cheetos1989 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 witam... ostatnio wymienilem rozrzad, filtry, olej, świece, termostat...i od tego czasu bierze olej...nawet sporo okolo 0.8l/500 km...sprawdzalem cisnienie w swiecach i mam wszystki blisko 13 wskazuja...w dodatku ubywa mi plyn chlodniczy...a co lepsze auto nie zosatawia plam i nie kopci na niebiesko...prosze o jakies info
Kazek 1.9 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Turbo ci przypadkiem nie podbiera oleju ? co do płynu to popatrz na węże .. gdzieś musi być jakiś ślad jak wrócisz z trasy do domu to połóż sobie pod silnik karton z pudła i zostaw go na noc powinno coś ci pokazać nawet znikome krople ..
cheetos1989 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 Turbo ci przypadkiem nie podbiera oleju ? co do płynu to popatrz na węże .. gdzieś musi być jakiś ślad jak wrócisz z trasy do domu to połóż sobie pod silnik karton z pudła i zostaw go na noc powinno coś ci pokazać nawet znikome krople .. a czy audi a4 avant 1,6 2000 benzyna ma turbo? ogolnie nie znam sie na autach
Kazek 1.9 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 No to raczej to nie turbo ...heh hmmm Patrzyłeś po silniku czy ci gdzieś nie ubywa od dawna to ci się pojawia ?
Danios30 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 To ze cisnienie może masz ok na garczkach to nie znaczy że nie łyka oleju tulejami...pełne obroty na postoju tzw przygazówki i zobacz czy nie chlapie w wydechu olejem...skoro ubywa płynu to jak kolega wyżej albo wyciek na układzie jakiś znikomy ewentualnie sprawdz pod zbiornikiem wyrównawczym co sie dzieje i posłuchaj w kabinie czy nie słychać bulgotania,przelewania wody z nagrzewnicy.
cheetos1989 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 nic wlasnie tez nie chlapie olejem na postoju na gazie...ale sprawdze z kartonem sposob...ale tyle oleju to szok...i ani sladu
jacek70 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 A ja obstawiam wyciek. No chyba ze silnik suchy jak pieprz. Może to tylko kwestia szukania.
nike166 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Ja miałem problem z wyciekaniem płynu też mi leciało. Wyciek był między blokiem silnika, a króćcem plastikowym (tam gdzie siedzi termostat). Stare uszczelnienie puściło i leciało, posmarowałem czerwonym silikonem króciec, skręciłem i do dziś mam spokój z uciekaniem płynu. Jeżeli mechanik Ci zmieniał termostat to myślę, że źle uszczelnił właśnie ten króciec i z niego leci. Diagnoza ciężka bo słaby dostęp i ja musiałem wyciągać alternator aby to zobaczyć. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez nike166
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 u mnie też miałem podobny problem z płynem bo nie mogłem namierzyć miejsca gdzie cieknie a to dlatego bo okazało się że ciekło mi z tyłu silnika z wężyka i kapało prosto na skrzynie biegów co skutkowało podczas jazdy że od temperatury wysychało i nic nie było widać ale po jakimś czasie udało się znaleźć to miejsce. a jesli chodzi o branie oleju to pewnie na początek kłania się wymiana uszczelniaczy zaworowych
cheetos1989 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 A coś więcej o tych uszczelniaczach? Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy trzeba rozbierać auto? Ogólnie ciśnienie dobre to nie powinna przyczyną być uszczelka pod głowica...
jacek70 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Myślę że przy uszczelkę to olej by wywalało na zewnątrz, wtedy by było to widać ewentualnie olej poszedł by w wodę.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 tak to nie ma jak sprawdzic czy to jest w 100% winna uszczelniaczy zaworowych tylko po prostu trzeba je wymienić z tego co kiedyś słyszałem to że da się je wymienić bez jakiegos wiekszego rozbierania silnika bo jeżeli się okaże że po wymianie nadal ubywa to wtedy już zapewne zapieczone pierścienie na tłokach a to już wiecej rozbierania silnika
cheetos1989 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 A jaki to koszt uszczelniaczy z robota mniej więcej? Żeby mi kitu nie wciskali
xXPiotrekXx19 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 uszczelniacze zaworowe to jest groszowa sprawa ale jesli chodzi o robociznę to nie pomoge bo mi robił z rodziny mechanik za free
cheetos1989 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 A jaki najlepszy olej do tego typu auta? A jaki najlepszy olej do tego typu auta?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 na forum wszyscy polecają olej MOTUL X-CESS 5W40 i taki sam mi polecili i takowy zastosowałem oczywiście przed zmianą z pół syntetyka na pełny zastosowałem płukankę oczywiście też motula
Kejsi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Piotrek to ja zmieniałem uszczelniacze bez zwalania głowicy xd Ale przy takich ubytkach nie ma opcji ze nie kopci, daj mu do odciny na ciepłym silniku i niech ktoś patrzy, jeżeli naserio nic nie kopci to nie ma sensu bawić się w pierścienie albo uszczelniacze bo to nie tedy droga, dodam że u mnie przy około 1l na 1 tys przy odcinie nic nie było za autem widać xd
xXPiotrekXx19 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 ja u siebie jak miałem problem z braniem oleju przez silnik to tak jak kolega wyżej pisze przy wkręceniu silnika na wieksze obroty z tyłu był dym a te spaliny było czuć olejem ewidentnie
marko01 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 mam ten sam problem bierze mi około 1l na 1000 km, w spalinach ni czuć oleju. Rozmawiałem z mechanikiem i twierdzi, że samo wymienienie uszczelniaczy zwykle pomaga na 50% jak robić to odrazu wymienić pierścienie.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 no to już zależy bo tak jak kolega wyżej pisał uszczelniacze można wymienić bez większego rozbierania silnika o ile mechanik do którego jeździsz będzie chciał tak zrobić bo jeżeli rozbierać silnik do wymiany uszczelniaczy to lepiej od razu zapodać nowe pierścienie bo po co potem płacić drugi raz za rozbieranie silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się