Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w tej chwili mam z przodu jakieś -70 a z tyłu -60 i nie zdarzyło mi się ani razu zahaczyć. Kwestia wprawy. -40 bedzię dla Ciebie w sam raz. Są takie springi sportline od eibacha. Siądą u Ciebie mniej więcej -45/40. Nowe ok 600zł , używki 250-300.

Opublikowano

Myślałem też o springach vogtlanda, chyba są porównywalne do eibacha. A jakieś tańsze amorki? na bilsteina niestety mnie nie stać, a auto wystarczy jak posłuży mi dwa lata, potem i tak będzie b7 więc w nim bedzię więcej modów:)

Opublikowano

Sam nie wiem jakie tańsze amory. Rozejrzyj się za firmą lowtec. To chyba minimum jakie znam. MTS pewnie i tych 2 lat nie przezyją.

Opublikowano (edytowane)

Ty wiesz? Temat o gwincie a o spryski pytasz. Chyba raczej nie wiesz. Robisz burdel. Masz do tego inny dział,


EOT. Te posty i tak polecą do kosza.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Jak ocenicie gwint supersport?

Opublikowano

Średnia półka. Używka w dobrym stanie ok 700zł. Na pewno lepszy niż fk itp. Ogólnie z ss jest ciekawa przypadłość bo oglądałem kilka ich zestawów i zazwyczaj tył miał jeden bądź dwa amory wylane. Musisz dokładnie sprawdzić temat.

Opublikowano

Jak ocenicie gwint supersport?

Średnia półka. Używka w dobrym stanie ok 700zł. Na pewno lepszy niż fk itp. Ogólnie z ss jest ciekawa przypadłość bo oglądałem kilka ich zestawów i zazwyczaj tył miał jeden bądź dwa amory wylane. Musisz dokładnie sprawdzić temat.

Przód spoko, tył jeśli używany od razu bym dał do regeneracji, wymiana standardowych odboi na bycze jaja i będzie śmigać ;)

Opublikowano

Przód spoko, tył jeśli używany od razu bym dał do regeneracji, wymiana standardowych odboi na bycze jaja i będzie śmigać ;)

Czym się wyróżniają te "bycze jaja"?

Opublikowano (edytowane)

Mam możliwość kupić gwint ss, tylko że tylny jeden amor lekko chodzi. Warto taki brać, jeśli po 2 latach już się coś z nim dzieje? Do renowacji macie jakąś polecana firme, czy brać pierwsze lepsze w okolicy? Ja nie chce betonu dużego. Aktualnie latam 16 na zime. Na lato planuje 18 cali, ale nie chce za nisko(na tyle, żeby dobrze wyglądało, czyli 40mm)

Edytowane przez Radol
Opublikowano

Mam możliwość kupić gwint ss, tylko że tylny jeden amor lekko chodzi. Warto taki brać, jeśli po 2 latach już się coś z nim dzieje? Do renowacji macie jakąś polecana firme, czy brać pierwsze lepsze w okolicy?

Jeśli niska cena czyli około 400zł to bym wziął i od razu tył do regeneracji ;) Ja polecam tą firme:

Mechanika Pojazdowa - Naprawa Amortyzatorów

ul. Fabianowo 22, 60-005 Poznań, Tomasz Barański tel.: +721 206 147
Opublikowano

Jak jest z tą regeneracją? Po wszystkim amory są dalej olejowo-gazowe czy już tylko olejowe?

Opublikowano

Jak jest z tą regeneracją? Po wszystkim amory są dalej olejowo-gazowe czy już tylko olejowe?

SS jest olejowy ;) Szczerze nie wiem bo nigdy nie miałem z takimi do czynienia, najlepiej zadzwonić do kolesia i podpytać ;)

Opublikowano (edytowane)

SS i FK są olejowe. Ja mam komplety h&r i weitec. Oba są gazowe. Nie wymagają reanimacji , pytam na zapas.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

2 link to gwint do ośki a trzeci to TA czyli najniższa półka. Chyba licytowałbym tego h&r. Miałem identyczny na przodzie. Twardo ale porządnie to jechało.

Edytowane przez Mesiah

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...