Buba Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Czy bedzie bardzo zle jezeli sztange ustawimy na 0.7-0.8 bez zmiany softu. Bedzie BUM?
nex Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2009 Czy bedzie bardzo zle jezeli sztange ustawimy na 0.7-0.8 bez zmiany softu. Bedzie BUM? nie ustawisz tak
Buba Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Odgrzebuje żeby powiedzieć ze nie trzeba wyjmować całego turbo ani spuszczać płynów żeby ustawić sztangę. Dzisiaj wymieniałem WG i wystarczy założyć klemy na górny i dolny waz od płynu chłodniczego. Odkręcić dopływ płynu, odkręcić od kolektora i od dolnego mocowania, zdjąć waz idący do IC, odchylić delikatnie turbo i jest dojście do śrubek regulacji. U mnie nie chciały śruby puścić wiec wziąłem strzykawkę, podłączyłem pod gruszkę i sztanga się wysunęła wystarczająco żeby odkręcić te śruby. Od razu dodam ze jest trochę więcej zabawy ale ja nie miałem możliwości i nie chciało mi się wyjmować całego turbo dlatego próbowałem inaczej. Dzięki temu można to na parkingu zrobić. Oczywiście cały dolot trzeba zdejmować
matig7 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Na dniach czeka mnie to samo. Po wpięciu manometru okazało się, że doładowanie wynosi 0bar
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Na dniach czeka mnie to samo. Po wpięciu manometru okazało się, że doładowanie wynosi 0bar prawdopodobnie klapa od WG.... nie ma juz jej....
matig7 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Zapewne tak jest jest. Słychać grzechotanie przy schodzeniu z obrotów od jakiegoś czasu.
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Zapewne tak jest jest. Słychać grzechotanie przy schodzeniu z obrotów od jakiegoś czasu. to wirnik szaleje, turbo już "dogorywa"
matig7 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Miałem nadzieję, że właśnie klapka może jakieś grzechotanie wytwarzać Nic, zobaczymy jak się rozbierze. A gdyby był to wirnik to da się to jeszcze regenerować?
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Miałem nadzieję, że właśnie klapka może jakieś grzechotanie wytwarzać Nic, zobaczymy jak się rozbierze. A gdyby był to wirnik to da się to jeszcze regenerować? www.reampoland.pl o/Lublin :good: :good: :good: :good:
Buba Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zapewne tak jest jest. Słychać grzechotanie przy schodzeniu z obrotów od jakiegoś czasu. u mnie bylo wszystko luzne. klapka latala jak jej sie podobalo. po wymianie WG i regulacji wszystko wrocilo do normy. skrecilem i nic nie lata ani brzeczy. nie trzeba bylo nawet spawac klapki
domjenick Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 u mnie bylo wszystko luzne. klapka latala jak jej sie podobalo. po wymianie WG i regulacji wszystko wrocilo do normy. skrecilem i nic nie lata ani brzeczy. nie trzeba bylo nawet spawac klapki bo tak powinno byc ustawione-klapka nie ma prawa sama sie otworzyc
marcin9680 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam , pozwolicie , ze sie podepne pod temat a mianowicie czy istnieje taka sama mozliwosc sprawdzenia poprawnosci dzialania sztangi czy tez gruszki WG w Audi B6 model z silnikiem 1.9 TDI - AWX? Moze ktos to robil i mogl by podac jakies wskazowki jezeli cos innaczej musze zrobic a nizeli w/w opisie. Dziekuje i pozdrawiam
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam , pozwolicie , ze sie podepne pod temat a mianowicie czy istnieje taka sama mozliwosc sprawdzenia poprawnosci dzialania sztangi czy tez gruszki WG w Audi B6 model z silnikiem 1.9 TDI - AWX? Moze ktos to robil i mogl by podac jakies wskazowki jezeli cos innaczej musze zrobic a nizeli w/w opisie. Dziekuje i pozdrawiam wystarczy zrobic logi Vagiem blok silnik, kanał 11
kaczmar13 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 troszkę odkopię sedno tematu....regulacja sztangi dzisiaj zrobiłem test swojej i okazało się że zaczyna się uchylać już przy ciśnieniu około 0,3 bar-a, a jak czytałem powinna przy 0,55-0,6....ale pytanie przy jakim ciśnieniu WG powinien osiągnąć pełne otwarcie, u mnie to około 07-09 bar-a nie wiem czy ruszać regulację i ustawiać początek otwarcia na 0,55-0,6 dodam że zabrałem się za to ponieważ mam wrażenie że auto zamula z niskich obrotów i dostaje kopa dopiero około 4-5 tyś obr/min. Sprawdzałem również DV, trzyma ciśnienie i uchyla się dopiero po podciśnieniu z kolektora więc chyba jest ok, N75 "na sucho" bez podanego napięcia jest szczelny więc też raczej jest dobry.... doradźcie co robić z tą sztangą, czy ustawiać początek otwacia na 0,6 ? 1
domjenick Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 zostaw na 0,6 max,bo moze przeładowywać i w którymś momencie(oby nie podczas wyprzedzania) nagle stracisz moc...
kaczmar13 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 0,6 max ? w tej chwili maksymalne otwarcie WG mam przy około 0,8-0,9 bar-a i mam wrażenie że turbo nie ładuje tak jak powinno
skalarx Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2
Buba Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2 technika ta sama ale nie kojarze jakie jest seryjne doladowanie, tez 0.6
skalarx Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2 technika ta sama ale nie kojarze jakie jest seryjne doladowanie, tez 0.6 0.7 - 0.9 w piku. u mnie już trochę inaczej 1.1 no i podzielone na 2 turbiny więc prze pół.
Buba Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2 technika ta sama ale nie kojarze jakie jest seryjne doladowanie, tez 0.6 0.7 - 0.9 w piku. u mnie już trochę inaczej 1.1 no i podzielone na 2 turbiny więc prze pół. jak przez pol? jedna ma miec 1.1 i druga tez
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się