jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe ?

    224 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam,

    wg. sprzedawcy mam 288 mm ale na szybkiego mierzyłem i wychodzi jakieś 320 mm/25 mm.

    Kto prawdę mi powie?

    Nie chce wtopy bo ze sprężynami z katalogu była lipa i nie pasowały, pasują od ! Exeo !

    A4 B7 1.8T Quattro Avant

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja mam 312mm 1.8t 2006r.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    312/255mm


    wrzuc wlepke bedzie wiadomo

    bo 320 mm na pewno nie masz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Daj nr vin ci sprawdzę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wauzzz8e76a116605

    wlepka- http://piglet.pl/20141227205604.jpg


    no i czy taki zestaw przypasi?

    http://allegro.pl/tarcze-klocki-ferodo-przod-audi-a4-b5-b6-b7-312mm-i4951246815.html

    Edytowane przez smart.bart

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tak jak mówiłem, 312/255 mm

    z tej aukcji tarcze beda pasowac ale klocki musza byc FDB1717

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a jesteś w stanie złożyć mi taki zestaw za tę cenę?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie, Ferodo zdrozało w zeszłym tygodniu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzięki Ci serdecznie za pomoc, wiszę browara jak będę przejeżdżał przez Słupsk :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    napisz do Dzik-a coś ci znajdzie w dobrej cenie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Odbiegne troszke od temat, powiedzcie mi dlaczego jesli cos zdrozeje to automatycznie wszystkie zapasy które były w magazynie za starą mniejszą cene tez drozeją a jesli jest obnizka cen to zapasy magazynowe trzymają stara wyższą cene choć nowe są juz tansze ???????????

    To samo tyczy sie paliwa....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    bo to jest Polska!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sasna a do którego Dzik-a?

    Nieaktualne- znalazłem

    Edytowane przez smart.bart

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Podepnę się pod temat. Powie mi ktoś jakie mam tarcze? WAUZZZ8E32A174298

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    288/245

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dziękuję!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale lepiej zapodaj cos wiekszego, minimum 320/288

    bo seria to nędza

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nędza wiadomo. A czy 312 w miejsce 288 wchodza na zacisku z 288? Zmieszcza sie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jarzmo do zmiany, zacisk ten sam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli klocki FDB1717 też zostaja?


    dodatkowo czy na 312mm zalozy 15' felgi?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie założysz. Minimum 16".

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    1. Tak

    2. Nie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak po wlepce poznać czy siedzą 312mm? 1LT?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam w avj 150 KM Q sa takie same tarcze jak w bex 190 KM Q??? 312,255??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok ok ;) a jakie sa w avj ?? jesli mozesz napisac ;) i chcialem sie przypomniec o turbo Dev k04s -073 :naughty:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    288/245mm

    jutro dam Ci znac co z turbo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    288/245mm

    jutro dam Ci znac co z turbo.

    ok ok ;) a powiedz mi regeneracja z malowanie 312 ,255 jak wyglada cenowo no i tylnich jarzm na 255 nie ma..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Przód 200, tył 250

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok ok to podesle jak bede juz mial te 312,255 a jarzma masz na tyl?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy