Aydaho Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 Ja tankuję tylko na BP ( nie słyszałem żeby mieli lipne paliwo ) No wlasnie, to malo slyszales Adam BP niestety mocno spadlo na jakosci. Kiedys lalem ultimate'a, ale to totalny syf... no to teraz dałes mi w jape Michał aż się kopytami nakryłem ... po co ja płace tyle za wahe na BP skoro to syf - z ciekawości potankuję na Shellu i zobaczymy
Flyer Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Dla przykladu podam Ci tylko, ze jezdzac na BP U w zeszla zime auto palilo mi 1-1,5l wiecej niz kazda inna ropa - silnik tez pracowal tak sobie. Ceny spadly, wiec leje od dluzszego czasu V-Powera i jestem w sumie zadowolony. EOT
Michallo33 Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 witam w klubie ... ja w swoim AJM wzmienilem juz dwumas i sprzeglo a nadal trzesie i teraz czeka mnie wymiana pd ;( i w tym momencie przestaje wierzyc w niezawodnosc 1.9tdi Paliwo też zmieniłeś ? Ja, jak przywiozłem swoja Niunie z niemcowni tez miałem taki problem. Telepało silnikiem, gałka "latała" jak "Żyd po pustym sklepie". Zalewam tylko V-POWER i problem zniknął. obawiam się że u mnie już za puźno na zmiane paliwa bo na komputerze wychodzi że korekcje sa bardzo słabe nawet juz próbowałem lać STP do czyszczenia wtrysków diesela nawet to nie pomogło i właściwie juz sie pogodziłem ze zmiana PD ale teraz mam znowu problem bo nie moge nigdzie dostać PD do mojego silnika ;( (może ktoś z czytających ten post pomoże).
28wisnia Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Miałem podobne wibracje silnika -jakby jakaś blaszka nie była przykręcona gdzieś w silniku chociaż silnik pracował równo .Zaniepokojony pojechałem do brata na podłączenie do komputera o dziwo nic nie wskazał .Braciak mechanik powiedział że może trzeba wyregulować pompowtryski przeraziłem się.A zaznacze że przed wystąpieniem drgań zatankowałem zwykłą rope na Orlenie podejżewając paliwo dopełniłem v-pałerem shela nie pomogło .Brat zmienił mi filtr powietrza oraz spuścił troszke paliwa z filtra paliwa od spodu.na miejscu nie pomogło.Podejżewałem jeszcze poduszki pod silnikiem ale poduszki mają czujniki i komputer nic nie wykrył.Wracając od brata pojechałem kilka kilometrów z predkością 160 na h i co odziwo pomogło . Muszę jeszcze dodać że wcześniej jeździłem jak ślimak.nie przekraczałem 90 na h .Więc nie wiem co pomogło ale pomogło.
Aydaho Opublikowano 8 Października 2008 Autor Opublikowano 8 Października 2008 Miałem podobne wibracje silnika -jakby jakaś blaszka nie była przykręcona gdzieś w silniku chociaż silnik pracował równo jeżeli chodzi o ten dzwięk to mam go cały czas podczas szybkiej różnicy w obrotach ..Flyer twierdzi że to visco
Flyer Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 adaho ? To, co slyszalem u Ciebie wczoraj to IMO swist powietrza przy schodzeniu z obrotow. U mnie tez jest i ja wiem, ze u mnie to wiskoza. Jak jest w 1.9TDi - i jak moze byc slyszalna wiskoza - nie mam pojecia.
jacekm Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 no więc ..hę zalałem wczoraj na próbę Shell'a Extra ( nowa formuła która tak reklamują wszędzie ) - myślałem że trzeba będzie przelatać 5-10 zbiorników czekając na poprawę, a już po 30 KM jadąc rano do pracy byłem w szoku :shocked: przestało wibrowac ( nadal je czuć ale to już nie to samo ), podczas ruszania prawnie zanikł efekt "tarki", silnik pracuje plynnie ..... nigdy nie uwierzyłbym gdybym nie spróbował. No nic będę tankował już na Shellu lub Orlenie i za 2-3 m-ce dam znac czy jest rzeczywista poprawa ( póki co nie chce jeszcze wydawać ostatecznej decyzji na pdst. przejechanych 45 km ) Ale już teraz - odradzam BP .. tankowałem auto od zakupu na BP lejąc cudownego Pb ultimate po 4,80 i jak się okazuje z jakością na BP nie jest dobrze Pogratulować W moim przypadku było to ładnych kilka zbiorników zanim doszło do normy. Jeżeli u Ciebie widać efekt po tak krótkim czasie to tylko dobrze świadczy o stacji. Czekam z niecierpliwością na wieści po "przejechaniu większej ilości zbiorników" Teroria złej jakości paliwa się potwierdza, przynajmniej w naszych przypadkach :> Ten Orlen sobie odpuść
Michallo33 Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 hmm... to i ja spróbuje V-powera chociaż szczerze wątpię żeby coś pomogło w moim przypadku.
boban Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Panowie przy okazji pytanko troche z innej beczki bo szkoda zakładać noiwego posta. Ostatnio spotkałem się z opinią że silnik AWX kopci bardziej niż inne. Opinia mechanika była taka że "ten typ tak ma". Co wy na to? Moim zdaniem mój AWX chyba tez bardziej puszcza dyma niz poprzedni którego miałem czyli AJM....
boban Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 A tak bardziej nazwiązując do tematu
Aydaho Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 A tak bardziej nazwiązując do tematu i Ty mi to proponujesz ?? ps. głupoty gdał mechanik - chyba że wykaże jakieś rewolucyjne różnice np. pomiędzy AVF i AWX ( poza 1 biegiem )
boban Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Dobra koniec tematu, dzięki...
Flyer Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 ps. głupoty gdał mechanik - chyba że wykaże jakieś rewolucyjne różnice np. pomiędzy AVF i AWX ( poza 1 biegiem ) Ja wykaże... inny moment EOT. adaho, jak tam? juz Ci tak nie drży?
Aydaho Opublikowano 13 Października 2008 Autor Opublikowano 13 Października 2008 ps. głupoty gdał mechanik - chyba że wykaże jakieś rewolucyjne różnice np. pomiędzy AVF i AWX ( poza 1 biegiem ) Ja wykaże... inny moment EOT. adaho, jak tam? juz Ci tak nie drży? jest zupełnie co innego, wibracje sa ale to już nie to samo auto. Szkoda tylko że paliwo nie wyeliminowało rezonansu na wydechu i dzwonienia w turbinie
DaRo4422 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Wstawiłem dzisiaj nowe pompki;] długo się odpowietrzał ale zaskoczył;] Traktorek heheh ale za to już nie trzęsie. Dla pewności że dobrze wyregulowałem pompki jutro podjadę do szpeca zajmującym się nowymi silnikami;] Korekcja na 2 garkach jest na - a na 2 jest+ <taki pytanko dla ciekawości: ile powinny wynosić korekcje? i czy powinny być na "+" czy na"-" ? i czym się to reguluje?> dzisiaj już nie dam rady zrobić loga bo zmęczony na potęgę jestem. Ale nadal ma ciąg od 2 000obr:/ dawniej na 5biegu od 70km/h już miał dobry ciąg a teraz magiczne 2 tyś i wystrzeliwuje jak szalony....... OCB?:/ jeszcze jedno pyt... wcześniej je zadałem ale nikt nie odpowiedział... Mianowicie te zawory N75 od turba i od regulatora spalin są takie same?? Bo mój stary od turba miał białą główkę tą na którą nasadza sie przewody, a teraz mam identyczny jak od Regulatora tnz taki sam wyglad i napisy. Może coś w tym jest? Hmmm?
Aydaho Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 DaRo4422 prosiłeś o logi z o13 ..oto one ( sorry za dizajn ) Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H Marker STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0 -0,66 0,19 0,38 0,05 0,35 -0,66 0,19 0,33 0,05 0,7 -0,66 0,19 0,31 0,07 1,05 -0,66 0,19 0,26 0,07 1,41 -0,66 0,19 0,26 0,09 1,75 -0,68 0,26 0,26 0,09 2,11 -0,71 0,26 0,26 0,14 2,47 -0,73 0,26 0,26 0,14 2,83 -0,75 0,26 0,28 0,14 3,19 -0,78 0,26 0,31 0,16 3,55 -0,78 0,26 0,33 0,16 3,91 -0,78 0,26 0,35 0,16 4,27 -0,78 0,26 0,35 0,16 4,61 -0,78 0,26 0,35 0,14 4,97 -0,78 0,24 0,35 0,16 5,33 -0,78 0,24 0,35 0,16 5,69 -0,8 0,24 0,33 0,16 6,01 -0,8 0,24 0,33 0,16
siniakTDI Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 DaRo4422 no korekcje masz piękne, sam chciałbym mieć takie zapytam tylko jaką miałeś temperature silnika jak robiłeś tego loga bo widze że w miare upływu czasu korekcja na pierwszym cylindrze ci rośnie, oby nie urosła za bardzo, u mnie również na pierwszym cylindrze korekcjia jest do d*py jak się auto rozgrzej, ale puki zimne to korekcje są spoko, też mi się szykuje wymiana pompki .
Aydaho Opublikowano 13 Listopada 2008 Autor Opublikowano 13 Listopada 2008 DaRo4422 no korekcje masz piękne, sam chciałbym mieć takie zapytam tylko jaką miałeś temperature silnika jak robiłeś tego loga bo widze że w miare upływu czasu korekcja na pierwszym cylindrze ci rośnie, oby nie urosła za bardzo, u mnie również na pierwszym cylindrze korekcjia jest do d*py jak się auto rozgrzej, ale puki zimne to korekcje są spoko, też mi się szykuje wymiana pąpki . primo.. logi są moje a nie Darka dziękuję za pochwałe w imieniu moich pąpek secundo - temperatura silnika 86 C ... termostat nie domaga trochę specem nie jestem ale na zimnym podaje inne dawki paliwa więc chyba nie ma co logować tego ... ewentualna telepka zacznie się po nagrzaniu
boberek Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 ja nie sprawdzałem u siebie juz duzo czasu jak przyjdziemój kabelek zobacze jaki ja tam mam dizaster po kopuła ale spróbuje je odłaczyc od zasilania na jak zdejme dekiel wypne kostki niech sie roz kalibrują czy tam rozmagnesuja masutashi robił cos takiego kiedys i sie podobno poprawiło
Aydaho Opublikowano 14 Listopada 2008 Autor Opublikowano 14 Listopada 2008 ja nie sprawdzałem u siebie juz duzo czasu jak przyjdziemój kabelek zobacze jaki ja tam mam dizaster po kopuła ale spróbuje je odłaczyc od zasilania na jak zdejme dekiel wypne kostki niech sie roz kalibrują czy tam rozmagnesuja masutashi robił cos takiego kiedys i sie podobno poprawiło mam kabelek - wpadnij wieczorem to przelogujemy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się