Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 miałem już nic nie robić w swojej ale Ragga mnie zainspirował mam już dosyć wibracji - doznania są takie jakbym miał w bagażniku włączony młot pneumatyczny, czuje telepanie na kierownicy, lewarku i swoim tyłku przez fotel ... możecie polecić kogos konkretnego w W-wie kto oceni czy jest to wina: - poduszek - 2masa - plecionki - HGW.. Dodam że wydech na postoju wydaje lekki metaliczny ( rezonansowy dzwięk ), plecionkę ogladałem - nie ma peknięć, dziur etc.. Silnik przy zaciągnietym ręcznym + 1 bieg porusza się przód - tył ale to chyba norma przy obciążeniu Lewarek podczas przyspieszania na 2,3 i 5 biegu porusza się do przodu, przy odjęciu gazu cofa się. Przy pałowaniu na 3 biegu dymi na czarno jak cholera - na innych biegach jest spoko ( co dziwne ) - oleju na 8.000 wziął 200 ml
Akme Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 plecionkę ogladałem - nie ma peknięć, dziur etc.. ha, u mnie jest male pekniecie w plecionce i troszke trzesie... czyli to moze byc wlasnie to? bo juz podejrzewalem poduchy
Musashi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 male na zewnatrz, byc moze duze wewnatrz oplotu
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 male na zewnatrz, byc moze duze wewnatrz oplotu wymienię plecionkę i dam znać
Musashi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 zardzewiala plecionka tez przenosi drgania. oczywiscie wymiana nie daje gwarancji usuniecia problemu. byc moze to jeden z krokow na drodze jego usuniecia
Aydaho Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 zardzewiala plecionka tez przenosi drgania. oczywiscie wymiana nie daje gwarancji usuniecia problemu. byc moze to jeden z krokow na drodze jego usuniecia może conieco rozjaśnię w temacie wydechu - zauważyłem dzisiaj że po 'butowaniu' ( wydech mocno rozgrzany ) słychać wyraźnie ten metaliczny renonans - włożyłęm rękę pomiędzu tylne koło i błotnik i docisnąłem puszke wydechu - brzęczenie ustało po zwolnieniu docisku -> znowu brzęczał. Na kanale ( akurat przegląd robiłem ) diagnosta obejrzał wszystkie wieszaki - są ok, nie ma zużycia ale cały wydech wibruje .... wydaje mi się że wibracje przenoszą się z silnika ( wiadomo że dieslu 1,9 mocno się trzęsie ) czy plecionka powinna to tłumić ? jeżeli tak to w tym przypadku ewidentnie jej wina
DaRo4422 Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 A zrób log 013. też mam awx. Nie będę sie zagłębiał w mój problem ale trzęsło<na potęge> i też dym;] 013 rozwieje wątpliwości co do pd;]
Santi Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 A może tak poduszka pod silnikiem?
Bieniek Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 A zrób log 013. też mam awx. Nie będę sie zagłębiał w mój problem ale trzęsło<na potęge> i też dym;] 013 rozwieje wątpliwości co do pd;] I co to bylo??
DaRo4422 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Bardzo prawdopodobne że Któraś pompka leje... i stąd młot w bagażniq.... grupa 013 rozwieje wszystkie wątpliwości związane z pd;]
Bieniek Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Kurde mam ten sam problem.Podobno to pompowtryski...
DaRo4422 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 dodam że jeżeli korekta na którymś cyl jest od -2.99 do 2.99<maxymalnie o ile dobrze pamiętam to vag pokazuje od -3.01 do3.01 a to jest już tragedja> to już wiadomo co jest grane
Bieniek Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Bylem na komputerze w gda w TUNE-UP i tam powiedzieli ze to pompowtryski najprawdopodobniej.
DaRo4422 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Trzeba było ich o logi prosić. Z doświadczenia wiem że komp czsem cuda pokazuje. Poczytaj pełno tego na forum. Mechanicy stwierdzają że to pompowtryski, wymieniają, kasa wywalona a problemy nie ustępuja......... Może to być okablowanie lub nieszczelność w komorze cylindra jak i 100 innych jeszcze poważniejszych rzeczy........ sam waliłem już ok 50tyś<silnik,turbo,zawory,filtry,robicizna> i teraz jeszcze pompki musze wymienić.... ręce opadają bo jak sie zaczyna sypać to konkretnie thumbdown jak to ktoś napisał " pełna diagnostyka a na koncu wymiana pompek> PoZdro;]
Michallo33 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 w Trzeba było ich o logi prosić. Z doświadczenia wiem że komp czsem cuda pokazuje. Poczytaj pełno tego na forum. Mechanicy stwierdzają że to pompowtryski, wymieniają, kasa wywalona a problemy nie ustępuja......... Może to być okablowanie lub nieszczelność w komorze cylindra jak i 100 innych jeszcze poważniejszych rzeczy........ sam waliłem już ok 50tyś<silnik,turbo,zawory,filtry,robicizna> i teraz jeszcze pompki musze wymienić.... ręce opadają bo jak sie zaczyna sypać to konkretnie thumbdown jak to ktoś napisał " pełna diagnostyka a na koncu wymiana pompek> PoZdro;] witam w klubie ... ja w swoim AJM wzmienilem juz dwumas i sprzeglo a nadal trzesie i teraz czeka mnie wymiana pd ;( i w tym momencie przestaje wierzyc w niezawodnosc 1.9tdi
DaRo4422 Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Hehehe Michallo33 witam w klubie ... ja w swoim AJM wzmienilem juz dwumas i sprzeglo a nadal trzesie i teraz czeka mnie wymiana pd cry i w tym momencie przestaje wierzyc w niezawodnosc 1.9tdi To ja witam w klubie;]]]] Odszukaj na forum mój przypadek to dopiero zobaczysz Co sie z moją niunią<a4 b6 1.9tdi awx130+Chips na 160kkucyków> Działo Mam nadzieję że jak wymienię pompki to już wszystko sie ustabilizuje i bedę mógł w końcu spokojnie spać :gwizdanie: Ale i tak przez ten samochodzik straciłem już jakieś 2-7lat życia POZDRO ;]
jacekm Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 witam w klubie ... ja w swoim AJM wzmienilem juz dwumas i sprzeglo a nadal trzesie i teraz czeka mnie wymiana pd ;( i w tym momencie przestaje wierzyc w niezawodnosc 1.9tdi Paliwo też zmieniłeś ? Ja, jak przywiozłem swoja Niunie z niemcowni tez miałem taki problem. Telepało silnikiem, gałka "latała" jak "Żyd po pustym sklepie". Zalewam tylko V-POWER i problem zniknął.
Aydaho Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 witam w klubie ... ja w swoim AJM wzmienilem juz dwumas i sprzeglo a nadal trzesie i teraz czeka mnie wymiana pd ;( i w tym momencie przestaje wierzyc w niezawodnosc 1.9tdi Paliwo też zmieniłeś ? Ja, jak przywiozłem swoja Niunie z niemcowni tez miałem taki problem. Telepało silnikiem, gałka "latała" jak "Żyd po pustym sklepie". Zalewam tylko V-POWER i problem zniknął. no dobra ale nie każdy jeździ na VP i mimo wszystko wibracji nie maja. Ja tankuję tylko na BP ( nie słyszałem żeby mieli lipne paliwo ) silnik pracuje równiutko ale za to buda drży i czujesz mrowienie na kierownicy, drążku i siedzeniu Siedziałem w innych 1,9 i widamo - traktor to traktor jednak u nich poziom wibracji jest niemal niewyczuwalny ..
jacekm Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 no dobra ale nie każdy jeździ na VP i mimo wszystko wibracji nie maja. Ja tankuję tylko na BP ( nie słyszałem żeby mieli lipne paliwo ) silnik pracuje równiutko ale za to buda drży i czujesz mrowienie na kierownicy, drążku i siedzeniu Siedziałem w innych 1,9 i widamo - traktor to traktor jednak u nich poziom wibracji jest niemal niewyczuwalny .. Masz rację, wszystko się zgadza. Myslę jednak, że trzeba wyeliminować jakość paliwa na początku walki z tym problemem. Nie ingerujesz wówczas w nic mechanicznego (koszt też nie jest wielki) , a efekt, jak w moim przypadku, może być satysfakcjonujący. Lepiej to zrobić niż wymieniać wszystko i nic nie osiągnąć. Jak widać po wątkach na forum przyczyn jest tak wiele i są tak trudne do zdiagnozowania (nie są jednoznaczne), że trafienie w sedno problemu to prawie cud. Zaczynajmy od podstawowych rzeczy Uważam też, że dobre paliwo nie jest związane w 100% bezpośrednio z marką a raczej z marką i konkretną stacją. VP też można przecież "zgnoić" Jeszcze (zapomniałem się "odnieść") jedno. Zgodzę sie też, że nie każdy jedzie na VP a problemu takiego nie ma. Tylko, że może poprzednik jeździł na "normalnym" paliwie i układ się nie zasyfił
Flyer Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Ja tankuję tylko na BP ( nie słyszałem żeby mieli lipne paliwo ) No wlasnie, to malo slyszales Adam BP niestety mocno spadlo na jakosci. Kiedys lalem ultimate'a, ale to totalny syf...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się