salamander Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Mam taki oto ostatnio problem z autem, ze zaraz po przekreceniu kluczyka wlacza sie wentylator chlodnicy i chodzi na pelnych obrotach. Dzieje sie to od kilku dni. Jakies pol roku temu tez bylo to samo, ale po jakims czasie ustalo i bylo ok . Teraz znowu sie wlacza i chodzi w zasadzie non stop, dopoki nie wylacze auta (pracuje jeszcze z kilka sekund po wylaczeniu) Termostat i czujnik temperatury plynu chlodzacego sa ok bo niedawno byly wymieniane. Auto normalnie nagrzewa sie do 90 stopni i caly czas trzyma ta temperature po wymianie w.w. czesci. Co moze wiec byc tego przyczyna?
salamander Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Podczas wymiany tych 2 czesci (czujnik i termostat) to mechanik na Vagu odczytal tylko blad czujnika G62 i wlasnie ten byl wymieniony. Profil uzupelniony
Mach Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 w chlodnicy nie ma jeszcze jednego czujnika od zalaczania wiatrakow ? G62 ma dwa obwody daje sygnal na zegary i do ecu. Ew moze wiatraki zalaczanw sa przez jakis problem z klima ?...
salamander Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Przed chwila bylem przy aucie i zauwazylem cos nowego...ten wentylator chodzi nawet jak auto jest wylaczone i zaplon tez (kluczyk wyjety ze stacyjki). Roznica taka ze chodzi na wolniejszych obrotach. Jak to mozliwe? Wczesniej nie napisalem ze auto troche ciezko dzisiaj rano odpalalo, wracajac z pracy do domu bylo podobnie...widocznie akumulator musial dostac po d*pie bo ten wentylator chodzil Edytowane 11 Grudnia 2014 przez salamander
piwoszek28 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 witam. odgrzeje kotleta.... rozwiazałes swój problem ??? u mnie wentylator czasami załącza sie zaraz po wyjeciu kluczyka, czasem po jakims czasie a czasem w nocy nie mam pojecia dlaczego . pomoże ktoś ??
Tomeczek1403 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Zajrzy do obudowy komputera w podszybiu, zapewne masz tam małe jeziorko i stąd te problemy.
piwoszek28 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) juz mam, zajrzałem tam w innym celu .... i ujrzałem tam spalony przekaznik, jak go wyjałem i włozyłem to wentylator zakrecił to pewnie jego wina, musze zakupic nowy i sprawdze Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez piwoszek28
Makos_9507 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Gdzie ten przekaźnik dokładnie się znajduje? Mam ten sam problem
norad Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 witam! czy rozwiązaliście ten problem? u mnie właśnie od czwartku walczę z tą usterką. Rano miałem niespodziankę - auto nie odpaliło - pomyślałem aku padł. Po naładowaniu następnego dnia zauważyłem że po wyjściu z auta i zamknięciu po jakichś 10 minutach wentylator chłodnicy chodzi na maksymalnych obrotach. Teraz wystarczy, że podłączę aku i od razu załącza się wentylator. Wyłączy się dopiero po włączeniu zapłonu.
piwoszek28 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Miałem to samo. Sprawdź pod komputerem sa tam przekaźniki. Możliwe że zebrała się tam woda. Taki niebieski jest od wentylatora. Wymień go i zobacz czy pomogło. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
piwoszek28 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Sprawdź przekaźnik pod komputerem Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
norad Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Mieliście racje. Przekaźniki pływały w wodzie. Wszystko wysuszyłem, popsikałem "kontaktem", nowe przekaźniki zamówione. Teraz mam takie pytanie czym, była zabezpieczona kostka przekaźników - we wtyku znajdował się jakiś niebiesko - zielony żel. Wie ktoś co to mogło być? Edytowane 18 Lipca 2017 przez norad
piwoszek28 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Może żabi skrzek...Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
norad Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Panowie poratujcie - niestety nie mogę wykręcić dwóch śrub z tyłu obudowy. Ktoś wcześniej je ukręcił - nie mam pomysłu jak je wyciągnąć bo miejsca mało nawet po demontażu podszybia. Druga kwestia nad którą się zastanawiam to czy wywiercić odpływ w najniższym miejscu (ktoś na innym forum tak sugeruje). Do mnie to nie przemawia bo przecież tamtędy spływa woda z całego podszybia - co wy na to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się