karpatka Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Siema co sądzicie o nim ? Podejdzie do sedana fwd ? Warto brać ? Tym bardziej że wymiana za stare fele które zagracają http://olx.pl/i2/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-passat-b5-CID5-ID7cRCn.html?ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=answers&ref%5B1%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=877082163&ref%5B1%5D%5Bparams%5D%5Bref%5D%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B1%5D%5Bparams%5D%5Bref%5D%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B1%5D%5Bparams%5D%5Bref%5D%5B0%5D%5Bmethod%5D=answers&ref%5B1%5D%5Bparams%5D%5Brefresh%5D=1&ref%5B1%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B1%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B1%5D%5Bmethod%5D=answer
tomaszstn Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jak tylko na zamianę to bierz, wszystko zależy w jakim to jest stanie, ile lat i ile ma nalatane km. Ogólnie cena nowego to koszt około 900zł więc sam/a musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy się opłaca. Gwint jest miernej jakości, tyły lubią padać ale jak w miarę nowy to można zaryzykować. Fajnie by było jakieś fotki zobaczyć.
karpatka Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 No i po ptakach Gwint już w garażu na pokładzie AGW
paweu1 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Podłącze się do tematu. Szukam gwintu KW, AP, lub inne dobre zestawy. Ile powinien taki gwint? Bardzo ciężko coś znaleźć, a jak już jest to ceny są wyższe niż podobnych zestawów do Golfa, czy Passata. Dla przykładu http://olx.pl/oferta/kw-inox-fwd-a-4-b-5-gwint-weitec-a4-b6-b7-gwintowane-a4b5-CID5-ID4Ce3x.html#7d62fe206d W opisie gwint KW V1 w bardzo dobrym stanie za 900 zł, czy to dobra cena? Czy ktoś zna tego sprzedawcę?
tomaszstn Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Cena jak cena, gwint wygląda dobrze, w razie czego możesz zregenerować, nowy AP koło 2000 zł, sam sobie odpowiedz na co Cię stać.
Mesiah Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Powiem Ci tak. Zadzwoń to typa i sprawdź co to za człowiek. Przez telefon szybko wyłapiesz czy to cwaniaczek czy ok gościu. Jak jest ok to warto wejść w ten gwint. Koleś wystawia na tablicy od groma gwintów i mi np jego opisy ogłoszeń się nie podobają. Oceń sam.
Radol Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 No właśnie co z tym gwintem? Lepiej nowy za ok 1tys firmy FK, lub innej jeśli ktoś woli twardsze, czy używany KW, AP nie wiedząc co się trafi.
Mesiah Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Ja bym zdecydowanie brał używke ale jak kto woli
Radol Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Aż taka różnica w jakości? KW, AP są twardsze od FK? W ogolę ten gwint FK ma wszędzie opis ze jest dla aut 1994-1999, więc do polifta nie będzie pasować?
Mesiah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Te zawieszenia sie niczym nie różnią więc powinny pasowac do polita. Lepsze to pojęcie względne ale czuć różnice podczas jazdy i przede wszystkim firmowy zawias jest wytrzymalszy. Dopóki sam nie spróbujesz to nie zrozumiesz. Nie bez powodu są gwinty za 1 tyś i za 5 tyś oraz więcej. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz coś porządnego w dobrym stanie. A jak będzie taniej to można pokusić się o wylany i go zregenerować. Jeśli nie chcesz ryzykować kup sobie coś nowego ale poniżej AP za 2 tyś bym nie schodził. Ogólnie na temat gwintów TA , MTS czy FK jest poro rozbieżnych opinii ale u mnie wśród znajomych kilka osób na takim zawieszeniu się trafiło (paski B3 , B4 , B5 , jedna A6 itp) i większość na dłuższą metę nie poleca. Nie to , że beton to jeszcze po 1.5 do 2 lat jazdy po naszych dziurach i te gwinty po prostu wylewają albo zaczynają stukać. Zazwyczaj strzeli jeden z przodu , drugi z tyłu i d*pa. Szczerze mówiąc nie wiem czy jest sens w ogóle regenerować gwint z tej kategorii cenowej. Nie wiem czy w ogóle można to robić. Popytaj kogoś bardziej doświadczonego ale ja już pytałem i mi odradzono tani shit. Mimo wszystko FK będzie chyba ciut lepszy od TA czy MTS ale bez rewelacji. SuperSport to już coś lepszego ale używki chodzą po ok 800-1000zł w dobrym stanie. Jeśli nie masz czasu czekać i obserwować kupić coś nowego ale uwierz warto. Szczypałem się z gwintem , czekałem , szukałem i wyrwałem H&R na przód w idealnym stanie za 400zł. Gwint dosłownie nówka i może ze dwa lata miał ale większość czasu przestał (tak pisał sprzedający). Nowy taki komplet kosztuje (przód + tył) ponad tysiaka euro Dzisiaj wylookałem gwint na przód od SS na tablicy. 250zł to śmiech cena a zawias wygląda bdb. Może warto przytulić? Taniej się chyba nie da. http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-passat-b5-fl-CID5-ID8BjK1.html#187fb49c7e Nie wiem czy aktualne. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Mesiah
paweu1 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Jak jest z twardością KW V1 w porównaniu do innych np SS, FK, Vogtland, Koni ? Posegregujcie od miękkiego do twardego
lukasz2014 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Również oglądałem ten gwint kw v1 na olx. Zadzwoniłem do faceta i po rozmowie ciężko stwierdzić czy uczciwy czy nie, tym bardziej że facet zajmuje się sprzedażą gwintów (ściąga je zza granicy) i tez chcę dołączyć się do pytania co sądzicie o tym gwincie? Mam amorki w słabym stanie i bede wymieniał na nowe bądź używane w dobrym stanie i obniżyć ale nie chce brnąć w koszta bo przy okazji musze zrobić jeszcze wahacze. Może ktoś coś poradzi bo jestem zielony w tym temacie. Na gwincie nigdy nie jeździłem i nie wiem jaka jest różnica pomiędzy nim a sportowymi amorkami ze springami obniżającymi
Mesiah Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Różnica jest taka , że auto prowadzi się jeszcze lepiej ale masz sporo mniej komfortu. Nie chcesz mieć bólu karku załóż coś lekko obniżającego i dobre amory do tego. Gwint tylko do dobrej gleby. Przy lekkim obniżeniu się marnuje.Te KW z olx sobie wszyscy darujcie. Kumpel z forum chciał je kupić i koleś kombinował. Nie chciał wysłać lepszych zdjęć. W końcu ten sam kolega załatwił kogoś z wawy żeby podjechał osobiście. Wpierw sprzedający się zgodził a następnie odmówił. Raz ogłoszenie aktualne a raz już sprzedane. Cholerny wał i kombinator. Unikać typa. Edytowane 2 Lutego 2015 przez Mesiah
misiek95 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Tak jest, ja walczyłem o tego gwinta ale radze uważać bo gościu ostro kombinuje dlatego wisi już tyle czasu. jakby był okej to już we wtorek by był u mnie zapewne
lukasz2014 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Dzięki za rade:) a co powiecie mts'ie? nie chodzi o gwint a o amorki sportowe wraz ze sprężynami. Również na olx znalazłem używki w dobrej cenie. Dla mnie im taniej tym lepiej, nie zależy mi na glebie tylko zeby auto nie była taka koza jak na 1ba;p i oczekuje lepszego prowadzenia na zakrętach. To co zaoszczędze można przeznaczyć na chip:)
Mesiah Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 MTS odpuść. Szukaj czegoś z bilsteina B6-B8 , koni str.t , kyb ultra sr lub kyb agx.
lukasz2014 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Najpierw chciałem założyć 1be ale zmierzyłem wysokosc od ziemi do blotnika i mam 69 cm wiec te -20mm za wiele by nie zmieniło a poza tym ciężko jest znaleźć coś w dobrym stanie;/
Mesiah Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Według mnie to i -35 za dużo nie zmienia. Jesli ma być ładnie to od -40 w dół kosztem komfortu niestety. -35 od vogtlanda to absolutne minimum.
lukasz2014 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Ma być ładnie a zarazem bezpiecznie dla miski;p autem jeżdzę codziennie do pracy, drogę ogólnie mam w miarę dobrą ale gorzej jak kiedyś coś urwę na jakimś wysokim progu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się