Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie za niskie obroty na jałowym?


akrak

Rekomendowane odpowiedzi

Skasuj błędy pojeździj na pb i zobacz czy wracają błędy. Jeśli nie lpg do kontroli. Jeśli za ubogo jest też na paliwie to do sprawdzenia nieszczelności , przepływka i zasilanie paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz kabel to przyjrzyj się lambdom, porób logi i wstaw w odpowiedni dział, one odpowiadają za ubogą/bogatą mieszankę

wczoraj czytałem te rzeczy, także rzuć okiem

http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=56145

http://www.intercars.com.pl/pliki/PLK/DT40_Dobor_czasu_wtrysku_benzyny_i_gazu_LPG.pdf

Edytowane przez gieras1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z lpg byłem na przeglądzie w czwartek i było wszystko ok po podpięciu do kompa, tylko wymiana filterków. O logach muszę poczytać, jak to zrobić, bo dopiero zaczynam się zaznajamiać z tym tematem i tym co można zrobić. To o czym mówicie jest do ogarnięcia w VCDS Lite? bo inny nie wchodzi w grę na razie, bo mam win7 na kompie.


Panowie, powiedzcie mi czy po wyjęciu aku na całą noc do ładowania, powinienem coś zrobić, programowanie obrotów czy jakieś inne zabiegi, bo różnie to w autach bywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z lpg byłem na przeglądzie w czwartek i było wszystko ok po podpięciu do kompa, tylko wymiana filterków. O logach muszę poczytać, jak to zrobić, bo dopiero zaczynam się zaznajamiać z tym tematem i tym co można zrobić. To o czym mówicie jest do ogarnięcia w VCDS Lite? bo inny nie wchodzi w grę na razie, bo mam win7 na kompie.

Panowie, powiedzcie mi czy po wyjęciu aku na całą noc do ładowania, powinienem coś zrobić, programowanie obrotów czy jakieś inne zabiegi, bo różnie to w autach bywa?

Jak zamontujesz aku to wlacz zaplon nie dotykając pedalu od gazu na 1 minutę potem daj całkiem na off i odpal auto . Tak sie adoptuje przepsutnice :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasowałem wczoraj błędy, pojeździłem na Pb kikadziesiąt km, sprawdziłem ponownie i błędów nie było. Dzisiaj od całkiem zimnego silnika też zrobiłem kilkanaście km na Pb i też błędów nie było. Po południu zdobiłem kilkanaście km z przełączeniem na lpg i błędy nie wróciły. Jakby coś miało wyskoczyć to by wróciło chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akrak - też miałem ostatnio błąd 17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Lean

Skasowałem, jeżdżę już około miesiąca (na PB i LPG, również wysokie obroty) i błąd nie wrócił.

Może to wina słabej jakości LPG była :whistling:

A falowanie mam w zakresie 680-720 (nieważne, czy na PB czy na LPG) - ale zapewne ciężko będzie znaleźć przyczynę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może, a raczej obyś miał rację z tym błędem ;) ale obserwował będę. Falowanie to pół biedy, to mnie nie martwi, nawet nie zwróciłbym na to aż takiej uwagi, bo to mały zakres, gdyby nie te wibracje. muszę to jeszcze sprawdzić ale mam wrażenie, że jak jeździłem na samym Pb to te wibracje były dużo mniej odczuwalne. Muszę wykluczyć zbieg okoliczności, ale jeśli faktycznie by tak było to mogą to być wtryski gazowe? Jak byłem na przeglądzie to zwrócili mi na nie uwagę, że nie są z najwyższej półki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...