kamilspeed Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam mam pewien problem, szukalem ale nic nie znalazlem. Podczas przyspieszania silnik tak jak by wpadal w dziury znaczy przyspiesza i chwilowo czuc ze puszcza i dalej.... druga zecz drazek zmiany biegow drga, czuc na nim wibracje silnika. Gdy jade np na drugim biegu i puszcze gaz to auto szarpie i tak samo sie dzieje gdy wcisne gaz. Dzieki za pomoc
daniel12896 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Błędy były sprawdzane.? Miałem podobnie, i z czego dobrze pamiętam wymieniłem czujnik Halla, po czym pojechałem na ustawienie zapłonu i problem znikł. Nie wiem jak u Ciebie Vag powinien pokazać co jest ewentualnie nie tak . Edytowane 21 Stycznia 2015 przez daniel12896
kamilspeed Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam nie błędy nie byly sprawdzone narazie nie mam możliwości podpięcia go pod kompa, jest możliwość kupienia wtyczki i samemu podłączyć pod kompa? Czy musze na serwis jechac? Pozdrawiam
daniel12896 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Wtyczkę możesz kupić na allegro z przesyłką Ci wyjdzie jakieś około 50zł. do tego program VAG ,
Radzio0808 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Błędy były sprawdzane.? Miałem podobnie, i z czego dobrze pamiętam wymieniłem czujnik Halla, po czym pojechałem na ustawienie zapłonu i problem znikł. Nie wiem jak u Ciebie Vag powinien pokazać co jest ewentualnie nie tak . Witam mam podobny problem jak podepnę komputer pokazuje błąd halla-G40 i pytanie gdzie on jest ADP 1.6
woytazz Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Mnie podobny problem męczy, błędów brak, halla padł jakiś czas temu, zmieniony na nowy, poprawy brak w sprawie dziur w przyspieszaniu . Edit/ Przepływkę też podmieniałem. Zostaje przepustnica? Układ WN cały nowy. Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez woytazz
daniel12896 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Dokładnie, halla w ADP znajduję się w aparacie zapłonowym. Jeszcze można spróbować z resetem ECU , poprzez odpięcie akumulatora na jakiś czas, tylko po tym zabiegu konieczna jest adaptacja przepustnicy, kablem, lub jak piszą poprzez kluczyk.
Marcin1988 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 mam to samo i u mnie wyskakuje błąd g-40 sporadyczny nie zawsze tak jest. Czy ten czujnik będzie pasował do audi numer fabryczny taki sam http://allegro.pl/czujnik-halla-hala-vw-caddy-golf-polo-030905065b-i5040019931.html
woytazz Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Podpowiem, że podmieniałem ECU w trakcie walki z hall'em. Nic to nie zmieniło niestety, więc to nie ecu miesza. Marcin1988 - jeśli numery takie same to powinno wszystko być p&p, chociaż z zamiennikami bywa róznie. Mi trafiły się dwa wadliwe zamienniki wyjęte z pudełka (może pech) - jeden maxgear, drugi firmy krzak kompletny. W AHL czujnik jest pod kołem wałka rozrządu, więc musiałem zdejmować koło 3 razy... przynajmniej się rozrząd zmieniło .
daniel12896 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Marcin1988: Wymieniałem u siebie czujnik halla w ADP i jest dokładnie taki jak w Twoim linku. Tylko po tym będzie trzeba raczej ustawić zapłon.Nie masz problemów z falowaniem obrotów? Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez daniel12896
Marcin1988 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 czasami zafaluje ale to 2 -3 razy i sie uspokaja
daniel12896 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Własnie tez mam z tym problem , a najgorzej jest jak rusze gdzies np. w korku powiedzmy do 1,5 tys obrotów i sprzeglo - wtey faluje od 500-1300 i tak kilka razy dopóki nie zatrzymam samochodu wtedy sie uspokaja a jeżeli nacisnę sprzeglo powyzej 2tys obrotow to spadnie ładnie i trzyma. walcze z tym już troche i za cholere nie wiem co moze byc.
TnX Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) A jak silnik masz nagrzany do 90stopni i naciśniesz szybko na gaz i odpuścisz to reaguje na gaz od razu czy jest dziura bądź go zamula? oczywiście na postoju. Lub gdy silnik pracuje na wolnych obrotach to ma jakieś szarpnięcia? Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez TnX
daniel12896 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Normalnie ładnie się wkręca, wczoraj zmienialem przepustnicee bo mialem zalozona od 1,8 z wiekszym przelotem, to po zalozeniu od 1.6 przez 20 km bylo ladnie nic nie zafalowalo, dopiero po zgaszeniu i odpaleniu znow to samo, . tak jak by cos się rozregulowywało , sam nie wiem . być może sonda, bo wyskakuje mi blad, ale to na pracy na LPG , na benzynie nie wyskakuje. Ale na Vagu oscyluje od 0.2 do 0.8 . być moze cos przeklamuje bo siedzi nie oryginalna.
neoxpl Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Moze to cewka zaplonowa i potrafi czasami zgubic iskre?? Badz iskra jest slaba i mieszanka jest zle spalana??? Stad moze te dziury w przyspieszeniu??? Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez neoxpl
daniel12896 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 A cewki nie sprawdzę inaczej niż tylko podmianka.?
vokotibi Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 do sprawdzenia ustawienie rozrządu i zapłonu, podstawa przy tym błędzie a nie szukanie czujników i głupie podmianki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się