konczaka4 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 witam. Kiedyś posiadałem audi a4 b5 lift po czym zmienilem na b6. Byłem zadowolony bo cisza w autku straszna jednak od pewnego czasu mam delikatne drżenie i jakby głośniej się zrobiło. czy wyżej wymienione objawy moze powodować to co widać na zdjęciach ?
marekg Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Co się stało tej plecionce? walec ją rozjechał czy co?
Lukasz_200616 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Co się stało tej plecionce? walec ją rozjechał czy co? widocznie i takie montowali kolega ma 1.9 awx i ma identyczną.
konczaka4 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 No właśnie zastanawiam sie czy tak ma być bo w poprzedniej a4 była dłuższa. Proszę o info czy wymieniać
Jaro666 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 No właśnie zastanawiam sie czy tak ma być bo w poprzedniej a4 była dłuższa. Proszę o info czy wymieniać Wymień wymień !! to drżenie to jest ta plecionka
Robero321 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Ta plecionka to tłumik drgań skrętnych Edytowane 12 Grudnia 2014 przez Robero321
lukaszooo Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 dziwna ta plecionka ten drut działa jak sprężyna ????? jesli nie widać na niej śladów zużycia, a na foto takich nie widać to wymiana nic ci nie da.
zielony81 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Widzę że EGR też daje znać o sobie
konczaka4 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 Widzę że EGR też daje znać o sobie No właśnie daje znać egr czy wymiana na inny zniweluje wyciek ? Skąd w egr olej bo sie nie znam. Temat plecionki zamykam tlumikarz jasno stwierdził ze te plecionki nie padają jak wcześniej pisze które były montowane z tej siatki szersze
zielony81 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Widzę że EGR też daje znać o sobieNo właśnie daje znać egr czy wymiana na inny zniweluje wyciek ? Skąd w egr olej bo sie nie znam. Temat plecionki zamykam tlumikarz jasno stwierdził ze te plecionki nie padają jak wcześniej pisze które były montowane z tej siatki szersze Tak na chwilę.Szkoda ładować kasy.Co jakiś czas przemyj silnik i śmigaj.Olej masz z odmy lub turbina lekko puszcza.Ja czyściłem i był spokój przez 5tyś.Jak nie ubywa Ci oleju to na 100% opary z odmy.
raffik Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dokładnie umyj EGR-a ( z zewnatrz bez jego wyciągania) i dbaj cały czas o jego czystość. Jak zauważyłeś załozony on jest nad tą plecionką, a kapiący z niego olej na ta plecionkę doprowadzi w końcu do tego że przedmiotowa plecionka się przepali. Na ta chwile jest ona dobra i nie podlega wymianie, chociaż przyjeła juz trochę oleju na siebie. Są dwa rodzaje tej plecionki. Taka którą posiadasz montowana do Śkody SuperB z naszym motorkiem oraz standardowa grubsza i dłuższa jako orginal do AWX-a. Pozdrawiam!
konczaka4 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dokładnie umyj EGR-a ( z zewnatrz bez jego wyciągania) i dbaj cały czas o jego czystość. Jak zauważyłeś załozony on jest nad tą plecionką, a kapiący z niego olej na ta plecionkę doprowadzi w końcu do tego że przedmiotowa plecionka się przepali. Na ta chwile jest ona dobra i nie podlega wymianie, chociaż przyjeła juz trochę oleju na siebie. Są dwa rodzaje tej plecionki. Taka którą posiadasz montowana do Śkody SuperB z naszym motorkiem oraz standardowa grubsza i dłuższa jako orginal do AWX-a. Pozdrawiam! ok bede dbal tylko ze od dolu jest on zawsze uswiniony olejem, wymienilem juz oring i nic to nie dalo . a codziennie czyscic to chyba przesada . odnosnie ubytku oleju to dolewalem ostatnio 200ml po 9000 km wiec chyba to nie jest tak zle skoro jezdze na syntetyku . Jeszcze ostatnie pytanko bo lalem po zakupie autka castrol edge ale naczytalem sie ze liquy molly bedzie lepszy czy faktycznie ? a odnosnie drzenia to nie plecionka a raczej prawa poduszka padla bo nawet galka od biegow jakby poszla w prawo troche i wrzucajac 1 bieg ciezej wchodzi jutro jade na wymiane poduszek wiec dam znac
lukaszooo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Olej zalej Motula. Na zdjęciu widać olej cieknący po gruszce klapy gaszącej a samego egra nie widać więc nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Wycierać to mozesz dupke niemowlakowi......... Trzeba to uszczelnić, olej w dolocie zawsze był i zawsze tam zostanie, sztuka w tym aby sączył sie tam gdzie tego nie widać lub aby pozostawał w dolocie. Zrób fote całego Egr
konczaka4 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Olej zalej Motula. Na zdjęciu widać olej cieknący po gruszce klapy gaszącej a samego egra nie widać więc nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Wycierać to mozesz dupke niemowlakowi......... Trzeba to uszczelnić, olej w dolocie zawsze był i zawsze tam zostanie, sztuka w tym aby sączył sie tam gdzie tego nie widać lub aby pozostawał w dolocie. Zrób fote całego Egr no dokladnie ta gruszke rozebralem i membrana byla dziurawa tylko ze tam chyba nie powinno byc oleju ale moze sie myle. membrane wymienilem ai autko gasnie jak nowe. Skad olej byl w tej gruszce ?
konczaka4 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Vacum pompa puszcza olej. mozna z tym jezdzic ? Vacum pompa puszcza olej. mozna z tym jezdzic ? bo autko idzie zwawo zadnych problemow nie mam zbiera sie jak dzikie
lukaszooo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dlaczego tak myslisz ??? dołączyłeś do forum 6 dni temu więc pewnie ze dwa tyg temu kopiłeś auto......... Skoro vacum puszcza olej tzn ze jest nieszczelność w pompie czyli można podejrzewać ze nie daje optymalnego podciśnienia które jest potrzebne do obsługi hamulców, turbiny i egr. Jeździć mozna ale istnieje ryzyko że jesli w układzie znajduje sie olej to pompa moze również puszczać paliwo do oleju, jest to najczarniejszy scenariusz ale takie przypadki się zdarzały. Olej w układzie podciśnienia jest nie pożądany więc powoli zbieraj na nową vacum pompę. Nowa bosch ok 750zł używki na allegro po ok 150zł
konczaka4 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dlaczego tak myslisz ??? dołączyłeś do forum 6 dni temu więc pewnie ze dwa tyg temu kopiłeś auto......... Skoro vacum puszcza olej tzn ze jest nieszczelność w pompie czyli można podejrzewać ze nie daje optymalnego podciśnienia które jest potrzebne do obsługi hamulców, turbiny i egr. Jeździć mozna ale istnieje ryzyko że jesli w układzie znajduje sie olej to pompa moze również puszczać paliwo do oleju, jest to najczarniejszy scenariusz ale takie przypadki się zdarzały. Olej w układzie podciśnienia jest nie pożądany więc powoli zbieraj na nową vacum pompę. Nowa bosch ok 750zł używki na allegro po ok 150zł autko mam od sierpnia i zrobilem 12000 km Dlaczego tak myslisz ??? dołączyłeś do forum 6 dni temu więc pewnie ze dwa tyg temu kopiłeś auto......... Skoro vacum puszcza olej tzn ze jest nieszczelność w pompie czyli można podejrzewać ze nie daje optymalnego podciśnienia które jest potrzebne do obsługi hamulców, turbiny i egr. Jeździć mozna ale istnieje ryzyko że jesli w układzie znajduje sie olej to pompa moze również puszczać paliwo do oleju, jest to najczarniejszy scenariusz ale takie przypadki się zdarzały. Olej w układzie podciśnienia jest nie pożądany więc powoli zbieraj na nową vacum pompę. Nowa bosch ok 750zł używki na allegro po ok 150zł autko mam od sierpnia i zrobilem 12000 km czyli do turbiny tez moze pchac olej ?
lukaszooo Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Podciśnienie steruje zmienną geometrią w turbinie, zaworem EGR ale podstawowym zadaniem podciśnienia jest wspomaganie hamulcy. Układ podcisnienia nie ma bezpośredniego połaczenia z turbem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się