szadziorek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, pacjent to A4 B5 Sedan 1.8T Quattro. Kończą mi się Hamulce tylnej osi, a zaciski nadają się tylko do wymiany/regeneracji, wiec może wypadałoby wsadzić coś większego niż seria. Wiem, że można wsadzić heble z s4 poliftowej, ale czytałem jak Dev gdzieś pisał, że do przednich hebli 312mm (a takie na dniach wpadna do mojej b5) najlepiej pasują tylnie 288. Jakie jest wasze zdanie? Co najlepiej byłoby zapodać na tylną oś(i z jakich aut)? Edytowane 28 Grudnia 2014 przez szadziorek
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Pisałem, ale dotyczyło to B6/7 W Twoim przypadku pozostaje S4 B5L lub RS4 albo jakas wydumka na 269, 288 lub 300mm Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Dev
szadziorek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Czyli raczej zostanę przy serii. Dev, pytanie do Ciebie, jaki koszt pełnej regeneracji zacisków tylnych (zardzewiałe tłoczki, zaciski ciekną od strony cięgna linki hamulca ręcznego, oczywiście z malowaniem)
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Od 250zl za komplet na os z jarzmami. jak trzeba cos wymienic cena wzrasta rok gwarancji
szadziorek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Od 250zl za komplet na os z jarzmami. jak trzeba cos wymienic cena wzrasta rok gwarancji Dzięki, odezwę się po nowym roku
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 To sie spiesz bo po 1 lutego ceny ida do góry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się