Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AHU Prośba o analizę logów (drgania silnika)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, od jakiegos czasu silnik drży jak delikatnie dodaje gazu na 4 i 5 biegu koło 1800rpm.

Wtryski asv sparwdzane na maszynie cisnienie koło 215,opony dobre, przeguby zew nowe, wewnetrzne tez sprawne bo jak wciskam sprzegło to drgania ustaja, nastawnik był sprawdzany jak była robiona pompa ale nie był czyszczony byc moze jest zabrudzony???

Grupy 000 nie mogłem zalogowac ale kąt ustawiony 51-53 dawka zmniejszona na jakies 7.2/7.4mg jak jest 4mg to dosyc kopci:D

Logi BS

http://zapodaj.net/4b1658a4512df.jpg.html

http://zapodaj.net/dc648abbe8a63.jpg.html

Logi normalne

http://zapodaj.net/556ca0eb995ad.jpg.html

http://zapodaj.net/0e18e0ae37d1d.jpg.html

http://zapodaj.net/a54d4420c4ebb.jpg.html

http://zapodaj.net/db964f5ca92eb.jpg.html

http://zapodaj.net/8b0af7cf64a52.jpg.html

http://zapodaj.net/14b7661b767bb.jpg.html

http://zapodaj.net/b296a8e793102.jpg.html

Logi dynamiczne

http://zapodaj.net/0fc1cae91e1d8.jpg.html

http://zapodaj.net/da5f24db35111.jpg.html

http://zapodaj.net/223823884a21f.jpg.html

http://zapodaj.net/ac0a837d3b0e8.jpg.html

http://zapodaj.net/5426b28cc619c.jpg.html

http://zapodaj.net/30ce2b1062026.jpg.html

Pozdrawiam :hi:

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

nastawnik ok

pomotane jest bez pojęcia, ustaw jak było fabrycznie i pomyśli o czipie

ogarnij przepływke, dawkę jałowa, kąt wtrysku i spr dolot czy szczelny

jak by tam ok to na dawce 3,0mg nic nie dymił, turbo też wstaje bez szału

Opublikowano (edytowane)

Jestem laikiem wiec to widac:) ustawiłem kat na na 51-53 dawke zmieniłem na mniejsza gdyz wtedy sie tak mocno nie telepie ogulnie to telepanie dopiero dało wyczuc jak zminiłem wtryski , co do dolotu to ic bardzo delikatnie sie poci przy obudowie tak to wszystko szczelne, a co z przepływka nie tak??

ciahciah dziekuje za zinteresowanie:))

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

to drżenie 1800obr 4 5 bieg będzie z winy wtrysków a raczej z nie dogadywania się wtrysków z resztą, 215bar masz to dolne ciśnienie a to górne po ile było?

dawkę skoryguj na 3,0mg, zmieniasz dawkę stukając nastawnik czy w adaptacji?

dolot bardzo dokładnie sprawdź, może być dziurawy ten łącznik przed samym kolektorem ssącym, każde spocenie olejem na rurze/łączeniu to nieszczelność, po dokręcaj obejmy

loga 023 nie robi się w ahu

wtryski masz asv a pompę jaką?

możesz zrobić 001d na 4 biegu od 1000obr do 4000obr ale jak będzie z tym problem zrób do ilu możesz

ustaw w adaptacji ori wartość w grupie 04

Opublikowano

drugie ciśnienie nie sprawdzone bo niestety kolega nie ma maszyny. dawka zmieniona w adaptacji, jedyne miejsce gdzie się trochę poci to przy ic opaski po dokręcam jutro i posprawdzam, pompa przerobiona przez znajomego pompiarza wstawił czesci od reni chyba fale i sekcje o ile dobrze pamiętam. Co do grupy 04 to mógłbyś mnie bardziej nakierować bo tam nic nie ruszałem i nie wiem co ustawic i gdzie:). loga zrobię jutro na tyle ile będę mógł. jeszcze jedna ciekawostka po odpięciu impulsatora ze skrzyni drgania ustają na szybko sprawdziłem bo pogoda licha ale jutro obadam dokładniej:)) :hi:

Opublikowano

tak jak zmieniasz w adaptacji 01 dawkę tak samo kąt zmieniasz w 04, ustaw ori wartość 32768 bo pewnie masz tam wyższa, przejrzyj wszystkie bloki w adaptacjach i spr czy wszędzie masz ori wartość

równo po 215bar było na każdym?

Opublikowano (edytowane)

miałeś racje opaska pod turbo sie poluzowała, ustawiłem dawke 2.8/3.0 mg ale po zrobieniu logów sprawdziłem jeszcze raz i przestawiła sie na 2.6/2.8 i powiem szczerze ze teraz na tej dawce delikatnie dymi :banan:

Jutro ustawie wszystko na serie w adaptacji, co do wtrysków to wszystkie miały takie same ciśnienie. Robiłem loga 001 od 1000 do 4000 ale wyszło jakieś wielkie gówno masakra :facepalm:

chyba vag mi ze świrował jutro zrobie jeszcze raz i odrazu na miejscu sprawdze czy jest poprawny

wyszedł tylko normalny na koniec 001

http://zapodaj.net/07897ac059e45.jpg.html

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

2,6mg to już za dużo, skoro dolne ciśnienia są równe to i górne pewnie też są ok, dalej są drgania silnika?

Opublikowano (edytowane)

2,6mg to już za dużo, skoro dolne ciśnienia są równe to i górne pewnie też są ok, dalej są drgania silnika?

wydaje mi sie ze jest lepiej byłem tak zalatany dzis ze masakra nawet uwagi na to nie zwróciłem jutro na spokojnie ustawie wszystko zmniejsze troche dawke i zrobie loga 001

ale i tak przy tej dawce kopcenie niewielkie :D

no to logi zrobiłem dawka 3.0/3.2mg telepanie o połowe mniejsze, moze to byc przez zmiane położenia nastawnika?? 04 wartość ori ,kąt sie delikatnie opóźnił ,

udało mi sie zrobic 000 innym programem (Włączone światła reszta off)

000BS http://zapodaj.net/b2f928e37b52c.jpg.html

000Dyn http://zapodaj.net/8ba62350b8f3d.jpg.html

001Dyn http://zapodaj.net/8ba62350b8f3d.jpg.html

013 http://zapodaj.net/f5e8a3ab4d03f.jpg.html

Czemu w 000 pokazuje temperature płynu 62*C??? silnik nagrzany

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

zmiana położenia nastawnika z reguły pomaga jeżeli przestawi się na bardziej prawidłową wartość, czasami zmiana na inna nie typową wartość też pomaga bo niestety nastawnik całe życie pracuje w jednym punkcie i w tym punkcie pracy jest mniej precyzyjny bo się wyrabia całość i zmiana może wtedy pomóc

w 000 62 to temperatura nie przeliczona na jednostkę C, 000 dynamicznego nie ma potrzeby robić, pomieszałeś logi, nie ma 001d

Opublikowano (edytowane)

tak myslałem z tym nastawnikiem . Sorry za tego loga juz od tych numerków mi sie popier,,,,, :facepalm:

001dyn http://zapodaj.net/5bdad47c0ea8c.jpg.html

co myslisz o tej pompie?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

ja na swojej pompie mam 16bar ustawione ciśnienie sekcji wstępnej i w tą zimowa porę kręcąc silnik na wysokich obr nie osiągnę takiej temp. a u ciebie ciśnienie pewnie jest nominalne lub poniżej czyli i pompa powinna mniej się grzać ale mniejsza z tym, pompę masz ok ale w lato jak będzie łapać ponad 65C dobrze było by zbić tą temp, dodając mała chłodniczkę paliwa albo korygując obydwa ciśnienia w pompie

Opublikowano (edytowane)

a z jakiego modelu mógłbym taka chłodniczke zdobyc? i gdzie najlepiej by było zamontowac? bardzo dziekuje za info przeda sie :drinks:

cos takiego??

http://allegro.pl/chlodniczka-paliwa-vw-bora-1-9tdi-115km-i4964425709.html

mam do ciebie takie pytanko ile moge miec km na tym setupie?bo dzis odjechał mnie passat przedlift td czerwoni 'i' i jestem ciekaw a po logach mniej wiecej mozna cos powiedziec :naughty:

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

z bmw, montujesz miedzy filtrem a pompą, ile km już ci kiedyś mówiłem, nie pamiętam ale dalej to podtrzymuje :)

Opublikowano

coś takiego

ja mam inna mniej masywną, z bmw ale jakiego nie pamiętam

jakie zmiany?

Opublikowano (edytowane)

to cos poszuka i namontuje:) a gzie masz zamontowane na filtrze paliwa?

Wtryski od asv, ogarnięta przepływka:))

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Panowie proponuję opisać temat montażu chłodniczki w odpowiednim dziale. Wiele osób skorzysta :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...