniem zostaw jeden tłumik, będziesz przynajmniej spokojny i nie będziesz się martwił o zniekształcenia zderzaka w wyniku wysokiej temperatury końcówki tłumika.

A jakie rożwiązanie proponuje ten co będzie ci robił ewentualną modyfikacje?

[ Dodano: 21-01-2007, 12:24 ]

Mam z tyłu spojler pod zderzakiem i mam obawy czy go nie przytopi od temperatury. Tam naprawdę nie ma miejsca. Można tez obejść bak dookoła. Ale prowadzenie rury pod przewodem wlewu paliwa też nie jest chyba dobrym rozwiązaniem.
Zawsze możesz założyć taki ekran , matę , czy jak to nazawać. Generalnie chodzi mi o ten sam materiał ,który jest poprowadzony nad całym wydechem( czyt. osłona termiczna). Ona odpowiedzialny jest za odbijanie ciepła.

[ Dodano: 21-01-2007, 12:28 ]

oczywiście widziałem A4 z dołożona samą końcówką ale nie wygląda to dobrze gdy tylko jedna strona kopci).
do drugiej końcówki, którą ewentualnie byś dołożył będzie dłuższa droga spalin, i też nie wygląda to ładnie gdy z jednej strony końcówki kopci więcej a z drugiej mniej.
Opublikowano

Właśnie, on sam nie wie jak się za to zabrać, dlatego tutaj szukam pomocy. Jest to zakład zajmujący się kompleksowo całym układem wydechowym (rury, tłumiki, złącza elastyczne) ale nie wie jak to rozwiązać akurat w A4. Może ktoś z forum już coś takiego przerabiał.

Nie jest to kosztowna przeróbka a sporo poprawia w wyglądzie auta.

Opublikowano
do drugiej końcówki, którą ewentualnie byś dołożył będzie dłuższa droga spalin, i też nie wygląda to ładnie gdy z jednej strony końcówki kopci więcej a z drugiej mniej.

_________________

zwróć uwagę na powyższą moją wypowiedź. Najlepiej to wygląda gdy jest taka sama droga spalin do jednego i drugiego tłumika.
Opublikowano

co do tej drogi spalin - wczoraj jechalem za S6 (a przynajmniej podobnie wygladala), z ktorej lewego wydechu wydobywalo sie wiecej spalin niz z prawego. wygladalo bardzo marnie...

Opublikowano
wczoraj jechalem za S6 (a przynajmniej podobnie wygladala),

Raczej obstawałbym za tym co w nawiasie napisałeś. :)

Opublikowano

Zawsze w miejscu rozgałęzienia można nieco zawęzić (przytłumić) oryginalna rurę. To kwestia tylko wspawania kawałka blachy który rozdzieli "sprawiedliwie" spaliny.

Opublikowano

Na allegro sa tzn. patrzylem jakis czas temu to byly tlumki na 2 strony km malon do audi A4 ale one zajebi... glosno chodza.Jak kupuje sobie normalny i przerobie na 2 strony i wszystko ile to 2 godz zabawy!... :a4fan:

Opublikowano

no to i ja coś od siebie dodam :053:

mam okazję sprzedawać takie cacka i jeśli miałbym coś komuś proponować to chyba tylko wydech dedykowany ponieważ takie lepienie rurek i końcówek to się trochę mija z celem bo ani to nie brzmi ani nie wygląda :/

mamy np w ofercie wydechy firmy Ulter Sport również podwójne :)

dedykowane posiadają dwa tłumiki końcowe (lewa i prawa strona) rury łączące oraz uchwyty do mocowania jak w oryginalnym wydechu :)

posiadają certyfikat producenta i 2-letnią gwarancję na puszkę końcówki oczywiście nierdzewne i w szerokim wyborze wzorów :)

podam ci link żebyś mógł sobie zobaczyć jak to mniej więcej wygląda http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp.php?marka=2&model=4&silnik=13

tylko jeśli chodzi o walory dźwiękowe to od razu ostrzegam :diabelek:

diesel ma za małe ciśnienie spalin żeby obudzić dźwięk w tym wydechu :(

no i cena do tego modelu oscyluje w granicach 500-600pln :(

ale czasem warto dopłacić a zrobić coś porządnie niż decydować się na tanią fuszerę

Opublikowano

zainwestuj w przyrost mocy a nie dowieszasz kolejne "swiecidełka" do auta ....

Opublikowano

dziwna sprawa co tu piszecie...

niektorzy chca zeby auto szybko wygladalo inni zeby szybko jezdzilo ;) (ja chcialem zeby wogole nie bylo widac wydechu ale okazalo sie to zbyt czasochlonnym zabiegiem w porownaniu do efektow + dochodzilyby problemy z okopceiem zderzaka)

zdajdz dobrego mechaniora od tlumikow z gientarka i sprawa jest banalnie prosta do zrobienia + do tego dobry lakiernik ktory ladnie wyreza Ci dziurke z prawej strony i bedziesz sie cieszyl z 2-rurki....tylko po co :027:

ewentualnie jest firma ktora robi kpl uklady wydechowe do tuningowanych aut (info u Micza bo robil) np 2,7' tylko znowu pytane po co ;) 90KM to wyscigowka nie bedzie :P

Opublikowano

no fakt walory dzwiekowe niezle ze przy 140 nie slychac wlasnych mysli raz takie cos mialem i wiecej nie chcem kupie oryginalny tlumik koncowki i sam sobie zrobie...i jak sie czlowiek do czegos przylozy to nie odwali lipy... :a4fan:

Opublikowano
90KM to wyscigowka nie bedzie

Z tego to kolega Pablo78 sobie zdaje sprawę

Zależy mi tylko na optycznym tuningu. Chce cos jeszcze dorzucić a to mogłoby nieźle wyglądać. Wiem że to diesel, który nie porywa na kolana.

Wszystko jest do zrobienia,jedni wolą parę kucy więcej pod machą , inni więcej rurek spod zderzaka :one:

Opublikowano
zdajdz dobrego mechaniora od tlumikow z gientarka i sprawa jest banalnie prosta do zrobienia + do tego dobry lakiernik ktory ladnie wyreza Ci dziurke z prawej strony i bedziesz sie cieszyl z 2-rurki....tylko po co

o tym wspomniałem wyżej :) to jest zwykle lepułstwo :diabelek:

jak ktoś ma troche pojęcia to nie proponuje giętarek a już napewno nie do kwasówki :diabelek: a rezać to sory ale można ale w plastelinie :/

więc powtarzam ;) wydechy dedykowane tak jak w moim linku powyżej ;)

masz przynajmniej gwarancję jakości bo Czesiek w garażu z giętarką to ci kolego raczej tego nie zapewni :053:

no fakt walory dzwiekowe niezle ze przy 140 nie slychac wlasnych mysli raz takie cos mialem i wiecej nie chcem kupie oryginalny tlumik koncowki i sam sobie zrobie...i jak sie czlowiek do czegos przylozy to nie odwali lipy...

owszem po cześku z giętarką w garażu takie właśnie są efekty :diabelek:

poza tym w V6 wystarczy lekka modyfikacja wydechu żeby poprawić a raczej pogorszyć walory dźwiękowe :diabelek: no w tdi niestety wymaga to specjalistycznych przeróbek bo sama wymiana końcowego tłumika nic nie daje :P

mało tego :053: w a4 1.9tdi 110KM ulter chodzi ciszej niż fabryka :053:

sprawdzone i przetestowane :564:

Opublikowano
jak ktoś ma troche pojęcia to nie proponuje giętarek a już napewno nie do kwasówki a rezać to sory ale można ale w plastelinie

heh no jak tam chcesz...w 206 byl caly uklad wyginany z kwasowki (koszt praktycznie zaden) a efekty byly rewelacyjne

porownujac to np do zakupu tlumika remusa za 1200pln (a taki byl zamontowany przy wyjezdzie z salonu) to trzeba sie zastanowic co sie bardziej oplaca

Czesiek w garażu z giętarką to ci kolego raczej tego nie zapewni

czesiek moze nie, ale znam ludzi ktorzy robia cuda (np.dolot do FMIC'a z 1 czesci lub

IC->turbulum :027: wiec prosze nie obrazac protych ludzi ktorzy maja fach w rekach :fuckyou:

jak bede mial mozliwosc to porobie fotki co daje polaczenie kwasowka+gietarka+fachowiec...jak ja(micz,kezor i kilku innych) to zobaczylo to :galy: nam wyszly

a rezać to sory ale można ale w plastelinie

no i tu tez sie mylisz, ale to pewnie przez niewielkie doswiadczenie na forum.

Reza to sie kolego w notatniuku, a najlepszy w tym jest lukas :P

[ Dodano: 22-01-2007, 01:36 ]

no w tdi niestety wymaga to specjalistycznych przeróbek

tia :053: :053: :053: specjalistycznych=wymiana ukladu na conajmniej 2.5' :053: :053: :053:

agrabsabi, jak cos piszesz to pisz konkretnie,a nie jakby to byla wiedza tajemna :one:

Opublikowano

wracaja do tematu to ja kolego wlasnie kupilem wydech koncowy km malon i w warsztacie wstawialimi go...mialem go w b4...i nigdy wiecej czegos takiego...te tlumiki sa dla przygluchych niech popracuja nad zroznicowaniem dzwiekowym i podziela to na jakies kategorie np. dla szarakow dla popier... dla przygluchych i wtedy bedzie cacy...a ja chcem miec lakki pomruk basowy a nie stara z dziurawym tlumikiem...i bede to robil sam i mam nadzieje ze kiedys sie spotkamy to Ci udowodnie ze mozna zrobic to dobrze nawet w przydomowym garazu...wszystko rozchodzi sie o umiejetnoscii tyle... :a4fan:

Opublikowano

A4 to limuzyna a nie Opel kadett, nie róbcie profanacji z poważnego auta. Jak podwójny jest w serii to ok. ale tak modzić to nie bardzo. Ale to kwestia gustu i kasy!!! Ja bym wolał chipa!! :564:

Opublikowano

ja tam zawsze lubilem bawic sie przy samochodach i bede wprowadzal w zycie takie modyfikacje jakie bede chcial bo lubie jak samochod wyroznia sie...a tak poza tym to juz tyle tych A4 jezdzi ze niedlugo stana sie legenda tak jak maluch...dlatego nie chcę zeby moja byla taka jak inne...a zawsze wydech podwojny mi sie podobal i taki tez zrobie... :a4fan: (i nie kazdy chce miec limuzyne z A4 wiec kwestia upodoban i gustu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...