smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 pytanie jak w temacie, zna ktoś odpowiedź?
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 to nie diesel, nie ma ustronstwa tego typu jest tylko katalizator na dwie sondy lambda
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Ok, dziękuję za informację bo dostawałem sprzeczne od znawców szopskich. A tak ciągnąc dalej- dlaczego więc BFB ma 163 KM a nie 190 jak poprzednik, można to podbić do tej "właściwej" wartości bez szkody dla silnika? Edytowane 29 Grudnia 2014 przez smart.bart
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 BEX 190kM ma wieksze turbo i jeszcze jednego SMICa w BFB 200kM spokojnie zrobisz samym programem
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dzięki kolego DEV, widzę ,że trochę ogarniasz temat. Muszę tylko znaleźć kogoś nie z szopy w Warszawie aby coś pograć. Niestety jestem nie tutejszy ale na przymusowym zesłaniu i nie znam nikogo- może znacie kogoś godnego polecenia?
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) trochę go usprawnić podbić mocy na sofcie, wyczyścić egr-a, przepłukać, zalać LM albo Motuli generalnie go "poprawić"- znudził mi się, wysłużył swoje jeżdząc ciągle GDA- WAW- KRK i chcę się niuni odwdzięczyć no i ciągle mi wywala błąd silnika, którego nikt nie może zdiagnozować Edytowane 29 Grudnia 2014 przez smart.bart
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pomarańczowa kontrolka silnika, dwóch mechaników na trzech kompach próbowało i jeden nie znalazł żadnych błędów ani historii a drugi nie mógł się dostać do kompa głównego, do innych tak ale do tego gdzie jest np. przebieg i historia nie mógł, jakaś blokada czy coś innego spieprzone. Nie można się dostać do logów. Inna sprawa, zapewne powiązana jakoś, że czasami jeździ jakby nie miał turbo, naprawdę jak astra 1.4i a czasami fruwa aż miło, różnica jest czasami przeogromna. i nie ma żadnej zależności bo załadowany, zimny czy cokolwiek innego, tak czasami wypada i już.
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 wyglada na uwalony sterownik ale oczywiscie moge sie mylic popytaj na forum,może ktos z Twoejje okolicy ma VAGa i ogarnie Ci temat
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) No własnie był magik z VAG- iem a nawet dwa kompy serwisowe miał i du..a nie dostał się, tzn. dostał się gdzieś ale historii błędów silnika brak i dostępu do licznika brak, znalazł stary błąd ESP po odłączeniu aku i tyle. Jaki olej bardziej polecasz: - Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 - Motul 8100 X-CESS 5W40 5L - Liqui Moly TOP TEC 4100 5W-40 ps. jaki sterownik- główny silnika? Edytowane 29 Grudnia 2014 przez smart.bart
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 olej ten pierwszy tak główny sterownik ECU ten na podszybiu
smart.bart Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 ok, dzięki serdeczne za wszelkie info, winny jestem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się