chrzanek91 1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Chłopaki, problem polega na tym że moja Audiczka A4 B6 podczas ruszania musi dostać więcej gazu żeby bez problemu ruszyła, ruszę praktycznie bez gazu ale muszę to robić lekko i z głowa powoli na pół sprzęgle ale ruszę. Pompki mają korekcje bardzo dobre, cóż może powodować taki objaw że tak jakby przy ruszaniu się mulił? Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez chrzanek91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 W jakim stanie masz EGR? nie przycina się? Ja jak miałem problemy z EGR, to szarpał i gasł podczas ruszania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek91 1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 W tym momencie zdjąłem wężyk podciśnieniowy z EGR i zaślepiłem go śruba M6, i niestety nie widać żadnej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 przeplywke wymien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek91 1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Na podmiankę mogę mieć przepływke od 115km z praszczura, tylko czy będzie się nadawała? aczkolwiek uważam że po danych z Vaga ta pracuje bardzo dobrze... Edytowane 18 Stycznia 2015 przez chrzanek91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro666 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 No to jeżeli przepływka jest ok to sprawdź wszystkie logi turbiny, czy podcisnienia masz wszyskie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek91 1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie dwa logi Grup 003 i 011 jakoś z przed miesiąca... DYNAMICZNE:Grupa 003: http://vaglog.pl/log_200849.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_200850.html Log z przed chwilki ze zdjętym i zaślepionym weżykiem od EGR Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_200860.html Panowie, potrzeba mi żeby ktoś przeprowadził analizę tych logów gdyż jutro do południa mogę kupić druga przepływke w razie szwankowania tej. I ma ktoś jakieś pomysły? Edytowane 20 Stycznia 2015 przez chrzanek91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Annddii1 0 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 witam kolego i znalazłes moze co to jest bo mam takie same objawy i tez nie wiem co sie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Do sprawdzenia przepływki potrzebne są logi dynamiczne 03, 08 , 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarfab0511 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 miałem taki problem był zle ustawiony kat synchronizacji wałka rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek91 1 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Kąt jest ustawiony na 1,7 natomiast po wymianie przepływki na taka sama nie zmieniło sie kompletnie nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Sprawdź czujnik temp płynu, trzeba porównać wynik ecu z liczikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Kąt jest ustawiony na 1,7 natomiast po wymianie przepływki na taka sama nie zmieniło sie kompletnie nic... no to kat masz troche opozniony .jak dla mnie za bardzo.najlepiej ustawic na 0.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Tak powinno być ale jak przestawi to wielkiej różnicy nie będzie. Ja ustawiam na 0 z tendencja wskakiwania na minus, rzadko ktory silnik rzyma idealne 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Dodam że ok 2 miesiące temu założyłem używane sprzęgło od b7 w dobrym stanie gdyż auto jest po przeszczepie z multitronika---> manual. A czy po przeszczepie skrzyni ktoś ogarniał program sterujący pracą silnika ? Ten pod manualną skrzynię ma całkiem inne charakterystyki map, poza tym jak jeździsz na programie pod multi , to na pewno brakuje mu trochę informacji o pracy tej skrzyni i głupieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek91 1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) W tym momencie ustawiłem kąt synchronizacji na 0,0 z tendencja do -0,6, i bez większych zmian. Edytowane 22 Kwietnia 2017 przez chrzanek91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Czy problem z muleniem pokrywa się w czasie z przeszczepem skrzyni ? Czy chociaż przez chwile po przeszczepie tego mulenia nie było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek91 1 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Trafiłeś w sedno! Od początku było takie mulenie a na multi był samochoddzik o wiele dynamiczniejszy, tak samo sie zastanawiałem że może coś w programie w tym drugim kompie jest pokićkane bo sam komputer wszystko wskazuje na to że się zgadza. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Pewnie komp jest nie od Twojego modelu silnika . Sprawdź Vagiem wersję sterownika silnika i skopiuj/wklej wujkowi Google, ciekawy jestem co odpowie A w ogóle jakie masz oznaczenie literowe motorówki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Ciekawy temat, ciekawe czy wystarczy kodowanie czy cały sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się