Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Quattro a tylne hamulce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, pacjent to A4 B5 Sedan 1.8T Quattro.

Kończą mi się Hamulce tylnej osi, a zaciski nadają się tylko do wymiany/regeneracji, wiec może wypadałoby wsadzić coś większego niż seria.

Wiem, że można wsadzić heble z s4 poliftowej, ale czytałem jak Dev gdzieś pisał, że do przednich hebli 312mm (a takie na dniach wpadna do mojej b5) najlepiej pasują tylnie 288.

Jakie jest wasze zdanie? Co najlepiej byłoby zapodać na tylną oś(i z jakich aut)?

Edytowane przez szadziorek
Opublikowano (edytowane)

Pisałem, ale dotyczyło to B6/7

W Twoim przypadku pozostaje S4 B5L lub RS4

albo jakas wydumka na 269, 288 lub 300mm

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Czyli raczej zostanę przy serii.

Dev, pytanie do Ciebie, jaki koszt pełnej regeneracji zacisków tylnych (zardzewiałe tłoczki, zaciski ciekną od strony cięgna linki hamulca ręcznego, oczywiście z malowaniem)

Opublikowano

Od 250zl za komplet na os z jarzmami.

jak trzeba cos wymienic cena wzrasta

rok gwarancji

Opublikowano

Od 250zl za komplet na os z jarzmami.

jak trzeba cos wymienic cena wzrasta

rok gwarancji

Dzięki, odezwę się po nowym roku ;)

Opublikowano

To sie spiesz bo po 1 lutego ceny ida do góry :facepalm:

Opublikowano

Ok :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...