Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak MOCY !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem świeżym posiadaczem A4 B6 i świeżakiem na forum z góry przepraszam za błędy i być może złe sformułowanie tematu a mienowicie samochód strasznie zamulony bardzo słabe przśpieszenie i bez różnicy czy na benzynie czy na gazie spalanie w normie benzyny jak i gazu sprawdziłem dolot i kolektor wydechowy nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości kontrolka od silnika tzw. CHECK nie zaświeciła się ani razu podłączony pod VAG nie stwierdzono żadnych błędów. Jak sprawdzić sondy bez wyjmowania jakie powinno być napięnie na wtyczkach zasilających proszę o sygestie i porady w temacie może ktoś posiadał takie same objawy. Wcześniej posiadałem samochód o mocy 90KM i lepiej się zbierał (rwał do przodu) niż ten, co ma 130KM. Z góry dziękuje. Pozdrawiam

Opublikowano

Kierownica powietrza, jej membrana i dźwignia - odpowiada za ilość dostarczanego powietrza do silnika, więc i za cug samochodu.

Tu w tym 2.0 jest napisane wszystko o niej razem z filmikami i zdjęciami.


http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/

Opublikowano

Kierownica powietrza, jej membrana i dźwignia - odpowiada za ilość dostarczanego powietrza do silnika, więc i za cug samochodu.

Tu w tym 2.0 jest napisane wszystko o niej razem z filmikami i zdjęciami.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/

Dziękuje kolego za pomoc u mnie ta dźwignia przy gruszce jest pęknięta.

Opublikowano

Pomocne mogą okazać się logi. Zrób,może coś wyjdzie.

Opublikowano

Więc jak jest pęknięta, to sam widzisz, że musisz to zrobić.

Chłopaki tu z forum pokleili sobie te dźwignie klejem. Można również wtopić w dźwignię z obu stron kawałki stalowego drutu, np. lutownicą. Zwiększy to jej stabilność. Możesz również lutownicą przytopić plastyk tej dźwigni w taki sposób, żeby usunąć widniejące pęknięcie złożonych dwóch elementów.

Napisz co i jak.

Opublikowano

Problem można powiedzieć usunięty wyjąłem gruszkę i okazało się, że była dziurawa membrana dźwignie i membranę już naprawiłem i teraz wszystko chodzi jak należy moc się trochę poprawiła wyjechałem na prostą i z pedałem gazu w podłodze jechałem tylko 140km/h moim zdaniem silnik 2.0 powinien wgniatać w siedzenie na starcie jak i później redukując biegi przy większej prędkości np. chcąc wyprzedzić ;) Nie wiem jak z tym u was.

Opublikowano

130 km wgniatac ? hmm to pomyliles z dieslem 130km badz z super lekkim samochodem,twoje 130 km nie jest tak duzo na ta mase i dosc mizerny moment obrotowy,tak samo jak 1.8 T stock d*py nie urywa (150km)

Opublikowano

Ok rozumiem teraz mi powiedzcie o jakiego samochodu by pasowała ta gruszka, bo mam pękniętą membranę kleiłem, ale bez skutku na forum kiedyś widziałem, że ktoś kupował od Passata, ale nie wiem od jakiego Passata moglibyście coś polecić ?

Opublikowano

od Passata z silnikiem ALT . Niestety nie mozna dopasowac z innego silnika, musisz szukac ALT ktory montowany byl w A4 B6, w passacie B5, oraz audi A6 C5.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...