Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] Jak szybko silnik (płyn chłodzący) powinien osiagnać 90 stopni ?


jacue

Rekomendowane odpowiedzi

pamietaj że to diesel. nagrzewa sie dlugo

poza tymsilnik jest chlodzony plynem chlodzacym, to nie warszawa, ani syrena :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj osiaga 90' po przejechaniu 7km i zastanawiam sie czy to nie za dlugo?

ostrą zimą przy włączonym na maksa ogrzewaniu możesz jej przez 20km nie rozgrzać...

a na razie jeśli mogę coś polecić - spróbuj klimę ustawić na OFF - na pewno będzie szybciej (pomijając chłodek w środku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zima tymbardziej ogrzewanie wylaczone do momentu uzyskania temperatury roboczej silnika.

wazny jest sprawny termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, moj Passat 1,9 tez sie nagrzewal po ok. 6-7 km z tym tylko ze po silniku v6 spodziewalem sie szybszego czasu nagrzewania, gdyz gdy tylko mialem okazje jezdzic samochodem ktory mial wiecej niz 4 cylindry widzialem ze taki sie szybciej nagrzewa niz R4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi

po silniku v6 spodziewalem sie szybszego czasu nagrzewania, gdyz gdy tylko mialem okazje jezdzic samochodem ktory mial wiecej niz 4 cylindry widzialem ze taki sie szybciej nagrzewa niz R4.

O to mi chodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest to około 2km i serce nagrzane :decayed: z tym że przy takim potworze nie wiem czy ten czas się nie wydłuża... może ktoś z 3000m3 się wypowie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest to około 2km i serce nagrzane :decayed: z tym że przy takim potworze nie wiem czy ten czas się nie wydłuża... może ktoś z 3000m3 się wypowie :kox:

Niemozliwe zeby silnik sie tak szybko zagrzal :gwizdanie: no chyba ze go ostro palujesz od samego poczatku :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemozliwe zeby silnik sie tak szybko zagrzal :gwizdanie: no chyba ze go ostro palujesz od samego poczatku :wallbash: :wallbash:

a moze wlasnie stoi w korku i te 2km robi przez 15 minut....

no wlasnie jak to porownac? chyba jedynie odpalic i stac i mierzyc czas. bo inaczej to zalezy od wielu czynnikow. no i jeszcze temperatura powinna byc stala.

ja ne mialem jeszcze okazji sprawdzic w jezdzie :wallbash: ale tak jak odpalalem i czekalem az sie nagrzeje to naprawde duzo czasu mu to zajmowalo. pamietaj ze tam duuuuzo plynu krazy i trzeba to nagrzac wszsytko. tego aluminium tez duzo bo blok spory wiec chyba nie ma tragedii 7km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest to około 2km i serce nagrzane :decayed: z tym że przy takim potworze nie wiem czy ten czas się nie wydłuża... może ktoś z 3000m3 się wypowie :kox:

Niemozliwe zeby silnik sie tak szybko zagrzal :gwizdanie: no chyba ze go ostro palujesz od samego poczatku :wallbash: :wallbash:

dlaczego niemożliwe? wyjeżdżam z pod bloku zanim wyjade z osiedla i wjade na trasę "międzymiastową" :tongue4: (jakieś 3km) co zajmuje mi góra kilka minut to silnik i płyny już zagrzane :>

zimnego nie pałuje powyżej 2000 obrotów :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1.8T przy -10* cieple dmuchało mi po jakimś 1.5km,teraz w 1.9tdi po 5km przy +10* mam jakies 50* na blacie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych porannych temperaturach rzędu 7* 330d nagrzewa mi się po około 5km jazdy z włączonym ogrzewaniem. To jest około 3-4km szybciej niż poprzednie 2.5 TDI AFB.

Bawarka ma dodatkowo taki patent, iż trzyma podniesione obroty, do momentu aż temperatura w kabinie osiągnie wartość ustawioną na klimatroniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w porównaniu do Vectry 1.8 16V .. to jestem zaskoczony szybkością nagrzewania w BeKaeNie .... jak nie zapomnę to jutro sprawdze .. kiedy jest ciepły powiew rzy klimie na auto 20stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie ze niektóre tdi miały dodatkowy obwód grzewczy z 4 świecami żarowymi zanurzonymi w płynie chłodniczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie ze niektóre tdi miały dodatkowy obwód grzewczy z 4 świecami żarowymi zanurzonymi w płynie chłodniczym.

Nie 3-ma przypadkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...