Jump to content
IGNORED

zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym


setrix
 Share

Recommended Posts

Witam.Zapala mi sie lampka check i po podpięciu komputera wyświetla sie komunikat- zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym.Po skasowaniu robie około 100 km i wyskakuje błąd powtórnie.Mechanicy rozkładają ręce,Pomóżcie.

Link to comment
Share on other sites

Witam.Zapala mi sie lampka check i po podpięciu komputera wyświetla sie komunikat- zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym.Po skasowaniu robie około 100 km i wyskakuje błąd powtórnie.Mechanicy rozkładają ręce,Pomóżcie.

Miałem ten błąd po wymianie odmy - w ASO stwierdzili, że była mała nieszczelność. Po dokręceniu błędu nie ma.

Link to comment
Share on other sites

W silniku był robiony remont-tłoki pierscienie,panewki(stage2).Wszystko więc było rozbierane,ponownie montowany montor,Niewykluczone,że gdzieś jest jakaś nieszczelnośc,choć mechanik twierdzi,że na 100 proc zrobili poprawnie.


Dokładnie wyskakuje taki błąd-P2187 system pomiaru paliwa,system ubogi na biegu jałowym

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam ten sam problem, nie czuje żadnej różnicy podczas jazdy tylko się to k...stwo świeci, gdzie mogą występować te nieszczelności, ma ktoś już jakieś doświadczenie w lokalizowaniu takiej usterki?

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam ten sam problem, nie czuje żadnej różnicy podczas jazdy tylko się to k...stwo świeci, gdzie mogą występować te nieszczelności, ma ktoś już jakieś doświadczenie w lokalizowaniu takiej usterki?

Generlanie,odechciało mi sie juz benzyny-wystawiłem na sprzedaz i przesiadam sie z powrotem na diesla

Link to comment
Share on other sites

Witam,

U mnie sytuacja wygląda identycznie, auto również miało remont (stage 2), odma wymieniona przez poprzedniego właściciela w 2013r.

Autem robię na baku max 400km po mieście. :(

Jeśli ktokolwiek przerabiał temat i udało mu się go rozwiązać to byłbym ogromnie wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Problem możne być w sofcie silnika. Jeżeli była wymiana tłoków, a przede wszystkim odmy, to w skrzyni korbowej panuje inne ciśnienie. Musi być wgrany nowy megnement silnika. Inaczej będzie waliło błędami.

Link to comment
Share on other sites

Problem możne być w sofcie silnika. Jeżeli była wymiana tłoków, a przede wszystkim odmy, to w skrzyni korbowej panuje inne ciśnienie. Musi być wgrany nowy megnement silnika. Inaczej będzie waliło błędami.

Witam, miałem podobne problemy w b7 2.0 tfsi. Sprawdź zawór pcv, n80 musi cykać, przewody odmy czy są drożne i szczelne, korek od oleju czy szczelnie siedzi.

Ja miałem takie objawy że mi obroty skakały i czasem drgał samochód.

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 224245 km
Time Indication: 0
001287 - Idle Control System RPM
P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 224245 km
Time Indication: 0
Edited by plxhorrorx
Link to comment
Share on other sites

Generalnie też przerabiam ten temat. Niestety u mnie nie było żadnego remontu silnika, nic nie było ostatnio wymieniane. Jedyna rzecz to zalanie paliwa na innej niż normalnie stacji (ale nie jakiejś no-name tylko Shell). Po wyjechaniu 100km (1/4 baku) pojawił się check, a samochód po uruchomieniu nieźle telepie. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, bo podobne obawy miałem gdy poszło denko szklanki od pompy wysokiego ciśnienia, chociaż wtedy chyba występował inny błąd.

U mnie teraz jest ten podany wcześniej czyli zbyt uboga mieszkanka na biegu jałowym, a później jeszcze "bank 1" (jeżeli nic nie pomyliłem, bo jak baran skasowałem błąd zanim go zapisałem).

Czy ktoś ma może jakąś podpowiedź co się może dziać? Nie chce mi się od razu demontować pompy aby sprawdzić szklankę, ale z drugiej strony nie chciałbym znowu wymieniać wałka... Dzisiaj pojadę jeszcze na moją stację, zaleję PB98 i doleję jakiegoś uszlachetniacza.

## w związku z pytaniem, które dostałem w prywatnej wiadomości: okazało się, że miałem nieszczelność w dolocie, poszła mi odma. Zakup nowej załatwił sprawę.

Edited by k_urczak
Link to comment
Share on other sites

witam w mojej audi a5 1.8tfsi wyswietla chek. blad: korekcja dawki paliwa, rząd 1 - zbyt uboga mieszanka - usterka elektryczna w obwodzie. po skasowaniu bledu robie jakies 400km i znow to samo dodam ze pare razy zdarzylo sie ze sama potrafila kontrolka zgasnąć i po jakims czasie znow sie zapalić

Link to comment
Share on other sites

Problem możne być w sofcie silnika. Jeżeli była wymiana tłoków, a przede wszystkim odmy, to w skrzyni korbowej panuje inne ciśnienie. Musi być wgrany nowy megnement silnika. Inaczej będzie waliło błędami.

Coś musi być, mój silnik 2.0 alt po remoncie (tłoki, pierścienie) również boryka się z telepaniem i minimalnym wahaniem obrotów na wolnych obrotach. Powodem jest wysoka korekta sondy lambda i długi czas otwarcia wtryskow przez co jest bardzo ubogo. Lambda nowa ori, przeplywka nowa ori, spec nie dał rady skasować ustawień i mówił że pewnie reset kompa dopiero pomoże. Przed remontem było wszystko ok

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Panowie a czy taka odma jest ok? Na nowa musze czekać 3 tyg a potrzebuje to zrobic na juz. Dodam ze mam auto po STAGE 2

http://allegro.pl/audi-seat-odma-oddzielacz-oleju-06h-103-495-j-i5191833874.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...