Martin23 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Witam. Jeśli temat umieściłem w nieodpowiednim dziale to proszę o jego przeniesienie(od niedawna jestem na forum i jeszcze się do końca nie orientuje). Mam problem z moim audi A4 B5 Avant 1.8 adr. Dzisiaj chciałem zlokalizować problem wycieku oleju w moim aucie i znalazłem dosyc nie typowy element. Może mi ktoś pomóc do czego to służy i dlaczego mam to zaślepione śrubą. Druga sprawa to jakiś zawór albo czujnik znajdujący się na nadkolu od strony pasażera, ciągle "pyka" jak zapale auto oraz zauważyłem że auto stało się mułowate w obrotach do 3 tys, powyżej 3 tys obrotów auto przyspiesza rewelacyjnie. http://zapodaj.net/d457519e257a3.jpg.html http://zapodaj.net/0110f8e9fa7e4.jpg.html http://zapodaj.net/f8b6b83812b40.jpg.html Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Martin23
jacek70 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Na obudowie filtra masz zawór odpowietrzenia zbiornika. Jak pokazują to jest dobry. Druga fotka to wygląda na część odmy, eżektor jednak pewny nie jestem. Co do mułowatości to sprawdź błędy.
Martin23 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 a ta zaslepiona rurka gdzie powinna byc wpieta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się