Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie za niskie obroty na jałowym?


akrak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem A4 B5 2.4 v6 LPG automat. Jest to moje pierwsze Audi i jestem w temacie tego auta zielony. Po zakupie zrobiłem serwis olejowy i kilka innych pierdół. Wszystko jest niby w porządku, fajnie jeździ, przyśpiesza, automat ładnie pracuje.

Jednak zastanawiają mnie obroty na biegu jałowym, utrzymują się na poziomie 680-700 obr. i wtedy wyczuwalne jest drganie, wibracje. Jak się lekko muśnie pedał gazu na 750-800 wibracje znikają. I tu moje pytanie czy aby te obroty nie są za niskie i przez to te wibracje? Jakie powinny być prawidlowe, czytalem gdzieś, że na poziomie 750obr.? Jeśli za niskie to jak je skorygować? Dodam że sytuacja jest taka sama na LPG i PB.

Jeśli się powtarzam z tematem to sorry, czytałem różne posty, ale wolałbym potwierdzić informację przez użytkowników.

Aha i tak przy okazji, skąd wziąć nformacje jakie mam oznaczenie silnika i skrzyni, bo czytałem żeby dopisywać w temacie postów, ale nie wiem gdzie tego szukać jakie mam u siebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty w moim silniku też chyba oscylują w granicy 700obr/min.

Natomiast co do pytania o "wibracje" to masz na mysli nierownomierne delikatnie odczuwalne drżenia, takie podrygi na biegu jałowym? Jesli tak to niestety chyba ten typ tak ma. Wiele osob probowało z tym walczyć wymieniając przy tym kolejne elementy, w tym ja i jest tak jak było także albo trzeba pogodzić się z tym albo walcz i jak uda Ci się to wyeliminować to daj znać na forum :D

Oznaczenie silnika znajdziesz na naklejce w tej ksiązce serwisowej albo w wlepka w bagażniku z kodami. Co do skrzyni to nie jestem pewien ale chyba też jest na wlepce, ew. na skrzyni od spodu powinno być

Edytowane przez pacos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem w książce podają 720 +-50. Czyli obroty masz w normie jednak drgania zastanawiają. Sprawdź błędy.