qewqeqw Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam, otóż mam taki problem. Dziś podczas jazdy, jakieś 3 razy przydarzyło mi się, że samochód mi zgasł w czasie jazdy. 2 razy miało to miejsce na skrzyżowaniu, gdy jechałem na 3 biegu i chciałem zredukować do 2. Auto po tym jak zgaśnie odpala od razu, bez żadnego problemu. Myślałem na początku, że to brak gazu, ale po zatankowaniu dalej to samo. Pamiętam, że parę miesięcy temu też miałem taką sytuację, ale samo przeszło. W aucie nic ostatniego czasu nie zmieniałem.
jacek70 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Jakieś błędy, przepustnica,adaptacja,sonda i czort wie co jeszcze. Vag powie Ci prawdę. Edytowane 5 Stycznia 2015 przez jacek70
qewqeqw Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Tylko dziwi mnie to, że już kiedyś to miałem i samo przeszło, a nic nie wymienialem. Moze to być wina gazu i tankowania na 3 różnych stacjach w krótkim czasie?
mati95115 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Raczej nie podepnij vaga jak nic nie pokarze to regulacja gazu
Dajmon Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jak gaśnie to może czujnik położenia wału (stukowy się chyba nazywa). Mi gasł samochód podczas normalnej jazdy, np. na skrzyżowaniu lub podczas przejeżdżania przez torowisko (kolei). Potem się zalałem (gorąco pod czachą). Co by było, gdyby zgasła maszyna podczas próby hamowania lub gdybym staną na torach. Brak przecież wspomagania kierownicy, hamulców i pozostałych rzeczy. Był również problem w późniejszym czasie z uruchomieniem maszyny pod .....iedronką. Wstyd. Jak się nie mylę, to miałem taki właśnie błąd: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY Działa na zasadzie kontroli impulsów pola magnetycznego. Błędy zbieram do swojego archiwum skanów. Po wymianie na nowy z ASO za 339zł (jakoś tak dwa lata temu), problem zniknął. Ktoś pisał gdzieś, że powierzchnię wykręconego czujnika można delikatnie przeszlifować drobnym/wodnym papierkiem ściernym. Że czujnik ten zachodzi syfem/nalotem. Dostęp do czujnika nie jest trudny. Trzeba tylko odkręcić jak się nie mylę, to zbiorniczek płynu wyrównawczego. Wtyczka tego czujnika zakończona jest plastykiem koloru szaro-białego. Wtyczka jest za zbiorniczkiem płynu. https://www.google.pl/search?start=10&sa=N&biw=1024&bih=643&tbm=isch&imgil=B8dNsy8XcegViM%253A%253BSdoZp3RcLZoIuM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.audizine.com%25252Fforum%25252Farchive%25252Findex.php%25252Ft-441657.html%25253Fs%2525253D7931b4a877fbe68c84396302a1509443&source=iu&pf=m&fir=B8dNsy8XcegViM%253A%252CSdoZp3RcLZoIuM%252C_&usg=__CeOWcC25halXihTpHQZM6CRboUw%3D&ved=0CEsQyjc4Cg&ei=ha2rVPmKIuXXyQOVs4HACg&q=16706%20-%20Engine%20Speed%20Sensor%20%28G28%29:%20No%20Signal%20P0322%20-%20004%20-%20No%20Signal/Communication%20-%20Intermittent#facrc=_&imgdii=_&imgrc=B8dNsy8XcegViM%253A%3BSdoZp3RcLZoIuM%3Bhttp%253A%252F%252Fc1552172.r72.cf0.rackcdn.com%252F67949_x600.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audizine.com%252Fforum%252Farchive%252Findex.php%252Ft-441657.html%253Fs%253D7931b4a877fbe68c84396302a1509443%3B600%3B450 Powyżej w linku googl'e odnośnik do tego czujnika.
qewqeqw Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 A czujnik wałka rozrządu to całkiem 2 inne rzeczy?
benyA4 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 tak czujnik walka jest z przodu silnika na walku ssacym, czujnik polozenia wału jest przy kole zamachowym , tak jak pisze Dajmon.
qewqeqw Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 A co sądzicie o zamiennikach? Nie chce jakoś specjalnie inwestować w to auto bo i tak niedługo będę je zmieniał.
mati95115 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 to lepiej gdzieś na szrocie używany
qewqeqw Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tylko na szrocie tez nie wiadomo czy nie walniety.
Dajmon Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Pisałem, że można spróbować papierkiem ściernym przeczyścić/przeszlifować główkę czujnika. To nic nie kosztuje. Przy okazji bedziesz widział w jakim stanie jest ta część pomiarowa. Dodatkowo będziesz mądrzejszy o sposób jego szybkego demontażu i montażu powrotnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się