malyquattro Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Witam! Zastanawiam się nad pozbyciem się pierwszego tłumika,ale przed tym wole się poradzić kogoś kto to już robił bo ostatnio wyżuciłem katki i za namową kumpla zastąpiłem je strumienicami łuskowymi,ten pomysł okazał się poroniony bo auto na niskich obrotach chodzi jak cinkuś 700(w najbliższym czasie wstawie rurki). Dodam jeszcze,że ostatni tłumi chce zostawić. Prosze o jakieś porady czy warto wogóle się do tego zabierać. Pozdro!!!
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 A czemu chcesz wywalać ten tłumik? Jest uszkodzony? Tym sposobem niestety przyczynisz się do zwiększenia emisji spalin.. Poza tym układ wydechowy jest tak skonstruowany, żeby wytwarzał określone ciśnienie. Wszelkie modyfikacje mogą doprowadzić do zmiany ciśnienia, które może spowodować obniżenie mocy. Proponuję nie usuwać tego tłumika, ew. wspawać nowy. A poza tym to może tu przyjść taki Pan na P. z zielonym nickiem, który będzie przekonywać Cię do wywalenia wszystkich tłumików, to go nie słuchaj.
adams78 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Tym sposobem niestety przyczynisz się do zwiększenia emisji spalin.. Jasne. I dostaniesz za to pewnie karę od Komisji Europejskiej. Nie doczytałeś, że kolega nie ma już katalizatorów, więc o co come on? Temat strumienic był wałkowany na forum. Wniosek jeden - to shit. Jeśli już wywaliłeś katy, to zamiast nich najtańsze i najskuteczniejsze będą rury z kwasówki lub zwykłe 2-2,5". W miejsce środkowego też możesz wstawić rurę lub przelot. Jak wolisz. Zawsze możesz wrócić do tłumika, jeśli będziesz miał za głośno. A poza tym to może tu przyjść taki Pan na P. z zielonym nickiem, który będzie przekonywać Cię do wywalenia wszystkich tłumików, to go nie słuchaj. Kiedy ten Pan przekonywał kogoś do wywalenia wszystkich tłumików?
tomaszu Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Jasne. I dostaniesz za to pewnie karę od Komisji Europejskiej. Nie chodzi o karę od kogokolwiek tylko o własną satysfakcję, że bezmyślnie się nie zanieczyszcza środowiska. Tłumiki też mają wpływ na emisję spalin, nie tylko katalizator, ale to już tak BTW, każdy robi jak uważa. Temat strumienic był wałkowany na forum. Wniosek jeden - to shit. Jeśli już wywaliłeś katy, to zamiast nich najtańsze i najskuteczniejsze będą rury z kwasówki lub zwykłe 2-2,5". W miejsce środkowego też możesz wstawić rurę lub przelot. Jak wolisz. Zawsze możesz wrócić do tłumika, jeśli będziesz miał za głośno. Moje auto nie miało katalizatora tylko wspawaną zwykłą rurę. Było raczej głośno (metaliczny dźwięk jak w polonezie). Postanowiłem wstawić tłumik przelotowy. Nie dość, że auto się uciszyło to jeszcze zaczęło lepiej się wkręcać z dolnych obrotów. To takie moje doświadczenie... Kiedy ten Pan przekonywał kogoś do wywalenia wszystkich tłumików? Wczoraj, ale to chodziło o TDI. W przypadku silnika, o którym teraz mówimy wywalenie tłumika/ów może mieć wpływ na spadek mocy. Myślę, że Pan P. potwierdzi.
malyquattro Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 O tym,że strumienice są do d*py dowiedziałem się dopiero jak załorzyłem u siebie bo wcześniej nie czytałem na forach o tym temacie,jak tylko będe w kraju to wywalam je na śmietnik i wstawiam rury a zamiast pierwszego tłumika zastosuje przelot.Ostatniego nie chce zmieniać bo poprzednie autko miałem z przelotowym wydechem i na dłuższej trasie stawało się to uciążliwe. Dzięki panowie za podpowiedzi!!!
adams78 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Tomaszust, normalnie mnie rozwalasz. Nic nie kumam, najpierw ganisz za zanieczyszczanie środowiska, a potem piszesz, że też nie masz kata... Rozumiem w kategoriach żartu. Ale dopóki kolega nie przetestuje przelotu, to na 100% nie będzie wiedział jakie są skutki. malyquattro, napisz jaki będzie efekt. Fakt, nie śledzę wszystkich postów Pozia...
malyquattro Opublikowano 4 Października 2008 Autor Opublikowano 4 Października 2008 Pewnie,że dam znać co z tego wyniknie. Niestety prawdopodobnie będzie to dopiero w grudniu bo autko reperuje w polsce a mieszkam aktualnie w niemcowni.
tomaszu Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 Tomaszust, normalnie mnie rozwalasz. Nic nie kumam, najpierw ganisz za zanieczyszczanie środowiska, a potem piszesz, że też nie masz kata... Rozumiem w kategoriach żartu. A Ty mnie rozwalasz, bo jakiś nerwus z Ciebie. Ja jeżdżę, bez kata, bo po pierwsze takie auto kupiłem, a po drugie na LPG kat nie zdaje egzaminu. Poza tym ja wymieniłem tylko za i przeciw, a co kto z tym z robi to już jego sprawa. Czepiłeś się jak komornik pustej szafy.
poziek Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 Zamiast kata wstawiłbym jednak przelotowy tłumik. Oczywiście odradzam wszelkie strumienice.
malyquattro Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Tak zrobie,przynajmiej nie będzie problemów z przeglądem bo te tłumiki wyglądają jak katalizator.Aktualnie auto ze strumienicami na wysokich obrotach kwiczy jak stara dziwka,ale na niskich tak dziwnie cyka jakbym miał przepalony tłumik i to mi właśnie przeszkadza.
RAWULI Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 Tak zrobie,przynajmiej nie będzie problemów z przeglądem bo te tłumiki wyglądają jak katalizator.Aktualnie auto ze strumienicami na wysokich obrotach kwiczy jak stara dziwka,ale na niskich tak dziwnie cyka jakbym miał przepalony tłumik i to mi właśnie przeszkadza. :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się