zarzykzgr 0 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Witam. Nie dawno dowiedziałem się (przy okazji montażu LPG), że izolacja na wiązce silnika kruszy się tuż przy kostkach cewek. Nie wiem czy należałoby wymienić całą wiązkę czy da się jakoś to zabezpieczyć. Ile taka wymiana może kosztować i od jakich silników mogłaby pasować? Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) ktos moze pochlapal olejem i potem temperatura zrobila swoje. ogolnie mozesz szukac od tego samego silnika co masz. wymiana jest prosta wywalasz swoja wkladasz nowa wszystko jest o ile dobrze wiem na wtyczkach nic nie trzeba ciac oprocz opasek mocujacych. ewentualnie mozna ladnie to poizolowac na pewien czas a na wiosne sie tym zajac jak trzeba Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Magicbattle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarzykzgr 0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Sprawdziłem dokładniej i prawie na całej długości nad pokrywą głowicy izolacja jest sztywna i pęka. Raczej tego nie zabezpieczę. Tylko wymiana :/ Nadal nie wiem co mogło być przyczyną. Oleju raczej nikt na to nie wylał. Edytowane 12 Grudnia 2014 przez zarzykzgr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Niewątpliwie wysoka temperatura. Najlepiej wymienić wiązkę,ale puki co to może koszulki termokurczliwe pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
windu83 0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Nie słuchaj się uwag mechaniora, ta wiązka jeszcze 20 lat podziała, weź tam gdzie pękło tylko obwiń dobrą taśmą izolującą taką specjalną olejoodporną, koszt 5 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Izolacja pod wpływem temperatury się oklejanie i rozwija. Zdecydowanie nie polecam. A klej wszystko brudzi. Może samowulkanizująca? Nie wiem, nie stosowałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Taśma samospajalna jak najbardziej ok, tylko trzeba szukać odpornej na temperaturę. Cholernie drogi Scotch wytrzymuje do 90st.C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
windu83 0 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Panowie, kurde jakie koszulki termokurczliwe, jakie taśmy samowulkanizujące się szkoda pchać się w niepotrzebne koszta, to dajesz, trochę droższą niestety znalazłem jak 5 zł, pierwszy link z interneta: http://olx.pl/oferta/tasma-izolacyjna-parciana-coroplast-CID5-ID2F6bn.html Wszystkie kable w autach kleją tą taśmą, nie rozklei się pod temperaturą nie ma obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 ja mialem to samo, doszlo potem do zwarcia przy wtryskach i uwalilo mi ecu, kupilem instalacje od angola i zmienilem wiazke wtryskow i cewek jak narazie tylko sama izolacja sie lamie a kable sa ok to mozesz owinac wlasnie tasma izolacyjna parciana, ona jest odporna na wysokie temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się