Stolkien Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Kurdę . dziś Po odpaleniu rano auta usłyszałem bardzo nieprzyjemny stukot równy obrotom silnika. (na dworze stoi auto - 9 stopni rano było) Słyszany i wyczuwalny w kabinie a po wyjściu na zewnątrz słyszalny w okolicach grodzi. po ok. 10 min. na jałowym ucichło momentalnie. po otworzeniu maski nie mogłem jednoznacznie ustalić skąd dochodzi . ale mam wrażenie że z okolic pompy paliwa Hitachi bądź z okolic Łańcucha /napinacza. Bo co tam jeszcze może być? Dodam że jestem świeżo po wymianie rozrządu i napinacza z łańcuszkiem, rewizji szklanki, pompy. (600km zrobiłem od wymiany) zastanawiam się co jeśli jutro sytuacja się powtórzy? Jechać na wyminę oleju? (wymiana była w na początku roku) ale niewiecej niż 6 tys. km. (tak, mało jeżdżę) . Dziś rano sytuacja się powtórzyła. Pojadę chyba wymienić olej...
MASA81 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ze szklankami było wszystksto ok bo taki objaw podobny do szklanek
Stolkien Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 W sumie to nie wiem jak szkalnki ale ogólnie silnik w środku w bardzo ladnym stanie (Nosba poprosiłem o wypowiedź. ) bo on to robił. Szklanki chyba niebyły by tak słyszane w kabinie ? prawda?
chudy30 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 a może ten twój napinacz z wadą fabryczną bo zamiennik jak tak miałem to 3 dni zamiennik mi wytrzymał a na oryginale jest git
Stolkien Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 No może, nie wiem właśnie . z tym że ten stukot jest inny niż ten który był wcześniej na oryginalnym (wyrobionym) napinaczu Znalazłem pudełko po napinaczu. I nie sądzę żeby była to podróbka (hologramy Ruville ) itd.
Kazek 1.9 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Kolego a przy kolejnym odpaleniu jak dojedziesz do pracy odzywa sie ten "terkot" ?
IroN_87 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Nie masz problemu z ciśnieniem oleju? Zrzucałeś miskę jak wygląda smok?
Stolkien Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Niezrzucałem nigdy. Auto ma 120 Kkm nigdy nie miałem problemu z żadną kontrolką oleju ani nic z tych rzeczy. przy zdjętym deklu i wałkach stwierdziliśmy że silnik Bardzo czysty Po południu wymienię olej. CZy Motul 5W40 8100XCeS będzie dobrze? Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Stolkien
Kazek 1.9 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Powinien być dobry znajomy na tym jeździ i nie narzeka .... Problem powinien zniknąć przypuszczam
Nosb Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Pracuje jakby gora nie miala oleju. BTW miales prosto po zabawie wtedy wymienic go ...
Stolkien Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2015 Przepraszam i wymieniłem Wstępnie mogę powiedzieć że ucichło. było narazie jedno odpalenie . jutro (jak wstanę) sprawdzimy dokladnie. Kurde nie uwierzycie. Dziś poszedłem przepalić auto i znów pojawił się stukot. otworzyłem maskę i zacząłem nasłuchiwać skąd to tak stuka. I okazało się że to w pompie Vaccum Kruciec od węża podskakuje (nie siedzi sztywno) jak go docisnę to wszystko cichnie jak puszczę to stuka I ktoś już taki problem miał cikawe tylko czy cała pompa Vacuum do wymiany ? Czy sam kruciec z uszczelnieniem da się dokupić wymienić. Ale w sumie to jestem spokojny ze to nie problem z olejem/sparowaniem / smog-iem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się