air1234 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Prośba o pomoc przy rozkodowaniu błędów: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-50721 Fault Found:18010 - Power Supply Terminal 30 P1602 - 002 - Voltage too Low - IntermittentReadiness: 0000 0000Monday,19,January,2015,19:33:37:62939VCDS -- Windows Based VAG/VAS EmulatorVCDS Version: 12.12.0.0Data version: 20130910---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (8E0 909 518 AQ)19:33:33 Group 004 800 /min RPM 14.000 V Voltage 99.0°C Temperature 33.0°C Temperature----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008))Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77VIN: WAUZZZ8E35A521942 Mileage: 153060km/95107miles-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component: 1.8L R4/5VT G 0010 Coding: 0011711 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-50722 Faults Found:17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent16804 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - IntermittentReadiness: 0000 0000-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb Part No SW: 8E0 910 517 C HW: 8E0 614 517 BB Component: ESP8 quattro H04 0180 Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000 Coding: 0004871 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 275D1D179618CF26F59-80721 Fault Found:01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 32 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x4202 Hex Value: 0x00FF Hex Value: 0xFF97 Hex Value: 0x00FF Nadmieniam, nie jestem w stanie przeprowadzić testów katalizatora, kanał 007 w blokach pomiarowych silnika nie wyświetla żadnych wartości, znaczne różnice w temperaturze mogą być przyczyną uszkodzonego g62? Zbyt niskie napięcie to jest wina akumulatora kaszalota? Jadąc na zimnym silniku auto troszeczkę nierówno pracuje
kawowy19 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Kolego założyłeś drugi ten sam temat... W pierwszym temacie na pewno ktoś udzieli Ci odpowiedzi. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez kawowy19
air1234 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2015 hmm jestem na forum od niedawna i myślałem, że jak temat nie jest na pierwszej stronie to jest już zapomniany, przepraszam za moją niefrasobliwość Mam w końcu swoje Audi i robię co mogę żeby było nie tylko ładne ale i sprawne, a jak mnie objechała Vectra C to się załamałem
Grzechoo131 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 haha dobre, 1.8 T to nie wyścigówka
air1234 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 heh no tak, choć lepsze od lanoska 1,6 kat na gazie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się