Pit3er Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Wszystkich, kopiłem niedawno upragnione quattro w - powiedzmy - opłakanym stanie (stuka puka ale silnik pracuje;) które mam zamiar uratować dla siebie i tak zaczyna się przygoda: podczas zabawy z VAGi'em zabrakło mi paliwa (raczej), ..story jest dziwne gdyż podczas kasowania błędów VAGiem 4.9 zaczęła mrugać kontrolka od świec (auto pracowało normalnie), zgasiłem silnik i już go później nie odpaliłem , teraz mam : 1) mrugającą kontrolkę od świec żarowych 2) na VAGu błędy 1441 (pompa) i sporadyczny 1442 (brk paliwa) 3) dodatkowo sporadyczny 1375 .. 4) auto kręci ale nie odpala ( aku juz klęka;) Mam skromne doświadczenie z TDi, ale do tej pory po zapowietrzeniu diesla po prostu dolewałem mim 10l ON do baku, zalewałem filtr paliwa po brzegi i heja, rozruch… Dajcie znać czy nie dokonam jutro szkody na delikatnej klasie D - może jest procedura odpowietrzania ukl paliwowego z którą moglbm się zapoznać? (wolałbym nie odkręcać wtrysków - jak poleca dr. googol;) pozdrawiam! Edytowane 7 Stycznia 2015 przez Pit3er
Tomeks Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 2.5tdi odpowietrzysz tylko za pomocą specjalnego urządzenia,mozna je samemu zrobić,wężyki,bańka po jakimś płynie i sprężarka,ogarnięty mechanik bez problemu to zrobi
Pit3er Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 OK, dzieki za podpowiedz ale skoro mam 1442 (fuel pump housing empty) to zakladam ze naczynko w baku nie wypełnione jest ON , przed diagnostyka VAGiem nie bylo bledu 1441 (wiec musze sprawdzic czujnik poziomu paliwa tak czy owak..) Czytalem o odpowietrzaniu, widzialem filmy i te pe - wiem, ze pompa VP44 jest delikatna na powietrze wiec podstawowe pytanie brzmi, czy 10l wystarczy aby odpalić auto (taki mam kanister)? Bo ewidentnie zeby pojechac do magika fajnieby było odpalic auto
KrzysiekA4 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Masz uwalony pływak w baku. Miłej zabawy z wyciąganiem.Nie odpalaj bo i tak paliwa nie poda (nie próbowałem, ale zalej na full,może odblokuje pływak )i sprawa załatwiona. Jeśli nie to więcej pracy
Pit3er Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Hej thx, przez pływak rozumiesz czujnik G210? w planie mam zmierzyć mu impedancje, wg. literatury internetowej ma on tylko 2 stany 100 Ohm albo 430… Kazde inne wskazanie sugeruje dramat;) ..ok, temat ogarnięty czujnik/rezystor do wymiany, auto odpala, pod korek wchodzi tylko 40l więc nie pompuje z drugiej komory, ...się zrobi przy piwku;) następny na liście jest termostat Thx i Pzdr! Edytowane 8 Stycznia 2015 przez Pit3er
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Cały koszyczek w baku plus pływak do wyczyszczenia nie do wymiany wątpię aby był wadliwy jest po prostu zasyfiony,przerabiałem to pare tygodni temu .Dodatkowo sprawdzić czy nie idą bąble do pompy bo przy okazji można przejrzeć cały układ i w razie wu wymienić pompkę w baku
Pit3er Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 ...zobacze kiedy sie do niego dobiorę obecnie zalałem sie pod korek wiec trzeba chwię poczekac na efekty, generalnie z tym autem to będzie niezłe wyzwanie (zawias hamulce, blacharka, srodek) ale od czego są wolne wieczory? pozdr@
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jak na razie nie dopuszczaj do 2/3 baku sprawdź bąble w przezroczystym przewodzie a to da Ci jazdę bo inaczej VP44 da CI ze 3K z kieszeni
Pit3er Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Dzięki za hinta ..Gdybym jeszcze miał przezroczyste przewody byłoby całkiem spoko - u mnie są czarne (wymienione) ale damy rady, niech no się tylko za niego zabiorę
KrzysiekA4 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Nie do pompy,czarne Zrób jak Ci pisałem.Bo kuźwa następny dłubacz się rodzi a później 2.5TDI wadliwe
Pit3er Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) tak jak napisałem - nie mam przezroczystych przewodow, ktos je wymienił... Tak, lubie pogrzebać w aucie - to mnie relaksuje ale z takimi sprawami wolę nie ryzykować - jestem umówiony na przyszły tydzień na odpowietrzanie Edytowane 12 Stycznia 2015 przez Pit3er
HeresR32 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam Wszystkich, kopiłem niedawno upragnione quattro w - powiedzmy - opłakanym stanie (stuka puka ale silnik pracuje;) które mam zamiar uratować dla siebie i tak zaczyna się przygoda: podczas zabawy z VAGi'em zabrakło mi paliwa (raczej), ..story jest dziwne gdyż podczas kasowania błędów VAGiem 4.9 zaczęła mrugać kontrolka od świec (auto pracowało normalnie), zgasiłem silnik i już go później nie odpaliłem , teraz mam : 1) mrugającą kontrolkę od świec żarowych 2) na VAGu błędy 1441 (pompa) i sporadyczny 1442 (brk paliwa) 3) dodatkowo sporadyczny 1375 .. 4) auto kręci ale nie odpala ( aku juz klęka;) Mam skromne doświadczenie z TDi, ale do tej pory po zapowietrzeniu diesla po prostu dolewałem mim 10l ON do baku, zalewałem filtr paliwa po brzegi i heja, rozruch… Dajcie znać czy nie dokonam jutro szkody na delikatnej klasie D - może jest procedura odpowietrzania ukl paliwowego z którą moglbm się zapoznać? (wolałbym nie odkręcać wtrysków - jak poleca dr. googol;) pozdrawiam! Z innej beczki ile zaplaciles za takie auto?
Pit3er Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 ...powiedzmy, że dołożę 40-50% tego co zapłaciłem i będzie całkiem fajne auto . A do czego zmierzasz?
kudalty66 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 jak chcesz ori przezroczyste przewody na pompe moge ci takie odsprzedac, - PW
Pit3er Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dzięki Robert, mam już sprawę ogarniętą. Pzdr!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się