marek89 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 witam mam do zrobienia 1800km pompki sie zapowietrzaja po dluzszym postoju...czy dam rade tyle przejechac na wyrobionych gniazdach pd??? oleju nie przybywa ani ubywa.... moze ktos tak mial? jak cieply pali oki jak stoi powyzej 5 godz to lapie chwile na nie wszystkie cylindry;[prosze o opinie
Lukasz_N Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jedz spokojnie. Jak ON sie nie dostaje do oleju to tragedii nie ma.
Jaro666 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jedz spokojnie. Jak ON sie nie dostaje do oleju to tragedii nie ma. Dokładnie.... Później przy wymianie sprawdź czy oringi są ok... bo są dwa rodzaje
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Jak łapie na chwilę i gaśnie , a potem trzeba długo kręcić żeby zaskoczył, to obstawiam tandempompę . Miałem taki przypadek w kobiety A2, wymiana jej załatwiła sprawę Co do jazdy , to powinna wytrzymać dużo więcej Edytowane 22 Grudnia 2014 przez piotrsob1
marek89 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Jak łapie na chwilę i gaśnie , a potem trzeba długo kręcić żeby zaskoczył, to obstawiam tandempompę . Miałem taki przypadek w kobiety A2, wymiana jej załatwiła sprawę Co do jazdy , to powinna wytrzymać dużo więcej lapie na nie wszystkie gary ale nie gasnie potrzepie go 3.4 sekundy a potem juz jest ok korekcje na wtryskach itd sa super i jak cieply to lapie od strzala Jak łapie na chwilę i gaśnie , a potem trzeba długo kręcić żeby zaskoczył, to obstawiam tandempompę . Miałem taki przypadek w kobiety A2, wymiana jej załatwiła sprawę Co do jazdy , to powinna wytrzymać dużo więcej lapie na nie wszystkie gary ale nie gasnie potrzepie go 3.4 sekundy a potem juz jest ok korekcje na wtryskach itd sa super i jak cieply to lapie od strzala i juz po klopocie....trasa 1900km zrobiona w 20 godz i zero oszczedzania tdika;]szedl jak burza wczoraj bez najmniejszego zajakniecia;] i tak nawiasem turbo mi niechrapie juz samochod zaczal lepiej ciagnac od dolu..... i dawki na wtryskach praktycznie zerowe wiec dobrze jednak jest czasem pogonic w dluga trase te tdi...;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się