Mesiah Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Ja w tej chwili mam z przodu jakieś -70 a z tyłu -60 i nie zdarzyło mi się ani razu zahaczyć. Kwestia wprawy. -40 bedzię dla Ciebie w sam raz. Są takie springi sportline od eibacha. Siądą u Ciebie mniej więcej -45/40. Nowe ok 600zł , używki 250-300.
lukasz2014 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Myślałem też o springach vogtlanda, chyba są porównywalne do eibacha. A jakieś tańsze amorki? na bilsteina niestety mnie nie stać, a auto wystarczy jak posłuży mi dwa lata, potem i tak będzie b7 więc w nim bedzię więcej modów:)
Mesiah Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Sam nie wiem jakie tańsze amory. Rozejrzyj się za firmą lowtec. To chyba minimum jakie znam. MTS pewnie i tych 2 lat nie przezyją.
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Ty wiesz? Temat o gwincie a o spryski pytasz. Chyba raczej nie wiesz. Robisz burdel. Masz do tego inny dział, EOT. Te posty i tak polecą do kosza. Edytowane 15 Lutego 2015 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Średnia półka. Używka w dobrym stanie ok 700zł. Na pewno lepszy niż fk itp. Ogólnie z ss jest ciekawa przypadłość bo oglądałem kilka ich zestawów i zazwyczaj tył miał jeden bądź dwa amory wylane. Musisz dokładnie sprawdzić temat.
szafa Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jak ocenicie gwint supersport? Średnia półka. Używka w dobrym stanie ok 700zł. Na pewno lepszy niż fk itp. Ogólnie z ss jest ciekawa przypadłość bo oglądałem kilka ich zestawów i zazwyczaj tył miał jeden bądź dwa amory wylane. Musisz dokładnie sprawdzić temat. Przód spoko, tył jeśli używany od razu bym dał do regeneracji, wymiana standardowych odboi na bycze jaja i będzie śmigać
Radol Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Przód spoko, tył jeśli używany od razu bym dał do regeneracji, wymiana standardowych odboi na bycze jaja i będzie śmigać Czym się wyróżniają te "bycze jaja"?
szafa Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Są twardsze jak zwykłe odboje i wytrzymalsze Resztę poczytaj tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/266676-bycze-jaja/
Radol Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Mam możliwość kupić gwint ss, tylko że tylny jeden amor lekko chodzi. Warto taki brać, jeśli po 2 latach już się coś z nim dzieje? Do renowacji macie jakąś polecana firme, czy brać pierwsze lepsze w okolicy? Ja nie chce betonu dużego. Aktualnie latam 16 na zime. Na lato planuje 18 cali, ale nie chce za nisko(na tyle, żeby dobrze wyglądało, czyli 40mm) Edytowane 18 Lutego 2015 przez Radol
szafa Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Mam możliwość kupić gwint ss, tylko że tylny jeden amor lekko chodzi. Warto taki brać, jeśli po 2 latach już się coś z nim dzieje? Do renowacji macie jakąś polecana firme, czy brać pierwsze lepsze w okolicy? Jeśli niska cena czyli około 400zł to bym wziął i od razu tył do regeneracji Ja polecam tą firme: Mechanika Pojazdowa - Naprawa Amortyzatorów ul. Fabianowo 22, 60-005 Poznań, Tomasz Barański tel.: +721 206 147
Mesiah Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jak jest z tą regeneracją? Po wszystkim amory są dalej olejowo-gazowe czy już tylko olejowe?
szafa Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jak jest z tą regeneracją? Po wszystkim amory są dalej olejowo-gazowe czy już tylko olejowe? SS jest olejowy Szczerze nie wiem bo nigdy nie miałem z takimi do czynienia, najlepiej zadzwonić do kolesia i podpytać
Mesiah Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) SS i FK są olejowe. Ja mam komplety h&r i weitec. Oba są gazowe. Nie wymagają reanimacji , pytam na zapas. Edytowane 18 Lutego 2015 przez Mesiah
shane83 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 co byście wybrali/doradzili: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b5-s4-quattro-i5073622281.html http://allegro.pl/audi-a4-b5-zawieszenie-gwintowane-gwint-fk-bdb-i5077334364.html http://allegro.pl/audi-a4-b5-95-01-quattro-s4-gwintowane-zawieszenie-i5103133496.html
Mesiah Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) 2 link to gwint do ośki a trzeci to TA czyli najniższa półka. Chyba licytowałbym tego h&r. Miałem identyczny na przodzie. Twardo ale porządnie to jechało. Edytowane 20 Lutego 2015 przez Mesiah
Radol Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Orientujecie się co to za firma?http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-smai-9005-audi-a4-b5-94-01-i5114885590.html
pablo15005 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Orientujecie się co to za firma? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-smai-9005-audi-a4-b5-94-01-i5114885590.html fk ak-street
shane83 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Orientujecie się co to za firma? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-smai-9005-audi-a4-b5-94-01-i5114885590.html fk ak-street jak oceniacie stan? czy pasuje do quattro (jakie są różnice?)?
pablo15005 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-fk-audi-a4-s4-b5-quattro-i5087394757.html Tutaj masz nówkę sztukę do quattro. Tamten jest tylko do oski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się