Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy 1.8T 163KM BFB posiada FAP?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie jak w temacie, zna ktoś odpowiedź?

Opublikowano

to nie diesel, nie ma ustronstwa tego typu

jest tylko katalizator na dwie sondy lambda

Opublikowano (edytowane)

Ok, dziękuję za informację bo dostawałem sprzeczne od znawców szopskich.

A tak ciągnąc dalej- dlaczego więc BFB ma 163 KM a nie 190 jak poprzednik, można to podbić do tej "właściwej" wartości bez szkody dla silnika?

Edytowane przez smart.bart
Opublikowano

BEX 190kM ma wieksze turbo i jeszcze jednego SMICa

w BFB 200kM spokojnie zrobisz samym programem

Opublikowano

Dzięki kolego DEV, widzę ,że trochę ogarniasz temat.

Muszę tylko znaleźć kogoś nie z szopy w Warszawie aby coś pograć.

Niestety jestem nie tutejszy ale na przymusowym zesłaniu i nie znam nikogo- może znacie kogoś godnego polecenia?

Opublikowano

a co chcesz zrobic ?

Opublikowano (edytowane)

trochę go usprawnić :P podbić mocy na sofcie, wyczyścić egr-a, przepłukać, zalać LM albo Motuli generalnie go "poprawić"- znudził mi się, wysłużył swoje jeżdząc ciągle GDA- WAW- KRK i chcę się niuni odwdzięczyć :banan: no i ciągle mi wywala błąd silnika, którego nikt nie może zdiagnozować

Edytowane przez smart.bart
Opublikowano

jaki to błąd ?

Opublikowano

Pomarańczowa kontrolka silnika, dwóch mechaników na trzech kompach próbowało i jeden nie znalazł żadnych błędów ani historii a drugi nie mógł się dostać do kompa głównego, do innych tak ale do tego gdzie jest np. przebieg i historia nie mógł, jakaś blokada czy coś innego spieprzone.

Nie można się dostać do logów.

Inna sprawa, zapewne powiązana jakoś, że czasami jeździ jakby nie miał turbo, naprawdę jak astra 1.4i a czasami fruwa aż miło, różnica jest czasami przeogromna.

i nie ma żadnej zależności bo załadowany, zimny czy cokolwiek innego, tak czasami wypada i już.

Opublikowano

wyglada na uwalony sterownik ale oczywiscie moge sie mylic

popytaj na forum,może ktos z Twoejje okolicy ma VAGa i ogarnie Ci temat

Opublikowano (edytowane)

No własnie był magik z VAG- iem a nawet dwa kompy serwisowe miał i du..a nie dostał się, tzn. dostał się gdzieś ale historii błędów silnika brak i dostępu do licznika brak, znalazł stary błąd ESP po odłączeniu aku i tyle.

Jaki olej bardziej polecasz:

- Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40

- Motul 8100 X-CESS 5W40 5L

- Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40

ps. jaki sterownik- główny silnika?

Edytowane przez smart.bart
Opublikowano

olej ten pierwszy

tak główny sterownik ECU

ten na podszybiu

Opublikowano

ok, dzięki serdeczne za wszelkie info, winny jestem :drinks:

Opublikowano

FAP tylko w ON...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...