Gwidon1701 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Witam W brata A4 B6 AWX , prawdopodobnie padły pompowtryski . Mają bardzo wysokie BIPY , próbowaliśmy poprawić wtyczki , wyregulować pompowtryski lecz bez zmian . W związku z czym mam pytanie czy przy wymianie pompowtrysków muszą być takie same jak były ( 038 130 073 AN ) czy mogą być inne i ewentualne jakie ? Oczywiście bez potrzeby zmieniania nic w ECU itp.
piotrsob1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opisz dokładnie jakie są objawy, bo niekoniecznie musi być to wina pompek
Gwidon1701 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Więc tak , po przejechaniu kilku kilometrów zapala się kontrola trakcji i trzęsie silnikiem . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy na jakiś czas . Poniżej dane z bloku 13 i 23. Blok 18 wypadł dobrze na wolnych i podczas gazowania same 0000 , podczas schodzeni z obrotów 4 4 4 4 . Rozrząd skacze 0-0,6 . Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Gwidon1701
piotrsob1 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Jak zapala się kontrolka trakcji to sterownik silnika nie zapisuje żadnych błędów ? Wygląda to na przerwę w obwodzie cewki któregoś z pompowtrysków , i taki błąd się powinien wtedy zapisać Jeżeli będzie coś o wypadaniu zapłonów , a nic o elektryce, to wtedy czwarta pompka najbardziej podejrzana Edytowane 7 Stycznia 2015 przez piotrsob1
Gwidon1701 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Wygląda na to że problem nie nie leży po stronie pompo-wtrysku , po wymianie dane na 4 cylindrze wyglądają jeszcze gorzej . Już na wolnych w grupie 13 jest -3 mg/h . W grupie 18 zamiast 0 było chyba 47 i czasami 6 ? W grupie 27 na wolnych 127 . reszta w normie , zamienialiśmy wtryski miejscami i problem był cały czas na 4 . Wtyczka poprawiana dociskana itp . . Błąd jaki pokazuję to :"17678 zawór pompy wtryskowej cylinder 4 przekroczony limit stały / nieciągły " . Panowie macie jakieś pomysły czego szukać ?
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Wygląda na przerwę elektryczną - zbyt dużą rezystancja pompki na tym czwartym cylindrze ( tak właśnie wynika z tego błędu ) Najpierw bym podmienił listwę zasilającą pompki , znajdującą się w głowicy
Karol 525 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Witam , doszedł w końcu ktoś o co chodziło może pomoże taka sama sytuację mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się