Opals Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Witam, auto kiepsko się rozpędza, moc czuć po wciśnięciu gazu do połowy albo i bardziej, jednak i tak to nie jest to. V max ok 170-180, nic nie przerywa, wężyki posprawdzane, N75 i N18 posprawdzane w vag BS bez logów dynamicznych. Pedał gazu działa w całym zakresie. Proszę o pomoc
baca2309 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) A sprawdzałeś egr czy sie nie zaciął abo nie domyka i kolektor ssący czynie jest cały zawalony? Edytowane 12 Stycznia 2015 przez baca2309
Opals Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 EGR działa poniżej logi: a) statyczne 000 http://vaglog.pl/log_199859.html 003 http://vaglog.pl/log_199862.html 013 http://vaglog.pl/log_199914.html dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_199861.html 003 http://vaglog.pl/log_199864.html 004 http://vaglog.pl/log_199867.html 008 http://vaglog.pl/log_199901.html 010 http://vaglog.pl/log_199912.html c) bs 003 http://vaglog.pl/log_199865.html d) bs i dynamiczne 011 http://vaglog.pl/log_199913.html
baca2309 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 nie widac nic niepokojącego, jak chcesz mieć lepszy dół to zaślep egr i wypal kolekor to sie dół poprawi
goldi Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dlaczego zadane wartości przepływomierza przez ecu są inne niż w każdym innym AFN 850 mg usuń katalizator pojezdzij dynamicznie i ponowne logi
Opals Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 W chwili wolnej sprawdze kolektor, chociaż egr był czysy. Auto nabyłem niedawno wcześniej miałem też afn, brat też ma passata afn, to auto się zbiera od samego dołu. Nie wiem czy czasami uszczelka nie zaczyna przepuszczać, wąż taki trchę dziwnie twardy, po odkręceniu korka płyn wraca cieńkim wężykiem, nie widać oleju, płynu nie ubywa ani nie przybywa. Jak to można zweryfikować.
baca2309 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D Edytowane 13 Stycznia 2015 przez baca2309
Opals Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D egr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak... nie widac nic niepokojącego, jak chcesz mieć lepszy dół to zaślep egr i wypal kolekor to sie dół poprawi kolektor wypalony i wyczyszczony, nie był jakoś mocno zawalolny, dalej brak widocznej poprawy. Dlaczego zadane wartości przepływomierza przez ecu są inne niż w każdym innym AFN 850 mg usuń katalizator pojezdzij dynamicznie i ponowne logi Wydaje mi się, że to nie będzie katalizator. Czy to może być wina wadliwego ecu?Zanim kupiłem, sprzedający dawał do naprawy auto(problem z IMO). Ktoś grzebał przy ECU, widać po odkręcanych śrubach pokrywy ECU Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Opals
mantix Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 baca2309, dnia 13 Sty 2015 - 18:38, napisał:moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:Degr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak... Może działać, tyle że może przepuszczać , jak się nie domyka
Opals Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 baca2309, dnia 13 Sty 2015 - 18:38, napisał: moze byc przestawine w adaptacjach o ile sie nie myle to ze egr czysty to nie znaczy ze sprawny:D egr był sprawdzany vagiem w BS wartości były ok. Jeśli inaczej się sprawdza to proszę napisać jak... Może działać, tyle że może przepuszczać , jak się nie domyka zamieniłem na inny i dalej bez zmian
Hezen Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Na zimnym jak i gorącym silniku kopci się/leci dymek z rurki bagnetu? Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Hezen
Opals Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Na zimnym jak i gorącym silniku kopci się/leci dymek z rurki bagnetu? Wysłane z mojego GT-I9100 Nic nie kopci z bagnetu. Dodam też, że z tłumika też mało co kopci
Hezen Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 A może szukasz dziury w całym? Wysłane z mojego GT-I9100
mantix Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 W logu 011 widać, że turbo troszkę późno wstaje, może spróbuj podmienić N75 z N18
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się