Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Firma NEXEN proszę o opinię


krzychusssek

Rekomendowane odpowiedzi

Od 2008 roku ogumienie Nexen jest wykorzystywane w seryjnych samochodach marek takich jak Hyundai, Kia i Ssangyong.Coś w tym jest.

Jakie auta takie opony. Kupiłem kiedyś w salonie żonie i20 :facepalm: Nie chcę mieć z tą marką nic wspólnego. Nigdy więcej takiego błędu nie popełnię.

No cóż, ten pan sprawdził opony dokładnie i ma inne zdanie...

https://www.carthrottle.com/post/tire-review-nexen-n8000-on-audi-a4-1-8-tfsi-s-line/

Od siebie dodam, że mam zimówki Nexen Winguard 235/45/17 i sprawują się bardzo dobrze. Na lato kupuję N8000.

Edytowane przez Kubeł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używane Dunlop SP SportMaxx RT 245/40 R19 98 Y z 2008 :eusathink: (800zł) starte tylko cycki czy nowe NEXEN N8000 245/40R19 245/40/19 2015 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamówiłem nexeny n 8000 225/40/18 dam znać jak sie na tym jeździ za tydzien :-)

Jeżdzę kilka dni i pierwsza różnica jaką odczułem to że opony są miekkie jeździ się przyjemniej, jak po sznurku narazie bez problemów, dla porówniania UNIROYALE przy tych to były kamienie . na chwile obecną moge polecić zobaczymy jak się spiszą w upalne dni pozdrawiam

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Nexeny (zima) mają wady, jedna jest krzywa widać nawet na wyważarce (wada ujawniona w dniu zakupu), druga ma bicie w pionie które pojawiło się po około 500 km. W obu przypadkach reklamacja odrzucona. Gdyby nie ten fakt byłoby naprawdę ok.

W obu przypadkach jazda 80+ km/h lub hamowanie to masakra, kupiłem kolejne gumy więc za tą kasę miałbym porządne markowe opony.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem już sporo km po wrzuceniu NEXENÓW N8000 bardzo bardzo polecam te opony. Są bardzo ciche! Jazda jak po sznurku, są dość miekkie ale na tym mi zależało nie czuje się jakbym jechał na 18". Po za tym zero problemow z wyważeniem, czasami jak wezme na luz przy 100 mam wrażenie że auto zgasło sa bardzo ciche, rozmiar jaki mam to 225/40/18, za tą kasę tj. 1300zł chyba nie ma nic lepszego. Jestem w 100% zadowolony.

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tematy mnie niszcza...gosc ma auto za wiele tysi, a kupuje najtanszy shit gdzie opony to jedyne co lacza auto z nawierzchnia.....fajna oszczednosc na bezpieczenstwie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tematy mnie niszcza...gosc ma auto za wiele tysi, a kupuje najtanszy shit gdzie opony to jedyne co lacza auto z nawierzchnia.....fajna oszczednosc na bezpieczenstwie ....

Ja powiem tak miałem nexeny opona bardzo dobra teraz mam michelin super sport i o nich tego nie mogę powiedzieć

nie wszystko co drogie to dobre!!!!

Edytowane przez skotmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając felery fabryczne i praktycznie brak gwarancji to nigdy bym nie powiedział że ta guma jest bardzo dobra, jest po prostu ok. Niby fajny agresywny bieżnik ale kto jeździ ostrzej zalecałbym mimo wszystko coś innego, auto "w boju" zachowuje się na tych gumach dziwnie, jest mniej stabilne i trochę nieprzewidywalne, czasem trudno je utrzymać na drodze.

Może w lżejszych autach i przy niższych mocach spisuje się lepiej.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś opinie o oponach NEXEN N Fera SU1 - 255/35/19 98Y ?? najwyższy model opony Nexen'a, na zagranicznych forach ma dobre opinie, na polskich bardzo mało można znaleźć. Jesli już to średnie opinie do najniższych modeli i rozmiarów. Opona z indeksem Y ma klasy hamowania na mokrym A i hałas 69dB, czyli bardzo dobrze, opona tego samego rozmiaru ale z indeksem W już ma klasę hamowania C i wyższy hałas 72db. Skąd taka rozbieżność? Inny index to inna mieszanka? Czy w ogóle kierować się tymi parametrami? Opona w indeksie Y kosztuje 500zł. Chciałbym w zbliżonym budżecie się zmieścić. Oponiarze dziwnie reagują na markę Nexen, że w tym rozmiarze się nie nadaje. Czy zamiast Nexena uderzyć w troche wyższej cenie w Uniroyala Rainsport 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś opinie o oponach NEXEN N Fera SU1 - 255/35/19 98Y ?? najwyższy model opony Nexen'a, na zagranicznych forach ma dobre opinie, na polskich bardzo mało można znaleźć. Jesli już to średnie opinie do najniższych modeli i rozmiarów. Opona z indeksem Y ma klasy hamowania na mokrym A i hałas 69dB, czyli bardzo dobrze, opona tego samego rozmiaru ale z indeksem W już ma klasę hamowania C i wyższy hałas 72db. Skąd taka rozbieżność? Inny index to inna mieszanka? Czy w ogóle kierować się tymi parametrami? Opona w indeksie Y kosztuje 500zł. Chciałbym w zbliżonym budżecie się zmieścić. Oponiarze dziwnie reagują na markę Nexen, że w tym rozmiarze się nie nadaje. Czy zamiast Nexena uderzyć w troche wyższej cenie w Uniroyala Rainsport 3?

Miałem ten model 245/35/19 opona super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś opinie o oponach NEXEN N Fera SU1 - 255/35/19 98Y ?? najwyższy model opony Nexen'a, na zagranicznych forach ma dobre opinie, na polskich bardzo mało można znaleźć. Jesli już to średnie opinie do najniższych modeli i rozmiarów. Opona z indeksem Y ma klasy hamowania na mokrym A i hałas 69dB, czyli bardzo dobrze, opona tego samego rozmiaru ale z indeksem W już ma klasę hamowania C i wyższy hałas 72db. Skąd taka rozbieżność? Inny index to inna mieszanka? Czy w ogóle kierować się tymi parametrami? Opona w indeksie Y kosztuje 500zł. Chciałbym w zbliżonym budżecie się zmieścić. Oponiarze dziwnie reagują na markę Nexen, że w tym rozmiarze się nie nadaje. Czy zamiast Nexena uderzyć w troche wyższej cenie w Uniroyala Rainsport 3?

Miałem ten model 245/35/19 opona super

Dzięki, napisz coś więcej, tzn. jak się sprawowały przy dużych prędkościach? jak z trakcją ? u mnie siedzie ok 270PS na ośce i lubię również od czasu do czasu autostradą pociągnąć ponad 250km/h - czy nie będą się za bardzo nagrzewać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki Cię wyśmieją ! Musisz kupić kamienie Pirelli 800zł za sztuke , proste buahaha a juz na pewno nie kupie uniroyal'ów chyba że na tor. :grin:

Ja zostane na pewno na długo przy Nexenach , nie musze jeździć na premium za 3 tys skoro nie widze różnicy :thumbup1:

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli Tico jest najlepszym autem świata bo ja go mam a innym nie jechałem, nie jeden przysłowiowa blondynka nie czuje że jedzie na flaku.

Kupno ekonomicznego ogumienia które z samego założenia ma większe tolerancje, które skutecznie eliminują reklamacje drobnych defektów w sytuacji gdzie za +200-300 zła na komplecie r18 mamy dostępne markowe opony z 5 letnią w miarę do wyegzekwowania gwarancja jest mało rozsądne.Rozumiem jeszcze starego chrupka, ale nowsze, cięższe auto z mocniejszym silnik i taka oszczędność ? .. typowo polskie, auto za 100 tyś i zalewam 10w40 bo mnie na inny nie stać.

Zważcie swoje genialne kondony na felgi i znajdźcie 2 egzemplarze o takiej same wadze i torze toczenia. Zapraszam na wyważarkę z testem drogowym, żebyście się nie zdziwili co te gumy robią..

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nexeny już odpuściłem, mimo, że bardzo mnie zainteresowały te opony ze względu na pochlebne opinie nawet na zagranicznych forach i testach wg których opony te mieszczą się w niejednokrotnie w pierwszej 10 różnych testów zaraz za topowymi markami oraz 500zł za sztukę to nie jest tak strasznie mało. Mimo to boję się zaryzykować i wezmę chyba Rainsport'y 3 bo akurat mieszczą się obecnie w moim budżecie ok 2,5 tyś zł.

Dlatego Marcin4x4, nie wrzucaj proszę wszystkich do jednego worka bo możesz się grubo pomylić !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje pierwsze gumy to były michały 225/45 pilot sport czy jakos tak ,teraz mam 225/40 nexeny su1 ,i powiem szczerze że różnicy nie zauważyłem ;)a lubię pojezdzic szybko.

nowe opony starczają mi na trzy sezony to nie potrzebuje 5lat gwarancji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od Nexenów nie oczekiwałem wiele (w testach wypadały przeciętnie), zimą raczej jeżdżę spokojnie więc postanowiłem zaryzykować, moje pierwsze i ostanie ekonomiczne opony. Puki był śnieg było względnie ok, wystarczyło trochę równej drogi i się zaczynały problemy.

Pytając kumpli speców dlaczego auto się tak dziwnie zachowuje każdy jeden pytał o ogumienie, potem z uśmiechem odpowiadał a czego ty oczekujesz ? Rozumiem że jedna sztuka może być walnięta, zdarza się po to jest gwarancja. Niestety 2 z 6 opon i nie uznana gwarancja perfidnie krzywej gumy to solidna przesada.

najeździłem się po wulkanizacjach, ważyli, ustawili i nic.. zmarnowane pieniądze i czas.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to miałes pecha w h...j, bo ja na 12 sztuk żadnej nie reklamowałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...