Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn 200/400 dwie szkoły


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprzegło z awx klei ładnie,ale juz dwumas stawia sie

Niebardzo rozumiem. Co to znaczy, że dwumas się stawia? Masz nowy dwumas czy używany? Jak używany to zawsze może się stawiać zwyczajnie przez zużycie, a nie przez podniesioną moc. Z resztą co tam ma nie dawać rady przy dużej mocy? To tylko zamach, no chyba, że strzelasz ze sprzęgła przy każdym ruszaniu.

Nie jestem szpecjalistą od sprzęgieł, ale to tak na mój chłopski rozum. Chętnie poznam Twoje zdanie :hi:

Jak zmieniałem sprzegło tj na te z awx postanowiłem zostawić dwumas(było to przed programem)wtedy wsio było ok czyli dwumas nie dawał znac o sobie.

Niestety z czasem DM zaczął pokazywać ze ma dość a od około 1,5 m-ca jak poszaleje to auto drży az sam sie dziwie ze tak może drżeć do tego ostatnio podczas pałowania przez chwilkę zablokował mi silnik.

Nie strzelam ze sprzegła jakoś tak mi żal :decayed:

Jaką mocą dysponujesz

Jaką mocą dysponujesz

Opublikowano

Jaką mocą dysponujesz

160/338

Opublikowano

To już super się jeździ i dalej dylemat co robić z tym sprzeglem

Opublikowano

Tak jak pisałem za ok 550zł masz sztywne z tarczą obsmarkaną kewlarem wiec nawet jak mi sie nie spodoba sztywne to tak dużo nie straci sie.

Opublikowano

Kolego Kowi mój kolega ma vento ze sklepowym

kompletem sprzęgła Sachs 200 kucy mu wyszło i nigdy sprzęgło nie slizlo

No i tu mam też dylemat bo ten AWX mam za 300 zł z praktycznie nowym sprzęgłem

vento ma poprzeczny silnik wiec to inna bajka jak i inne sprzęgło :wink: to sprzęgło które tam wszyscy kładą ma w serii 160km...

mozesz również kupić używanego awxa za 100zł i za 150 obić kevlarem, założyć pod nowy dwumas i masz baze na 220km spokojnie :) ale jesli będziesz liczył na oszczędność juz na starcie to nie dłub w silniku w ogóle, tyle Ci powiem po kilku latach dłubania w jednym silniku.

Opublikowano

Tak jak pisałem za ok 550zł masz sztywne z tarczą obsmarkaną kewlarem wiec nawet jak mi sie nie spodoba sztywne to tak dużo nie straci sie.

Kolega namawia mnie na sztywne a koleś który robił program mówi żebym się zastanowił czy napewno sztywne żeby nie było problemów

Opublikowano

No Tak ale Piotrek weźmy przykład Jacka,już nówka DM zaczyna dawać o sobie znać.A sam wiesz jak u wodza sie spisuje sztywne.

Ja podałem alternatywne która spokojnie uciągnie moc z tematu za nie dużą kasę,jak założę i sprzegło się wyślizga to dam znać jak to się sprawuje.

Opublikowano

Dlatego napisałem że jak juz sztywne, to tylko wzmocnione kevlarem, seria z 1Z padła u mekto przy ok 180km, dla porównania te parametry to w przypadku awxa ledwo program. Ps. u mnie nic sie nie dzieje z dwumasem.

Opublikowano

Ja się z tym liczę że straty będą

Opublikowano

Ps. u mnie nic sie nie dzieje z dwumasem.


A masz kevlar na tarczy?
Opublikowano

Ja nie wykliczam calkowicie DM moze byc ze sztywne nie spodoba mi sie i zrobie tak jak piszesz.

No u Ciebie ze wzgledu na q dm jest obciazony.

Nie wiem nie strzelam ze sprzegla ale tez nie odejmuje lekko gazu przed zmiana biegu moze jakbym tak robil to dm by jeszcze rok sie pokulal ale w sumie jezdzic na takim czyms tez nie jest mile.

Opublikowano

Ps. u mnie nic sie nie dzieje z dwumasem.

A masz kevlar na tarczy?

Nie mam, jak wymieniałem sprzęgło to kevlar był tematem tabu :decayed:

Opublikowano

A sam wiesz jak u wodza sie spisuje sztywne

Jeszcze BDB klei i wytrzymuje przepięcia biegów z gazem w podłodze :grin:

Opublikowano

A sam wiesz jak u wodza sie spisuje sztywne

i wytrzymuje przepięcia biegów z gazem w podłodze :grin:

sztywne kolo zniesie wszystko gorzej z tarcza :naughty:

Opublikowano

A sam wiesz jak u wodza sie spisuje sztywne

i wytrzymuje przepięcia biegów z gazem w podłodze :grin:

sztywne kolo zniesie wszystko gorzej z tarcza :naughty:

Hehe,tarcza zniesie dużo więcej jak docisk da rade niutką :wink: Bo nie zapominajmy o tym że to właśnie NM daje w du... naszym sprzęgłom. Każdy chwali swoje,ja cały czas piszę ile może znieść sztywne i sprzęgło 228. Sam się zastanawiam czy nie włożyć 240 i dokoksować groba. Bo właśnie sprzęgło nie pozwoliło osiągnąć max z gratów jakich mam w aucie,a bardzo mnie to ciekawi ile jeszcze jest do ugrania.

Opublikowano

A sam wiesz jak u wodza sie spisuje sztywne

i wytrzymuje przepięcia biegów z gazem w podłodze :grin:

sztywne kolo zniesie wszystko gorzej z tarcza :naughty:

Hehe,tarcza zniesie dużo więcej jak docisk da rade niutką :wink: Bo nie zapominajmy o tym że to właśnie NM daje w du... naszym sprzęgłom. Każdy chwali swoje,ja cały czas piszę ile może znieść sztywne i sprzęgło 228. Sam się zastanawiam czy nie włożyć 240 i dokoksować groba. Bo właśnie sprzęgło nie pozwoliło osiągnąć max z gratów jakich mam w aucie,a bardzo mnie to ciekawi ile jeszcze jest do ugrania.
Wodzu ale jest sens bo jak dla mnie nie masz sie czym powstydzic.

Chcesz ryzykowac dla pare nm i zobaczyc korby na zewnatrz bez remontu:-D

Opublikowano

postrzelaj sobie ze sprzegla to zobaczysz co sie pierwsze podda :decayed:

sam przerabialem temat u kolegi springi w tarczy wytrzymaly tylko 4 miesiace katowania

po zmianie tarczy i docisku na 240 lata juz 1.5 roku a ma tylko 390 nm :hi: wiec nie o nm tu chodzi a styl jazdy

Opublikowano (edytowane)

CAHA z 2.0 16v (170)daje rady, ładnie wstaje i jest lepszą opcją na zastąpienie BRD.

Ja zamierzam gtb wrzucić, tylko jeszcze nie wiem jakie. Jakieś propozycje? Kowi mi kiedyś coś wspominał żebym się pokusił o gtb20, tylko czy wykorzystam jej potencjał?

Po co Ci GTB20 ja nie będziesz miał tyle paliwa.

Załóż sobie jaką moc chcesz osiągnąć i kup pod to graty.

Skoro już kupiłeś 216 i pompę 11 to układ paliwowy będziesz miał na około 190-200Km.

Pod taka moc dobierz turbosprężarkę. Ja tu bym widział CAHA albo GTB17.

CAHA będzie trochę łatwiejsza w montażu bo seryjnie jest sterowana podciśnieniem.

Wiesz przy montażu CAHA w PD musisz przerobić spływ oleju, falnsze na wydech. Plus jest taki że nie musisz obracać turbosprężarki jak przy GTB. Jednak z drugiej strony, jeżeli masz kolektor dolotowy z AWX. Będziesz musiał wyciągnąć osłonę gruszki, ew. będziesz musiał Ją podciąć. Ja u siebie mam sprzęgło 240mm LUK'a i nic nie ślizga, wszystko trzyma się kupy. Ale skrzynia 6 biegów.

Edytowane przez DaveDaveDave
Opublikowano (edytowane)

Plus jest taki że nie musisz obracać turbosprężarki jak przy GTB.

No nieźle. Jak np. kupię już przerobioną turbinkę od kolegi Krzysiek1606 to czy dam radę sam to zamontować?

Mowa o GTB

Edytowane przez Tyrath
Opublikowano

Plus jest taki że nie musisz obracać turbosprężarki jak przy GTB.

No nieźle. Jak np. kupię już przerobioną turbinkę od kolegi Krzysiek1606 to czy dam radę sam to zamontować?

Tak . Zreszta takie pytania kieruj bezposrednio do Krzyska .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...