MielnyACM Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam Wskaźnik poziomu paliwa zmienia swoje położenie co chwile. Gdy mam pełny bak sporadycznie sie to dzieje lecz jesli jest juz co najmniej polowa to raz wskazuje blisko rezerwy, innym razem caly bak lub polowę itd. Wydaje mi sie że prawidłowo jedynie działa kontrolka rezerwy. Co Waszym zdaniem mam zrobic zeby ten problem wyeliminować? Proszę o pomoc i pozdrawiam MielnyACM
Malec Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam Wskaźnik poziomu paliwa zmienia swoje położenie co chwile. Gdy mam pełny bak sporadycznie sie to dzieje lecz jesli jest juz co najmniej polowa to raz wskazuje blisko rezerwy, innym razem caly bak lub polowę itd. Wydaje mi sie że prawidłowo jedynie działa kontrolka rezerwy. Co Waszym zdaniem mam zrobic zeby ten problem wyeliminować? Proszę o pomoc i pozdrawiam MielnyACM zacząłbym od czujnika w skrzyni, miałem podobny objaw jak zalałem ten czujnik wodą, po wysuszeniu wszystko gra. Najlepiej podpiąć pod vag, czujnik wywala błąd
MielnyACM Opublikowano 21 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2015 a mogłbys mi dokladnie opisac gdzie ten czujnik się znajduje ? a mogłbys mi dokladnie opisac gdzie ten czujnik się znajduje ? niestety vag nie pokazuje błędu
Fazii Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Sprawdź pływak, który znajduje się w baku. O ile kojarzę to po wykreceniu wykładziny bagażnika jest dojście do niego.
Malec Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) a mogłbys mi dokladnie opisac gdzie ten czujnik się znajduje ? niestety vag nie pokazuje błędu z prawej strony silnika w skrzyni biegów, wtyczka podajże dwupinowa, u mnie akurat pokazywał błąd czujnika. Tyle że u mnie dodatkowo prędkościomierz szwankował, jeżeli prędkościomierz działa to pewnie pływak. Robiłeś test zegarów przy okazji? Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Malec
lukaszooo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zacznij od najprostszej kontroli czyli vagiem test wskazówek, jesli ok to wyciągnij pływam z baku i przeczyść płytke potencjometru.
MielnyACM Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zacznij od najprostszej kontroli czyli vagiem test wskazówek, jesli ok to wyciągnij pływam z baku i przeczyść płytke potencjo w jaki sposob wyciagnac pływak wraz z calym mechanizmem bo po odkreceniu plastikowego pierscienia, sciagnieciu dwoch wężyków i odłączeniu czujnika pojawił się taki problem że cieżko jest podniesc cala zawartosc ponieważ od środka cos go trzyma a nie chciałbym czegos urwac :)pozdrawiam Zacznij od najprostszej kontroli czyli vagiem test wskazówek, jesli ok to wyciągnij pływam z baku i przeczyść płytke potencjo w jaki sposob wyciagnac pływak wraz z calym mechanizmem bo po odkreceniu plastikowego pierscienia, sciagnieciu dwoch wężyków i odłączeniu czujnika pojawił się taki problem że cieżko jest podniesc cala zawartosc ponieważ od środka cos go trzyma a nie chciałbym czegos urwac :)pozdrawiam móglbym prosic jeszcze o podpowiedz jak zrobic test wskazowek vagiem 311?
lukaszooo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Z tego co pamietam wadzi ta pływak lub jakis przewód, trzeba pokombinowac wychodzi na 100%. Test wskazówek robisz tak: 17 instruments i na dole jest test lub outtest, zapalą sie wszystkie kontrolki i wskazówki pójda na maxa w dół i w góre.
MielnyACM Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Z tego co pamietam wadzi ta pływak lub jakis przewód, trzeba pokombinowac wychodzi na 100%. Test wskazówek robisz tak: 17 instruments i na dole jest test lub outtest, zapalą sie wszystkie kontrolki i wskazówki pójda na maxa w dół i w góre. dzięki Z tego co pamietam wadzi ta pływak lub jakis przewód, trzeba pokombinowac wychodzi na 100%. Test wskazówek robisz tak: 17 instruments i na dole jest test lub outtest, zapalą sie wszystkie kontrolki i wskazówki pójda na maxa w dół i w góre. dzięki zrobilem test vagiem 311 tylko nie wiem co jest oznaką ze licznik dobrze działa czy też nie ponieważ żadne podsumowanie nie wyskakuje. Moze ktos opisac w jaki sposob sie to sprawdza i po czym poznac czy działa poprawnie? pozdrawiam
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 test czyli ma zabrzeczec, wszystko co mozliwe musi sie zapalić, wskazówki mają ruszac sie w całym zakresie. Jesli któras kontrolka sie nie pali lub któras wskazówka sie nie rusza wtedy wiesz ze jest zle.
MielnyACM Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 test czyli ma zabrzeczec, wszystko co mozliwe musi sie zapalić, wskazówki mają ruszac sie w całym zakresie. Jesli któras kontrolka sie nie pali lub któras wskazówka sie nie rusza wtedy wiesz ze jest zle. rozumiem czyli z tego wychodzi ze zegary są w porządku, wskaznik poziomu paliwa rownież, w takim razie zostaje chyba tylko pływak
wojciech29mor2 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam Wszystkich, MielnyACM i co było u Ciebie, bo ja mam takie same objawy i zaczyna mnie to denerwować. U mnie jest około 3/4 zbiornika paliwa i raz pokazuje jego brak, czasami połowę, a innym razem pełen. Jak możesz to podpowiedz jak sobie poradziłeś. Za pomoc z góry dziękuję.
audi a4 b5 sline Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 mialem podobny problem.wariowal wskaznik paliwa.potem jak przyszlo zimno wariowal caly licznik.przyczyna byl walniety procesor w liczniku po wymianie procesora jest wszystko ok.
Maciej 6001 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam Panowie . Mam takie pytanko , znajomy ma taki problem mianowicie zaczeły mu swirować zegary od predkościomierza i paliwa , nawet na fisie mu jakieś pierdoły pokazuje ze spalaniem. Gdzie można szukać przyczyny?
Fazii Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam Panowie . Mam takie pytanko , znajomy ma taki problem mianowicie zaczeły mu swirować zegary od predkościomierza i paliwa , nawet na fisie mu jakieś pierdoły pokazuje ze spalaniem. Gdzie można szukać przyczyny? Jak zegary Jaeger to pewnie procek pada
Maciej 6001 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Mowił mi że robił test zegarów ale kompem diagnostycznym cedif.
Fazii Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Mowił mi że robił test zegarów ale kompem diagnostycznym cedif. U brata swirował wskaźnik paliwa. Rezerwa zapalala się w różnych momentach i pierdoły ze spalaniem pokazywało. Miał Jaegera po zmianie na vdo jest ok.
Maciej 6001 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 A jak rozpoznać Jaegera ? Idzie rozpoznać bez wyciągania?
Fazii Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) No trudno będzie. Główna różnica z przodu to taka, że Jaeger ma jakieś 0,5cm szersze od vdo wyświetlacze od godziny i przebiegu. Wyciągnięcie zegarów to 3 minuty roboty ;-) Jak wyciagniesz to vdo ma czarną z tylu obudowe a jaeger białą. Pozatym jest na nich oznaczenie producenta Edytowane 20 Lutego 2015 przez Fazii
Maciej 6001 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 To co moge powiedzieć, to są zegary z dużym fisem i białym podświetleniem . Już te z ostatnich roczników. Zegary vdo , czarna d*pa, wiec te co sie nie jebi... podobno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się