Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne wycie, huczenie z okolic filtra powietrza 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Czy ktoś z użytkowników spotkał się z podobnym problemem? Czym to może być spowodowane. Wycie słyszalne jest na zimnym silniku, na ciepłym też ale znacznie ciszej. Gdy obroty są wyższe wycie jest nie słyszalne bowiem praca silnika jest głośniejsza. Najbardziej słychać w zakresie obrotów takich jak na filmiku. Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedź.

Link do filmiku:

http://mrc2410.wrzuta.pl/film/4P2SNWrAA3C/a4_b6_1.9_tdi_avf

Proszę również o ocenę stanu łącznika elastycznego. Przy przyśpieszaniu słychać takie buczenie w środku.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/516cd71cc0d5d961.html

Edytowane przez mrc2410
Opublikowano

plecionka do wymiany,a co do buczenia to moze Ci sie obudowa poluzowala od filtra powietrza i jak masz drugi wlot powietrza do filtra od strony blotnika to moze ciagnie lewe powietrze bo tam jest rura i moze byc nieszczelnosc,lub sie obudowa cala rusza i robi drgania,pozdro

Opublikowano

Temat już opisywany na forum, poszukaj a znajdziesz wszystko :wink:

Opublikowano

Dokladnie wszyscy po pare razy odswiezaja tematy skoro wszystko jest w starych postach. Wystarczy tylko poszukac

Opublikowano

Witam. Czy ktoś z użytkowników spotkał się z podobnym problemem? Czym to może być spowodowane. Wycie słyszalne jest na zimnym silniku, na ciepłym też ale znacznie ciszej. Gdy obroty są wyższe wycie jest nie słyszalne bowiem praca silnika jest głośniejsza. Najbardziej słychać w zakresie obrotów takich jak na filmiku. Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedź.

Link do filmiku:

http://mrc2410.wrzuta.pl/film/4P2SNWrAA3C/a4_b6_1.9_tdi_avf

Proszę również o ocenę stanu łącznika elastycznego. Przy przyśpieszaniu słychać takie buczenie w środku.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/516cd71cc0d5d961.html

To wycie to odgłos turbosprężarki, kat pewnie wycięty :whistling::decayed:

Dudnienie żeczywiście słychać, według mnie nie ma ono nic wspólnego z łącznikem elastycznym wydechu.

Sprawdź broki dzwigienek pompek i stopień zużycia wałka rozrządu,

Opublikowano (edytowane)

Ok. Wycie z turbiny. Wrzucam zdj wirnika turbiny. Nie wiem czy to on jest za to odpowiedzialny czy nie ale chyba nie wygląda najgorzej.

4da6d84fd7ef5fd564917db63841766d.jpg

Kolejną sprawdzoną rzeczą był wałek i broki. Wg mnie wałek ok (wszystkie krzywki wizualnie takie same) broki na swoim miejscu.

db231e5f676eb9ec3f9da0fa515f2fde.jpg

b700be86057d31c6e1de04151c249336.jpg

56fc7f0321bf034889e4f89112f54322.jpg

dff0c1fdb07bf64d77b4aa20703b8ba3.jpg

ee1d305278f18f6fb310472050f2cd9f.jpg

Buczenie nadal słychać. Dziś zauważyłem ze najbardziej słychać w zakresie obrotów 1000 do 1200. Powyżej tez buczy. Tylko tak nie słychać bo i silnik głośniej pracuje. Gdy motor był zagrzany i obroty na poziomie 880 to cisza. Dodatkowo buczenie rozchodzi się jakby po całym aucie i dochodzi również jakby z tyłu.

Jest i filmik. Przypuszczenia padają również na początki końca dwumasa.

http://mrc2410.wrzuta.pl/film/9Rq86QvcmS4/20150112_194933

Edytowane przez mrc2410

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...