HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 To masz na myśli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Mam namyśli, że może taśma ślimaka kierownicy przesunęła Ci się względem przekładni kierownicy za bardzo w jednym kierunku lub przekładnia względem taśmy. Przekładnia kierownicy musi być w położeniu gdzie koła są idealnie na prosto. Taśna ślimaka kierownicy ma tak samo swój punkt zero i musi on pokrywać się z położeniem przekładni gdy koła są idealnie na prosto. To jest punkt wyjściowy. Jeżeli jedna z tych rzeczy jest przestawiona zbytnio w jedną stronę to nie zgrasz ich ze sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Tasma nie była w ogóle ruszana tam zdjęta tylko z kolumny z manetkami i odlozona na miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 To kolumna czy przekładnia nie były wycentrowane Są najwidoczniej przesunięte względem taśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Kolumna była demontowana i przekładnia też tak jak wspominałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Tam gdzieś błąd w wycentrowaniu będzie leżał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Dzięki za odzew. Pozytywnie mnie zaskoczyłeś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) Sprawdź wycentrowanie. Ustaw koła na prosto. Wykręć śrubkę nr. 2. Tam w środku gdzie ta śruba siedzi jest w w pewnym miejscu wyżłobienie. Jak wsadzisz tam jakiś dłuższy szpiczasty przedmiot do końca aż się oprze (jest do tego specjalna śruba centrująca na dole na zdjęciu VAS 6224)) a druga osoba zacznie lekko w prawo lub lewo kręcić kierownicą powinieneś poczuć jak przedmiot wskoczy w rowek. Wtedy tam gdzie jest strzałka na rysunku powinieneś widzieć znak. Te dwa punkty muszą w jednej lini leżeć i koła powinny być na prosto wtedy jest wycentrowane. Edytowane 7 Listopada 2020 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 U Ciebie to widzę konkrety są. W elsie tego nie ma albo zle szukalem. Oczywiście rozmawiamy o przekładni poliftowej 2012> ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Twój profil mnie zmylił. Tam masz B6 2003r. i z takiego założenia wyszedłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Przekładnia hydrauliczna czy elektromechaniczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 9 minut temu, Muskel1 napisał: Twój profil mnie zmylił. Tam masz B6 2003r. i z takiego założenia wyszedłem Aaaa kurde sorki hah. Chodzi o a5 polift ale to to samo co a4 można powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Przy elektromechanicznej przekładni ustawia się tylko koła na prosto i centruje się przekładnie poprzez ustawienie zbierzności i regulację drążków kierowniczych na stanowisku do ustawiania zbierzności. Przy hydraulicznych to samo tylko dodatkowo ustawiasz przekładnie na te znaki z Twojego rysunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Według rysunku poniżej ta odleglosc od a do b powinna być taka sama po obydwu stronach i powinna być mniejsza niż 25mm. Tak zrozumiałem z tłumaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Tyle że 100% wyregulowanie tylko na stanowisku możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Domyślam się. Chciałbym choc ten błąd usunąć z kompa i deski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Kręcenie na postoju nic nie dało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 podłącz vcds i zobacz co na prostych kołach pokazuje czujniką kąta skrętu, jak jest przesunięcie o 360 stopni lub podobnie to masz obróconą taśmę o jeden obrót. trzeba poprawić, zrobić adaptację i powinno grać. przy składaniu mógł ktoś obrócić kierownicę o pełny obrót i nie zauważyć. Audi A5 (8T) Steering Wheel Electronics - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Na prostych kołach pokazuje okolice 0 stopni. Tasma nikt nie obracał. Żeby to zrobić trzeba w niej zwolnić blokadę czyli trzeba by to zrobić np śrubokrętem. Przy max skręcie w lewo pokazuje 570 stopni a przy max w prawo 490 stopni. Pytanie co jest przyczyną skoro tasma nie była obracana a ruch taśmy od blokady do blokady na boki tj + 10 do -10 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq69 Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 W dniu 7.11.2020 o 17:24, Muskel1 napisał: No to się zdziwisz kolego. Odpal silnik, skręć kierownicę na max. w lewo i trzymaj w tej pozycji przynajmniej 3 sek (w niektórych modelach słychać jedeno piknięcie jak zapamięta pozycje). Następnie kierownicę w prawo na max. i znowu trzymasz kilka sek. Powinno zadziałać i kontrolka zgasnąć. U mnie to nie działa a4 b8 lift. Jest to kwestia flasha sterownika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się