mrc2410 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. Czy ktoś z użytkowników spotkał się z podobnym problemem? Czym to może być spowodowane. Wycie słyszalne jest na zimnym silniku, na ciepłym też ale znacznie ciszej. Gdy obroty są wyższe wycie jest nie słyszalne bowiem praca silnika jest głośniejsza. Najbardziej słychać w zakresie obrotów takich jak na filmiku. Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedź. Link do filmiku: http://mrc2410.wrzuta.pl/film/4P2SNWrAA3C/a4_b6_1.9_tdi_avf Proszę również o ocenę stanu łącznika elastycznego. Przy przyśpieszaniu słychać takie buczenie w środku. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/516cd71cc0d5d961.html Edytowane 5 Stycznia 2015 przez mrc2410
adi55 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 plecionka do wymiany,a co do buczenia to moze Ci sie obudowa poluzowala od filtra powietrza i jak masz drugi wlot powietrza do filtra od strony blotnika to moze ciagnie lewe powietrze bo tam jest rura i moze byc nieszczelnosc,lub sie obudowa cala rusza i robi drgania,pozdro
grzes283 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Temat już opisywany na forum, poszukaj a znajdziesz wszystko
Jaro666 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dokladnie wszyscy po pare razy odswiezaja tematy skoro wszystko jest w starych postach. Wystarczy tylko poszukac
piotrsob1 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam. Czy ktoś z użytkowników spotkał się z podobnym problemem? Czym to może być spowodowane. Wycie słyszalne jest na zimnym silniku, na ciepłym też ale znacznie ciszej. Gdy obroty są wyższe wycie jest nie słyszalne bowiem praca silnika jest głośniejsza. Najbardziej słychać w zakresie obrotów takich jak na filmiku. Pozdrawiam i dziekuję za odpowiedź. Link do filmiku: http://mrc2410.wrzuta.pl/film/4P2SNWrAA3C/a4_b6_1.9_tdi_avf Proszę również o ocenę stanu łącznika elastycznego. Przy przyśpieszaniu słychać takie buczenie w środku. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/516cd71cc0d5d961.html To wycie to odgłos turbosprężarki, kat pewnie wycięty Dudnienie żeczywiście słychać, według mnie nie ma ono nic wspólnego z łącznikem elastycznym wydechu. Sprawdź broki dzwigienek pompek i stopień zużycia wałka rozrządu,
mrc2410 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Ok. Wycie z turbiny. Wrzucam zdj wirnika turbiny. Nie wiem czy to on jest za to odpowiedzialny czy nie ale chyba nie wygląda najgorzej.Kolejną sprawdzoną rzeczą był wałek i broki. Wg mnie wałek ok (wszystkie krzywki wizualnie takie same) broki na swoim miejscu.Buczenie nadal słychać. Dziś zauważyłem ze najbardziej słychać w zakresie obrotów 1000 do 1200. Powyżej tez buczy. Tylko tak nie słychać bo i silnik głośniej pracuje. Gdy motor był zagrzany i obroty na poziomie 880 to cisza. Dodatkowo buczenie rozchodzi się jakby po całym aucie i dochodzi również jakby z tyłu. Jest i filmik. Przypuszczenia padają również na początki końca dwumasa. http://mrc2410.wrzuta.pl/film/9Rq86QvcmS4/20150112_194933 Edytowane 12 Stycznia 2015 przez mrc2410
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się