pawełrśl Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Słyszałem różne opinie co do gwintu i wachaczy: -wahacze padają rzadziej bo na glebie jest mniejszy zakres ich pracy -padają często bo jest sztywno -bez różnicy gleba\seryjny zawias Zastanawiam się nad gwintem i proszę o opinie
jacek70 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jeśli lubisz twardo i nisko to czemu nie. Dużą zaletą jest możliwość regulacji wysokości. Co do wahacza to lecą bo są kiepskie oraz lecą bo drogi mamy jakie mamy.
pawełrśl Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jeśli lubisz twardo i nisko to czemu nie. Dużą zaletą jest możliwość regulacji wysokości. Co do wahacza to lecą bo są kiepskie oraz lecą bo drogi mamy jakie mamy. Dzięki kolego za odpowiedź.Miałem już gwint w innym samochodzie,zatęskniłem Tylko że tam wielowahaczu nie było...Zatem pomijam jakość dròg i wahaczy.Czy sportowe,twarde zawieszenie wpływa na życie wahaczy?
Tomekktm1 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ja ci powiem tak jezdze na gwincie 2 rok wachacze przejechaly ponad 60k drogi różne i powoli zbliża się ich żywot do końca wiec moim zdaniem większej różnicy nie ma mówią ze niektórzy po 70k robią na zwykłym zawiasie Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
pawełrśl Opublikowano 18 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2014 jeszcze jakieś opinie ? chciałbym się mocno zachęcić albo zniechęcić
Kryniu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja jeżdżę od roku na gwincie i narazie nie ma żadnych oznak nadmiernego zużycia
tomaszstn Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Jak masz teraz 1BE a chcesz gwint założyć to bym poluzował wahacze, zmienił zawias i potem dokręcił. Na pewno to pomoże aby dłużej posłużyły. Wg mnie jak tak zrobisz to nie zmieni się żywotność danego wahacza. Edytowane 10 Stycznia 2015 przez tomaszstn
grzes283 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja od roku jeżdże na gwincie i wymieniłem jeden, ten największy - banan, a teraz mam kolejne dwa do wymiany, dolne po drugiej stronie. Mam wrażenie, że za bardzo gwint nie wpływa na zużycie wahaczy. Koleś w Pasku jeździ od 8 lat na spęzynach chyba Waiteca i dopiero teraz coś tam mu się odzywa. Ma na razie z pierwszego montaży wahacze. Można stąd wnioskować, że żywotnośc jest bardzo zbliżona
karpatka Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 To zależy bardziej od wachaczy jak lipne to czy gwint czy normalny zawias i tak się posypią i na odwrót jak dobre to i na gwincie potrzymają
grzes283 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dokładnie, też mi się tak wydaje. Gwint wpływa na wiele rzeczy negatywnie, ale akurat na wahaczy w minimalnym stopniu - chyba, choć gro mechaników twierdzi inaczej....
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jak masz teraz 1BE a chcesz gwint założyć to bym poluzował wahacze, zmienił zawias i potem dokręcił. Na pewno to pomoże aby dłużej posłużyły. Wg mnie jak tak zrobisz to nie zmieni się żywotność danego wahacza. x2. Na chłopski rozum mimo gwintu wahacze nie powinny padać w dużo szybszym tempie o ile dokręcisz je na glebie i będziesz to powtarzał przy każdej zmianie wysokości gwintem (nie można popadac w przesade 1cm różnicy nie robi).
pawełrśl Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Dzięki za odpowiedź,fajnie poznać opinie od ludzi użytkujących niż od mechanika właśnie W takim razie czekam na koniec zimy i wpadnie sportowe zawieszenie.Obecnie mam 1ba więc jest koza :/ Edytowane 31 Stycznia 2015 przez pawełrśl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się