Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciągniecie turbosprężarki oraz ustawienie sztangi wastegate w Audi A4 B5 1.8T AEB


nex

Rekomendowane odpowiedzi

Czy bedzie bardzo zle jezeli sztange ustawimy na 0.7-0.8 bez zmiany softu. Bedzie BUM?

nie ustawisz tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebuje żeby powiedzieć ze nie trzeba wyjmować całego turbo ani spuszczać płynów żeby ustawić sztangę. Dzisiaj wymieniałem WG i wystarczy założyć klemy na górny i dolny waz od płynu chłodniczego. Odkręcić dopływ płynu, odkręcić od kolektora i od dolnego mocowania, zdjąć waz idący do IC, odchylić delikatnie turbo i jest dojście do śrubek regulacji. U mnie nie chciały śruby puścić wiec wziąłem strzykawkę, podłączyłem pod gruszkę i sztanga się wysunęła wystarczająco żeby odkręcić te śruby.

Od razu dodam ze jest trochę więcej zabawy ale ja nie miałem możliwości i nie chciało mi się wyjmować całego turbo dlatego próbowałem inaczej. Dzięki temu można to na parkingu zrobić. Oczywiście cały dolot trzeba zdejmować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach czeka mnie to samo. Po wpięciu manometru okazało się, że doładowanie wynosi 0bar :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dniach czeka mnie to samo. Po wpięciu manometru okazało się, że doładowanie wynosi 0bar :kwasny:

prawdopodobnie klapa od WG.... nie ma juz jej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak jest jest. Słychać grzechotanie przy schodzeniu z obrotów od jakiegoś czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak jest jest. Słychać grzechotanie przy schodzeniu z obrotów od jakiegoś czasu.

to wirnik szaleje, turbo już "dogorywa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieję, że właśnie klapka może jakieś grzechotanie wytwarzać :)

Nic, zobaczymy jak się rozbierze.

A gdyby był to wirnik to da się to jeszcze regenerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieję, że właśnie klapka może jakieś grzechotanie wytwarzać :)

Nic, zobaczymy jak się rozbierze.

A gdyby był to wirnik to da się to jeszcze regenerować?

www.reampoland.pl o/Lublin :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak jest jest. Słychać grzechotanie przy schodzeniu z obrotów od jakiegoś czasu.

u mnie bylo wszystko luzne. klapka latala jak jej sie podobalo. po wymianie WG i regulacji wszystko wrocilo do normy. skrecilem i nic nie lata ani brzeczy. nie trzeba bylo nawet spawac klapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie bylo wszystko luzne. klapka latala jak jej sie podobalo. po wymianie WG i regulacji wszystko wrocilo do normy. skrecilem i nic nie lata ani brzeczy. nie trzeba bylo nawet spawac klapki

bo tak powinno byc ustawione-klapka nie ma prawa sama sie otworzyc :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , pozwolicie , ze sie podepne pod temat a mianowicie czy istnieje taka sama mozliwosc sprawdzenia poprawnosci dzialania sztangi czy tez gruszki WG w Audi B6 model z silnikiem 1.9 TDI - AWX?

Moze ktos to robil i mogl by podac jakies wskazowki jezeli cos innaczej musze zrobic a nizeli w/w opisie.

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , pozwolicie , ze sie podepne pod temat a mianowicie czy istnieje taka sama mozliwosc sprawdzenia poprawnosci dzialania sztangi czy tez gruszki WG w Audi B6 model z silnikiem 1.9 TDI - AWX?

Moze ktos to robil i mogl by podac jakies wskazowki jezeli cos innaczej musze zrobic a nizeli w/w opisie.

Dziekuje i pozdrawiam

wystarczy zrobic logi Vagiem

blok silnik, kanał 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę odkopię sedno tematu....regulacja sztangi

dzisiaj zrobiłem test swojej i okazało się że zaczyna się uchylać już przy ciśnieniu około 0,3 bar-a, a jak czytałem powinna przy 0,55-0,6....ale

pytanie przy jakim ciśnieniu WG powinien osiągnąć pełne otwarcie, u mnie to około 07-09 bar-a

nie wiem czy ruszać regulację i ustawiać początek otwarcia na 0,55-0,6

dodam że zabrałem się za to ponieważ mam wrażenie że auto zamula z niskich obrotów i dostaje kopa dopiero około 4-5 tyś obr/min.

Sprawdzałem również DV, trzyma ciśnienie i uchyla się dopiero po podciśnieniu z kolektora więc chyba jest ok, N75 "na sucho" bez podanego napięcia jest szczelny więc też raczej jest dobry....

doradźcie co robić z tą sztangą, czy ustawiać początek otwacia na 0,6 ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2 :mysli:

technika ta sama ale nie kojarze jakie jest seryjne doladowanie, tez 0.6 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2 :mysli:

technika ta sama ale nie kojarze jakie jest seryjne doladowanie, tez 0.6 :mysli:

0.7 - 0.9 w piku. u mnie już trochę inaczej :cool1: 1.1

no i podzielone na 2 turbiny więc prze pół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jakaś propozycja jak wyregulować sztangi w 2.7 biturbo? tak samo jak dla 1.8T tylko x2 :mysli:

technika ta sama ale nie kojarze jakie jest seryjne doladowanie, tez 0.6 :mysli:

0.7 - 0.9 w piku. u mnie już trochę inaczej :cool1: 1.1

no i podzielone na 2 turbiny więc prze pół.

jak przez pol? jedna ma miec 1.1 i druga tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...