Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Błąd 575 - ciśnienie w kolektorze dolotowym - brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam od zeszłego tygodnia zaczęły się problemy... pewnego porannego dnia pomyślałem sobie wyczyszczę przepływomierz zabrałem się do dzieła rozkręciłem patrze a tam jakiś malutkie kawałeczki styropianu czy czegoś podobnego przedmuchałem kompresorem bo stwierdziłem że nie jestem w stanie tego rozkręcić, gdy już wszystko skręciłem z powrotem udałem się na przejażdżkę wszystko było ok ale gdy przekroczyłem 130km/h na 5 biegu samochód już nie chciał jechać szybciej. wróciłem do domu podłączyłem vag'a a tam błąd 553 (Przepływomierz masowy powietrza-G70) i 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. wiec udałem się do pobliskiego kolesia co ma używane części i kupiłem przepływke za 300zł od golfa III i pojawiły się znowu te same błędy pojechałem oddać ten przepływomierz oczywiście pieniądze mi zwrócił i pojechałem do serwisu VW powiedział że by mieli za 400zł ale sam wkład tylko że w przyszłym tygodniu wiec udałem się to innej dużej hurtowni gdzie sprzedali mi ten sam przepływomierz o tych samych parametrach za 600zł (7.18221.51.0 pierburg) zamontowałem różnica była odczuwalna ale cały czas jest ten błąd 575 -Ciśnienie w kolektorze dolotowym, 3tys obr/ i koniec jak by mnie ktoś przyhamował dodam że samochód zaczął kopcić w czym jest problem? P.S i mam takie pytanie mam program vag-com 312 nie zaktualizowany i czy nim mogę zrobić lagi jeżeli mógłby ktoś mi powiedzieć w jaką zakładkę wejść?

dziękuję uprzejmie za pomoc pozdrawiam

Opublikowano

sprawdz wezyki podcinienia

Opublikowano

jeśli wężyki podciśnienia OK to zawór N75 siedzi na 99%

Opublikowano

Nie chce być nieuprzejmy, ale:

1. było tysiące razy na forum więc :szukaj:

2. :vaglogi:

Opublikowano

drogi adminie szukałem znalazłem dużo postów o podobnym temacie ale nic bardziej zbliżonego, co do logów i obsługi tego programu muszę się bardziej do tego przyłożyć od razu człowiek nie może wszystkiego umieć, posprawdzam wężyki i zaworek... pozdrawiam

Opublikowano

drogi adminie szukałem znalazłem dużo postów o podobnym temacie ale nic bardziej zbliżonego, co do logów i obsługi tego programu muszę się bardziej do tego przyłożyć od razu człowiek nie może wszystkiego umieć, posprawdzam wężyki i zaworek... pozdrawiam

Drogi nowicjuszu (skoro już po statusach jedziemy czego nie lubię) - gdybyś przejrzał wątki o tej tematyce to znalazłbyś przynajmniej 80% odpowiedzi na swoje pytania.

Co do logów - oczywiście, że nie będziesz tego umiał, ale poczytasz i spokojnie podstawy opanujesz.

Jak coś to udaj się na spota to chłopaki pomogą :wink4:

Koniec OT

Opublikowano

drogi adminie szukałem znalazłem dużo postów o podobnym temacie ale nic bardziej zbliżonego, co do logów i obsługi tego programu muszę się bardziej do tego przyłożyć od razu człowiek nie może wszystkiego umieć, posprawdzam wężyki i zaworek... pozdrawiam

Drogi nowicjuszu (skoro już po statusach jedziemy czego nie lubię) - gdybyś przejrzał wątki o tej tematyce to znalazłbyś przynajmniej 80% odpowiedzi na swoje pytania.

Co do logów - oczywiście, że nie będziesz tego umiał, ale poczytasz i spokojnie podstawy opanujesz.

Jak coś to udaj się na spota to chłopaki pomogą :wink4:

Koniec OT

Tak jak pisał lukaszr było o tym sporo na forum. Pierwsze co musisz sprawdzić, to szczelność dolotu. Sprawdź, czy na rurach od IC nie widać oleju.. to pierwsze objawy nieszczelności.
Opublikowano

A skąd styropian w przepływce? sprawdź koniecznie filtr powietrza, lub to co tam siedzi :polew: bo jeśli masz śmieci w przepływce to strach pomyśleć co zasysa silnik :tongue4:

Opublikowano

już po problemie gdy sprawdzałem rurę od IC do kolektora przeoczyłem łączkę taką 10cm z dwoma opaskami od spodu miała dziurę 1,5cm na 1,5cm się tak śmiesznie na siebie nakładały po wymianie na zdrową używaną za 30zł (przestał kopcić) i po wymianie przepływki nie mogę uwierzyć że to auta się tak buja.. :) pozdrawiam:))

Opublikowano

Witam, ja miałem podobny problem z mocą miałem tzw. "notlauf" wymieniłem najpierw czujnik masy powietrza na nowy, bez rezultatu poprawy. Nastepnie wymieniłem zawór N75 i teraz jak ręką odjął :) ale zauważyłem że mój zawór N75 nie był nigdzie przykręcony tylko wisiał sobie luźno wiec stad moje pytanie gdzie on powinien być zamocowany może mi ktoś pomoć i ewentualnie podesłać fotke gdzie on powinien sie znajdować i jak prawidlowo umiejscowić go? Z góry dzieki za pomoc pozdrawiam :)

Opublikowano

powinien byc na takiej metalowej blaszcze od rozrzadu,taka blaszka w aso kosztuje jakies 30zl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...