jancio1953 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Witam. Od kilku dni mam taki problem - na "zimnym " przy pierwszym hamowaniu [ ok 400m ] spadaja obroty i gasnie . Po lekkim rozgrzaniu bez problemu.Pomoc i sugestie mile widziane w miare szybko . Dzis zgasl mi przed tramwajem . cale szczescie bez sensacji. Pozdrawiam
daniel12896 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Mam w sumie to samo. Na benzynie czy na LPG tak się dzieje? Edytowane 15 Stycznia 2015 przez daniel12896
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Vag i błędy? Może być przepustnica, sonda,przepływomierz. Dlatego najpierw błędy.
sebidi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Jak odpalasz po nocy wchodzi na 1200/ tj na ssanie?? Edytowane 16 Stycznia 2015 przez sebidi
jancio1953 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Jak odpalasz po nocy wchodzi na 1200/ tj na ssanie?? Wlasnie nie
sebidi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 To raczej czujnik temp do wymiany albo przepustnica do czyszczenia tapnięte z budki telefonicznej A najlepiej zrób to i to tylko czujnik orginal zamienniki są do d*py
Sidney Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Jak masz klimatronik to sprawdź przed odpaleniem jaką temperaturę pokazuje czujnik zanim zaczniesz bawić się w wymianę. U mnie jak jest grubo na minusie to wchodzi na 1100 a tak jak jest teraz czyli dość przystępnie jak na styczeń to 1000 obr/min. Ja to sobie tłumaczę tak: skoro po odpaleniu nie ma aż tak wysokich obrotów to znaczy, że tego nie potrzebuje, gdyby tego potrzebował a ssania by nie było to po prostu miałbyś problemy z odpaleniem już na początku
sebidi Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 U.mnie zawsze są 1200 po nocy tylko jak ciepło szybciej schodzi na nominalne mój pokazywał niby ok ale jednak ECU dostawał pierdoly zamiast odczytów wiec wymienilem i problem zniknal Aaa i problem był na nagrzanym silniku odpalic
jancio1953 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 U.mnie zawsze są 1200 po nocy tylko jak ciepło szybciej schodzi na nominalne mój pokazywał niby ok ale jednak ECU dostawał pierdoly zamiast odczytów wiec wymienilem i problem zniknal Aaa i problem był na nagrzanym silniku odpalic Witam wszystkich . Problem chyba rozwiazany [ drugi dzien ok ] . Przyczyna to brudne i niedocisniete styki na wtyku i blad na przepustnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się