Irek41 0 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Witam, jak w temacie Zdechla i nie odpala,krecinormalnie,rozrzad wyglada na ok sprawdzalem ustawienia i wygladaja na ok,bledy jakie wywalil to 0519- 31-00 oraz 0527 - 30-00,po za tym nic sie nie dzieje ,poprostu niechce odpalic.Moze mial ktos podobny przypadek i moze pomoc? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 napisz coś więcej.. okoliczności!! Zgasła podczas jazdy, czy nie chce odpalić po wyłączeniu zapłonu? Podaj prawidłowe (pełne) numery błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 00519 blad miernika masy powietrza G70 00527 blad czujnika temperatury powietrza dolotowego G72 sprawdz wtyczki, byc moze wypiete lub zle zapiete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Ustawialem kat wtrysku,autko chodilo,zgasilem silnik i juz nie odpali kat wtrysku w trakcie pracy silnika pokazywal 50-52 wiec zakrecilem srube przy pompie zgasilem silnik i dokrecilem pozostale sroby.Przy probie ponownego uruchomienia juz nie saskoczyl , Bledy jakie pokazuje to 0519 z dopiskiem 31-00 oraz 0527 z dopiskiem 30-00. Czy w trakcie dokrecania pompy mogla sie jakas wtyczka wypiac?jesli tak to ktora?ja niestety nic nie moge znalesc chociaz jutro jeszcze raz popatrze,czy jest jakies zasilanie do pompy paliwowej i jak je sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 a może nie dokręciłeś pompy jak trzeba?? Jak wygląda naciąg paska. Spróbuj wrócić pompą do poprzedniej pozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 a jak popuscisz wstryskiwacze to leje sie paliwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 obejrzyj dobrze wiazke ktora prowadzi do pompy wtryskowej i dalej przebied przewodow dochodzacej do niej. czujniki sa zlokalizowane jak na rysunku - pozycja 1 - G72 oraz 18 - G70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 30 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Dzieki za schemat,ale te juz sprawdzilem i wszystko siedzi jak nalezy ,pompe tez juz wracalem na swoje miejsce,ale to nie to,szukalem dzisiaj po necie i natknolem sie na post jakiegos kolegi z innego forum,opisuje ze przyczyna moze byc zerwanie sie klina na wale,teraz tak mysle i moze miec to uzasadnienie bo podczas proby uruchomienia zapalila sie kontrolka oleju i sygnal dzwiekowy,nie wiem ale moze? w piatek bede rozbieral to zobaczymy ale jesli komus cos przychodzi do glowy to bede wdzieczny za wpis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 sprawdz rozrzad czy sie nie rozjechal (tak jak piszesz propo klina), jak ok, to nastepnie jak juz ktos wyzej wsopmnial sprawdzilbym czy pompa podaje paliwo, poluzuj rurki od wtryskow, zakrec i sprawdz czy leci paliwo do wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 30 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 A jesli nie leci to gdzie ewentualnie szukac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 mozna np. sprawdzic zaworek odcinajacy paliwo N109 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 30 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 a ktory ta jest?i jeszcze jedno czarna kostka przy pompie paliwowe j(przykrecona do pompy)co to jest i jakie ma zadanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 ta u gory to od nastawnika pompy wtrysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 30 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 u mnie jest z boku przykrecona i odchodza przewody elektryczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 a ktory ta jest?i jeszcze jedno czarna kostka przy pompie paliwowe j(przykrecona do pompy)co to jest i jakie ma zadanie? N109 - pozycja 11 na rysunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek41 0 Opublikowano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 ok dzieki,sprawdze to.[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 12:36:18_________________________________________________Zastanawie mnie jeszcze jedno,mianowicie DLACZEGO podczas probu uruchomienia Audiczki zapala sie kontrolka oleju i zaczyna piszczec czyzby nie bylo smarowania ??ale dlaczego skoro przy rozruchu kreci?zna ktos odpowiedz?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się